July 17, 2020

Дієслово TO BE

Основа часів в англійській мові; перекладається як слово "бути"

перед початком згадуємо, особи 1,2 та 3 форми в однині та множині:

Повертаємося до дієслова TO BE:

  • це конструкція, яка передивилася Наруто і закохалася в техніку перевтілення. Залежно від часу, який ти використовуєш у реченні, TO BE стає :

Базове дієслово to be, допоможе тобі:

  • якщо немає основного дієслова: I study at the university. - I am a student. ( Я студент)
  • якщо говориш про професії: My sister is a businesswoman. (Моя сестра є бізнесменкою)
  • якщо говориш про національності: I am Ukrainian. ( Я є українка_нець), сподіваюсь ти пам'ятаєш чому тут перед Ukrainian немає артикля.
  • коли хочеш сказати про вік: I am always 18 years old. ( Мені завжди (було) є (буде) 18.
  • коли хочеш сказати про місцезнаходження чогось/когось: My teeth are on the nightstand. ( Мої зуби знаходяться (є) на тумбі)

УТВОРЕННЯ ЗАПЕРЕЧЕННЯ У РІЗНИХ ЧАСАХ

Давай розберем на прикладах

Мені 27. І я відчуваю себе добре. (теперішній час, говоримо про вік у 1-й особі однини). А ще спробуй згадати, що за займенник "myself".
Ми чемпіони, мій друже( 1-а особа множини, тому to be стає are ). І ми будемо боротися до кінця ( майбутній час, у якому to be має лише одну форму і дружить з усіма займенниками)
Вони були сусідами по кімнаті ( 3-а особа множини минулого часу, тому допоміжне слово "were")