August 11, 2018

Co mám v plánu

Ok, poslední měsíc mám v hlavě myšlenku, že se nikam nedostávám. V profesní sféře.

Sice mám nějaký měnší background v .NET backendu, ale noták, všichni přece ví, že teď je trendy JS a frontend vývoj. Jinými slovy - budu se snažit rozšít svůj stack o nějaký ten React, Redux a další podvodní kameny, které mě čekají (a já velmi dobře vím, že jich bude hodně)

Plán je následujicí: udělat webovou aplikaci, která bude využívat React + .NET Core na backendu. Bude to jednoduchý blog, kde na hlavní stránce se zobrazí seznam všech článků a samozřejmě paging (boy, o boy).

Bude to SPA a na vytvoření nového článku tam chci form, který by při odeslání požadavku na server ukazoval nějakou odesílací animačku a při úspěšném odeslání by se zobrazila fajvka. Uplně stejnou funkcionalitu vidím tady, na teletype.in.

Cílem těchto poznámek je nějak popsat celý process a zkusit se zorientovat v frontendu v roce 2018, protože na první pohled je to trochu pain.