October 8

Звіт за звітний період 06.09 - 08.10 Magic_holst

АНАЛІТИКА:

Всього було витрачено - 584,26 $

Запити в дірект - 294

Ціна за запит - 1,99 $ Кількість закритих клієнтів - 61 Кількість продажів - 108 Сума продажів - 53405 грн

Конверсія закриття клієнтів = 61/294 • 100 = 20.7

Ціна за 1 клієнта - 9,6 $

В ідеалі вартість клієнта - від 10 до 20% від середнього чеку. Візьмемо середній показник 15% середній чек 875 грн, то вартість клієнта має бути 131 грн.

Фактична вартість клієнта - 393,6 грн ( в ідеалі 15% - 131 грн, 20% 175 грн)

За перший місяць співпраці таке відхилення є можливим, так як за цей період ми тестували гіпотези та креативи.

( усі розрахунки по курсу долара 41)



Окупність витрат на рекламу:

ROAS = 53405 / 23955 • 100 = 223
Кожний вкладений долар нам приніс 2,23 дол (реклама окупилася і принесла прибуток)

ROMI - показник окупності маркетингу ( показник більше 100 означає, що з нашими вкладеннями в рекламу ми змогли окупити її та отримати прибуток)

ROMI = 53405 - 23955 / 23955 • 100 = 123

За період роботи реклами було протестовано 12 рекламних кампаній, запускали на ціль залучення.

За період роботи реклами було протестовано 12 рекламних кампаній, запускали на ціль залучення.


За період роботи ми протестували такі аудиторії:

Широка (чоловіки жінки 22 - 48 р)

Широка ( жінки 22-48 р)

Advantage від ФБ
Прямі інтереси ( батьки) - жінки 20 - 50 р, батьки, у стосунках у шлюбі

Look a like 1%

Прямі інтереси ( тематика день народження) зацікавлення: Подарунок, Життєва подія: Річниця протягом 30 днів, Друзі жінок, у яких день народження через 7–30 днів, Друзі чоловіків, у яких день народження через 7–30 днів або Друзі людей, день народження яких через тиждень

Ретаргет
Look a like 1-2%


Зв'язки, які були протестовані:

Статичні макети з офером 1+1
Статичні макети з ціною
Статичні макети від графічного дизайнера з 1+1 та відгуками

Колаж

Відео оживаючих картин
Відео з офером 1+1
Відео з цінами
Відео з озвучкою


Наразі маємо працюючих 4 РК:


1. Аудиторія лук лайк 1%
2. Аудиторія лук лайк 1-2%

3.Допис через кнопку з тематикою колаж до 1 року

4.Аудиторія батьки ( виділили окремо для тестування)


НАЙКРАЩІ КРЕАТИВИ - статичні з Юлею 1+1, таке ж відео та креативи від дизайнера. Зараз вони якраз усі і працюють в нас.


Подальші дії:

  • Тестування далі інших аудиторій
  • Додаємо розпаковки + також в рілси на сторінку, для залучення нової аудиторії
  • Масштабування діючих рекламних кампаній
  • Низька конверсія закриття клієнтів у діректі (20.7)- аналіз скриптів, швидкі відповіді та допродаж картин в переписках