August 15, 2018

За два роки від запуску ідеї і початку роботи команди AnnaDreams ми: створили близько 60-ти ексклюзивних виробів

- суконь, блуз, спідничок, весільних суконь, штанів та комплектів одягу, Family Look, уніформ різної складності із фірмовим логотипом компанії; успішно співпрацюємо та організовуємо фотосесії із професійними моделями, фотографами, візажистами, стилістами, відомими блогерами із України, Італіі, Португалії, Білорусії, Сербії, Індії, Шрі Ланки, Філіппін, Південної Африки та Франції; відзняли brand video - AnnaDreams & Maserati; готуємось до офіційної презентації нової колекції у м. Доха, Катар.

#30историйуспеха и #сosmoуспех. Анна Демьянец

Пригадую дитинство і ті сюжети із підліткового віку, коли я мріяла і завжди знаходилась у "активному пошуку" ексклюзивного одягу, який буде підкреслювати мою індивідуальність та внутрішній світ, і, водночас, буде доступним для мене та відповідатиме можливостям батьків.

Мабуть ніколи не забуду моє улюблене, яскраве малинове пальто, в якому я справді інколи була схожою на Барбі. Незважаючи на його вартість, я зуміла переконати батьків, що саме цей подарунок я дуже хочу попросити у них одразу на 8 березня і мій день народження.

Як зараз пам'ятаю ті незрівнянні емоції, "мурашки по тілу", надзвичайно якісну тканину та впевненість, яку це велике малинове щастя дарувало мені щоразу. Вже тоді я почала розуміти важливу складову емоцій, яку ти отримуєш від улюбленого одягу з твоїх мрій. Наступного року напередодні мого дня народження я познайомилась із дівчиною, разом з якою ми змоделювати креативний костюм у стилі Nicole Scherzinger із кліпу "Don't Cha", який я одягнула на вечірку святкування мого 19-річчя.

Це стало початком втілення у життя моїх творчих ідей.

Після цього була розробка дизайну і підбір тканин для дружок на весілля моїх подруг, сукні для мене, які готувались для різноманітних святкувань, урочистих подій і пізніше - повсякденний одяг "із особливою родзинкою" Протягом декількох років я не надавала цьому особливої уваги, але періодично отримувала відгуки від близьких та знайомих, які виділяли мій хороший смак та любов до деталей в одязі, який я моделюю. В той період мого життя я закінчувала навчання за спеціальністю "Програмування", паралельно почала вивчати облік і аудит в університеті, працювала менеджером у Візовому сервіс-центрі, проводила вечірні тренування з фітнесу декілька разів на тиждень і співала у хорі.

Більш ніж впевнена, що рівень вашого здивування і напруження у зіницях зараз перевищує допустимі показники. 

Мабуть, логічне пояснення знайдуть не всі. Точніше, ніхто окрім мене і людей, які тоді були поряд. Не дуже я люблю обирати між "або...або", більш схильна до вибору "і...і", коли це стосується розвитку і нового, цікавого досвіду.

Я починала займатися однією справою, мені пропонували або я сама знаходила іншу. Завжди цікаво працювати над собою, розвивати природні здібності та навички, ставати кращою версією себе, знайомитись і знаходитись в оточенні прогрессивних, цілеспрямованих людей. Це дуже мотивує і надихає.

Пригадую розмови із моєю подругою-власницею туристичної компанії. Вона часто любила говорити мені про блиск в очах, з яким я займаюсь надзвичайно великою кількістю доволі різних справ зранку до ночі. Про те, що скоро настане та мить, коли мені потрібно буде зосередити весь свій потенціал і наполегливість для розвитку власної справи, навчитись вміло і мудро працювати із командою, правильно розставляти пріоритети, ніколи не забувати і примножувати правильні цінності. Це про оточення. Воно відіграє надзвичайно велику роль у нашому розвитку і сприйнятті, адже кожен із нас - це середнє арифметичне п'яти осіб, з якими ми спілкуємось найчастіше. Ти завжди наголошувала на тому, щоб я старалась запустити власний бізнес якомога швидше! Я розуміла це, але, мабуть, в той момент ще не була достатньо готова.

