February 1, 2021

... а я далі сиджу за компом

"На годиннику 02:21 , а я далі сиджу за компом , думаю як зробити анімацію того чи іншого кадру , думаю як розташувати камеру . Цілий день , навіть не виходячи на свіже повітря , ти просто тупо втикаєш в комп'ютер" - ну якось так проходить мій робочий тиждень :))

Як це все взагалі почалося ?

Десь одного разу , з другом ми обговорювали ідеї для майбутніх справ. Мова пішла про Моушн-дизайн . І ось , я тут : намагаюсь створити щось схоже на відео :). Відкривши для себе Моушн-дизайн , з'явилося прагнення потренуватися і зробити щось для душі. Я почав шукати 3D моделі і пробувати свої сили в Моушн.

Через 2 хв :

Я знову тут . І на годиннику вже 02:23 :). Якби не кава , мене тут би вже не було . Я далі втикаю носом в монітор , і намагаюсь реалізувати анімацію. Мій мозок зараз : " Кхмм ... " Такої ж думки й інші органи мого тіла :)

Чому я цим займаюсь ?

Ну першим , що я скажу , це те, що мені просто стало цікаво , захотілось спробувати щось нове . Мені цікаво, як влаштована та чи інша програма в Моушині , як в ній працювати . Також хотів би додати : останнім часом тупо не було що робити . Ти просто їсишш , спишш і ходишш ! "Чого тут прикольного ?" - думаю я . Просто днями сидіти (стояти) і дивитися відео ютуба . Рілі нема чого цікавого )

І от ; настав той день , коли мені захотілося створити ролік по темі Майнкрафту :) Нуу, взагалі , Майнкрафт для мене є дуже цікавою і захоплюючою грою . "Ну да , ставити блоки і ламати їх є дуже цікавою і захоплюючою справою" - подумає хтось із вас . Так от :"Мені рілі подобається ставити і ламати ті квадратні блоки" - відповім я.

Продовження цієї "поезії" , по дуже важливим причинам , мій мозок не зміг придувати :)

МАЙНКРАФТ - ЭТО МОЯ ЖЫЗНЬ :)