September 14, 2018

Колонка з мусора. Part 2

Повторюю для тих хто не вкурсі : я зіпсував колонку і помилився я саме коли робив корпус, тому робити так як я не треба. На свою помилку я звісно вкажу, шкода, що я допустив її в самому кінці проекту.

Корпус для колоночки я вирішив не міняти взагалі і використав стоковий. Приміряв, обидва динаміки добре стают в морду, тільки кришку треба замінити на задню, оскільки там немає вирізаних великих отворів.

Ще раджу приміряти всі комплектухи, хоча б на погляд. Я міг би впаяти динаміки по бокам і скоріше всього це дало б кращий результат, бо в моїй варіації колонка звучала тільки коли морда направлена на слухача.

Під час демонтажу кришок корпус розпався навпіл, але це не страшно, все дуже добре склеїлось і не викликало ніяких проблем.

Отже міряємо ширину динаміків, креслимо циркулем кола і починаємо вирізати. Сама планка сильно маленька а лещат у мене немає, тому використати електро лобзик я не міг, довелося по контуру кола просверлювати масу отворів.

Коли задовбався, то взяв пєро на 24мм і сверлив ним, так дійсно легше.

Всі нерівності кола спиляв напильником

Далі просто вставив динаміки і закрутив на 4 саморіза, попередньо змажаши контур клеєм.

Тепер йдемо до задньої кришки, на неї я запланував вивести кнопку запуску і дифузор. Отвір під дифузор я зробив таким же чином як і під динаміки.

Сам дифузор я спочатку посадив на двосторонній скотч а далі залив термосоплями, кнопку вирішив теж залити щоб не люфтила.

Залишається тільки отвір під зарядку. Спочатку я хотів винести вхід мікро юсб назовні, щоб зробити герметичний корпус і колонка в парі з дифузором давала б мощний бас, але потім я її послухав і зрозумів, що цього звуку більш ніж достатньо (ну і не доведеться мудрити з розміщення мікро юсб, не виходячи за рамки свого задуму). Була ще думка зробити колонку/павербанк, вирізав під всі виходи отвори, але зрозумів, що протупив. За такого сценарію автономність сильно страждатиме, а місця під розпайку і додаткові 18650 вже немає, тому замазав отвори шпаклівкою.

Далі все легко, вставляємо кришку з динаміками в корпус і починаємо приміряти всі інші комплектуючі. Я заздалегіть знав, що АКБ займуть майже половину простору всередині тому і змістив дивузор.

Якщо все стає без проблем, то можна починати фішіншу пайку. Особисто я 5 разів розпаював пів схеми і динаміки доки все перевіряв.

Далі я вирішив ризикнути : почав наждачити і проклеювати все вже в зібраному стані, і впринципі не жалкую, так навіть я своїми кривими руками "недостоляра" зміг підігнати і занаждачити все досить рівно.

Герметизував звичайним меблевим клеєм “Дракон”, а наждачив все вручну.

Ось і сама болюча частина всієї колоночки : покраска. Я якогось хуя думав, що достатньо просто прикрити динаміки бумажечками і далі пшикати балончиком.

Ще я проїбався з частиною динаміка яку можна фарбувати! ВСЯ частина де є проклейка має бути саме в такому стані, в якому вона була виготовлена.

Коротше, після першого ж шару проклейка в деяких місцях по контуру почала відклеюватись. Ну ладно, думаю нічого страшного, підклеїв і фарбую далі, і не звернув уваги на те, що краска вже потрапила всередину динаміків. Я взяв колпачки від балончиків замість бумаги і дофарбував.

Ось така колоночка у мене вийшла, може я б вніс ще якіськорегування, але це вже ми не дізнаємось.

Коли я почув як вона звучить я був в шоці, спробував бензином повитирати фарбу але це не принесло результату, навіть стало гірше (на цьому фото я вже почав відкручувати динаміки).

Як вона виглядала зсередини. Весь цей простір до АКБ займали динаміки

Мораль цієї розповіді проста : будьте акуратними і не красьте динаміки. Інших динаміків такого ж розміру у мене просто немає, тому я просто розібрав, для цієї схемки в мене вже є плани.

Трішки спойлерів

На цьому у мене все, дякую за перегляд, не ламайте свою техніку