Чітке усвідомлення прийшло до мене навесні 2016 року. Після шести місяців з моменту першої бізнес-поїздки у Катар, тотальної нестабільності з роботою, розривом особистих відносин, які руйнували мене, перш за все, як жінку і блокували розвиток як особистості, та пройденими на той момент двома онлайн-челеджами для саморозвитку від команди WakeUpMe, курсом із онлайн-маркетингу та просування у соцмережах.

Рівно 2 роки тому я народилася знову. І разом зі мною - проект та його назва AnnaDreams.

Якщо ви ще не втомилися від великого вступу і продовжуєте читати мою історію, саме зараз почнеться найцікавіше.

Спочатку була Щира, Велика мрія створювати вишуканий одяг із ексклюзивною, креативною вишивкою для жінок, підкреслюючи, в свою чергу, їхню індивідуальність, вроду, стиль, додаючи впевненості у собі та даруючинасолоду від того особливого відчуття, що ти Жінка! Достойна і заслуговуєш на те, щоб одягати вироби, створені із високоякісних тканин, особливого крою та індивідуально розробленими елементами вишивки.

Цією ідеєю я поділилася із кумою та знайомою швією. Вони підтримали ідею із задоволенням, і вже наступного тижня ми почали роботу нашої DreamTeam над створенням першого Family Look - синіх суконь для мене і похресниці Катрусі.

В той час, коли ми вже готувались до першої фотосесії в Івано-Франківську, мені повідомили, що віза для роботи в одній із компаній в Катарі готова. З моменту мого запиту пройшло 3 місяці і, відверто кажучи, я вже втратила віру в те, що це закінчиться успішно. Через декілька днів я прийняла цю пропозицію, почала працювати у сфері дизайну інтер'єру та меблів, зароблені кошти інвестувала у створення нових виробів AnnaDreams.

2016-й був водночас дуже непростим, цікавим, надзвичайно продуктивним і супроводжувався постійним виходом із зони комфорту. Нова країна, екстримально спекотні погодні умови, нове оточення, вдосконалення розмовної та письмової англійської та російської мови, періодична практика улюбленою італійською. Я працювала 24/7 - робота менеджером із розвитку у меблевій компанії, вільний час і єдиний вихідний проходили в режимі AnnaDreams Max - брендинг, розвиток соцмереж, розробка і створення нових виробів, фотосесії, нетворкінг і запуск першої версії нашого веб сайту - www.annadreams.net).

В кінці 2016-го стартувала Woman Digital Academy від Google*, і я почала навчатись у них. Саме в цей момент відбулись радикальні зміни в мені.

Я безмежно вдячна за цю безцінну можливість навчатися, надихатися і переймати не тільки теоретичний, але й практичний досвід успішних, щасливих, реалізованих жінок та матерів, перебуваючи на іншому континенті у режимі онлайн. Кожен вебінар, презентація і спілкування у групі Facebook неймовірно мотивували, надихали і вселяли у мене віру в те, що "If you can dream it, you can do it".

У вересні минулого року я попрощалась із компанією, в якій працювала майже 1,5 роки. Пережила надзвичайно багато стресових ситуацій, принижень, проблем із здоров'ям та хвилювань, але, незважаючи на це, чітко усвідомила те, що AnnaDreams - це не просто проект. Це сім'я, яка підтримала, була і продовжує бути поряд вже у складі десяти осіб не тільки у період розквіту, але й у хвилини великих труднощів. Об'єднує нас любов, взаємоповага і бажання створювати і вдало підкреслювати красу, надихати і додавати впевненості у собі, бути найкращою версією себе, особливою Жінкою Limited Edition.

За два роки від запуску ідеї і початку роботи команди AnnaDreams ми: створили близько 60-ти ексклюзивних виробів - суконь, блуз, спідничок, весільних суконь, штанів та комплектів одягу, Family Look, уніформ різної складності із фірмовим логотипом компанії; успішно співпрацюємо та організовуємо фотосесії із професійними моделями, фотографами, візажистами, стилістами, відомими блогерами із України, Італіі, Португалії, Білорусії, Сербії, Індії, Шрі Ланки, Філіппін, Південної Африки та Франції; відзняли brand video - AnnaDreams & Maserati; готуємось до офіційної презентації нової колекції у м. Доха, Катар.

Полную историю Анны вы можете прочитать в Instagram или Facebook по хештегам #30историйуспеха #cosmoуспех.

Джерело: cosmo @CosmopolitanUkraine и @NinaLevchuk​