January 14, 2020

1- Сабақ

Lesson 1. Introduction. Кіріспе


About myself. Өзім туралы
• What is your name? Атыңыз кім?
 My name is Zhanar. Менің атым Жанар.

• How old are you? Жасыңыз нешеде?
• I’m 28 years old. Мен 28 жастамын.

• Where are you from? Қай жақтансыз?
 I’m from Uzynagash. Мен Ұзынағаштанмын.

• Where do you live? Қайда тұрасыз?
 I live in Almaty. Мен Алматыда тұрамын.

• What do you do? Немен айналысасыз? (Не жұмыс жасайсыз?)
 I am an English teacher. Мен ағылшын тілі мұғалімімін.

About myself. Өзім туралы. Hello. My name is Zhanar. I’m 28 years old. I’m from Uzynagash. I live in Almaty. I am an English teacher.

Жазбаша тапсырма

Сұрақтарға жауап беріп, астына сызбасын сызыңыз. About myself. Өзім туралы

  • What is your name?
  • How old are you?
  • Where are you from?
  • Where do you live?
  • What do you do?

Ауызша тапсырма

Жоғарыда берілген сұрақтарға дәптерге қарамай айнаның алдында тұрып немесе видеоға түсіріп ауызша жауап беріп жаттығу.