January 14, 2020

2- сабақ

Lesson 2. My family


Vocabulary. Сөздік

GRAMMAR
There is – there are –бір нәрсе бір жерде бар, бір жерде тұр дегенді білдіреді.


There is – жекеше формадағы жалғыз заттарға
қолданылады. Мысалы:
There is a book on the table. Үстелдің үстінде кітап бар/тұр.


Тhere are – көпше формадағы екі не одан көп
заттарға қолданылады. Мысалы:
There are books on the table. Үстелдің үстінде кітаптар бар.


 Отбасына қатысты менің жанұямда осынша адам бар деп айту үшін осы сөздерді қолданған дұрыс.
Менің отбасымда 6 адам бар. There are 5 people in my family. My family have 5 people

Have got – haven’t got – белгілі бір нәрсе, зат бізге
(адамға) тиесілі немесе бізде бар немесе жоқ екенін айту үшін қолданылады.


 Отбасына қатысты менің жанұямда ата-анам, бауырларым бар деп айту үшін осы сөздерді қолданған дұрыс.
+Менің әкем, анам, 3 бауырым және 2 әпкем бар.
I have got father, mother, 3 brothers and 2 sisters

–Менің ата-әжем жоқ.
I haven’t got grandparents.

My family.
In my family there are about 20 people. There are my parents, 3 brothers and sisters. They are married and they have children. So I have got 2 nephews and 6 nieces. I am married too. But we haven't got any children yet. I have a big family.

ТАПСЫРМА. Өз отбасыңыз туралы жазып, үлгідегідей қысқа видео түсіріңіз. Айнаның алдында немесе камера алдында айтып үйренуді ұмытпаймыз.