April 15, 2020

Цінності сучасності

Даною статтею я хочу торкнутися теми однокритеріальної системи сучасності, в якій гроші/багатство стали мантрою, мрією, ціллю. (постраюся коротко викласти свою думку).

У сучасному світі більшість людей зациклені на грошах, не приділяючи достатньої уваги іншим (не менш вагомим) сферам життя. Ці особи в гонитві за можливим багатством забувають за особисте життя, здоров'я, духовне життя/саморозвиток. Їм здається: "... зараз я зароблю грошенят, а все інше потім, а може й саме якось з'явиться... головне гроші".

Мені не хочеться приводити у приклад усі страшні наслідки цього рішення, тому зупинюся на одному. ( Одразу скажу, я не відношуся до тих людей, які всіх переконують, що гроші непотрібні чи гроші - це зло. Ні.) Для початку не факт, що ваша гонитва увінчається успіхом або, що вона буде короткою. І якщо так станеться, ви зажди будете спішити і щось доганяти (бо дехто думає "ну рік попрацюю, а потім почну будувати особисте життя, та й здоров'ям займуся... мало хто притримується цієї схеми"). Коли пройдуть роки і ви чудом збагнете, що лише гроші не роблять вас щасливими, ви з жалем будете оглядатися на пройдені роки життя, втрачені в гонитві за ілюзією щастя.

В цій статті я не хочу торкатися балансу сфер життя та енергії від цього балансу, я лише хочу, щоб ви не шукали щастя лише в кар'єрі та грошах.