March 3, 2020

مخ زدن دختر به سبک خارجی ها

اگر به دنبال روش های درست برای مخ زدن دختر هستید لطفا در این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در این زیمن خبه سدت آورید.

.

چرا آنها دوست دارند زمان سختی را به ما بدهند؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا؟

مهمتر از همه ، چگونه مردان عقب می افتند؟

خوب ، بنابراین من این را بسیار به شما اعتراف خواهم کرد ... روزی یک بار (قبل از اینکه روش زاد و شوگون را در زرادخانه خود داشته باشم) ، آن سوالات واقعاً مرا برای سنین بالا اشتباه کرده بود.

در آن مدت ، من با یک زن به خصوص از یک مصدومیت آسیب دیده رنج بردم.

لطفا بخوانید: نحوه مبارزه (دختران)

من باید بگویم که این یک چیز خوب واقعاً واقعی من است.

مگی (نام واقعی او نیست) یک هوشیار مومن بود. یک سبزه طبیعی با یک بوته گرد و خوب (جنین من!) که باعث می شد جنیفر لوپز با حسادت به سبز شود ، فکر می کردم او یک نگهبان واقعی است.

آیا او در حال پخش من علائم است
من او را واقعا بد می خواستم ، و آرزو می کردم او به همان اندازه که دوستش داشتم مرا دوست داشته باشد.

افسوس ... او باعث شده است که طول عمر سه پسر به استرس ، ضربان قلب و تروما منجر شود.

به عقب فکر می کنم ، ترجیح می دهم صورت را مشت بزنم و لگد بزنم. جدی!

خوشبختانه ، من یک راه حل (بسیار جالب!) برای مشکلی پیدا کردم که بعداً در زیر برای شما قرار می دهم. قبل از اینکه وارد آن شویم ، چیزی است که می خواهم بدانم ...

حالا ممکن است شما هم همین مسئله را با زن خود تجربه کنید. (شما هستید؟)

و اگر شما هستید ، می خواهم دو مورد زیر را درک کنید:

اول ، شما تنها نیستید. من همان گنگهایی را که احتمالاً اکنون می گذرانید ، پشت سر گذاشته ام و بسیاری دیگر از افراد نیز و حدس بزن چه ... همه ما زنده ماندیم تا داستان را بگوییم.

دوم ، تقصیر شما نیست و به همین دلیل ...

زنان با مردان بازی می کنند زیرا این گرایش را دارند که به طور طبیعی در روانشناسی آنها ایجاد می شود. و این همان چیزی است که ما در این راهنمای در مورد بعدی بحث خواهیم کرد.

اما قبل از شروع ، چیزی است که می خواهم بدانید.

این راهنما کاملاً جامع است و به روشی ساده نوشته شده است که می تواند به سرعت توسط هر کس قابل درک باشد. در واقع ، اگر با دقت بخوانید و تمام مراحل اینجا را دنبال کنید ، بازی های ذهن یک زن را شکست خواهید داد - تقریباً تضمین شده!

از طرف دیگر ، با توجه به میزان جزئیات این راهنما ، به راحتی می توانید برخی از نکات مهم را بعداً فراموش کنید و این ممکن است پیشرفت شما را تا حدودی مختل کند.

بنابراین ، برای کمک به شما ، من یک لیست ساده برای اقدام ایجاد کرده ام که می توانید آن را بارگیری ، چاپ کنید و بعداً به عنوان "راهنمای مرجع سریع" نگاه کنید. این یک پرونده PDF است که می توانید برای مرجع آسان آن را بارگیری و نگهداری کنید.

برای بارگیری ، در زیر کلیک کنید -


انحصار جایزه: "لیست ضد بازی ضد زن" را که شامل همه موارد موجود در این راهنما است به صورت یک مرحله به مرحله آسان و بلافاصله عملی و همچنین یک تاکتیک جایزه در این راهنما بارگیری کنید.
پس از بارگیری لیست عملکرد اقدام ، با مهربانی از به اشتراک گذاشتن با هر کس دیگری جلوگیری کنید ، خوب است؟

عالی!

فهرست مطالب [پنهان]

1 بازی های ذهن زنان هنگام دوستیابی با مردان بازی می کنند
2 چگونه می توان بازی های ذهن یک زن را ضرب و شتم کرد
2.1 روش "REVERSE-LJBF"
3 چگونه می توان بر بازی های ذهن زنان غلبه کرد: مرحله 2!
در آخر ، با استفاده از این تاکتیک عجیب و غریب ، معامله را ببندید
4.1 بعدی چیست ...
بازی های ذهن زنان هنگام دوستیابی با مردان بازی می کنند
Derek Rake (بنیانگذار روش Shogun بدنام و بدنام) یک بار به من گفت:

"بازی بازی های ذهنی روش طبیعی زن برای صلاحیت شایستگی مرد به عنوان یک شریک جفت گیری است."

بنابراین ، اگر زن شما بازی های ذهنی را بر روی شما انجام می دهد ، او شما را آزمایش می کند تا ببیند شریک شایسته ای برای فرزند داشتن او وجود دارد یا خیر. 😉

.

۳- جذب دوست دختر ، جذب همسر زن و راه و روش های اصولی و مشخص آن

بازی های ذهنی که زنان روی مردان انجام می دهند چیست؟

خوب ، در اینجا یک لیست کوتاه برای شروع وجود دارد:

باعث می شود بچه ها از حلقه ها پرش کنند.
قربانی بازی کردن
گریه در ملاء عام.
خودداری از رابطه جنسی
معاشقه با افراد دیگر.
لباس پوشیدن ... برای دیدن بچه های دیگر
تأخیر در پاسخ به تماس یا متن.
تعارف بچه های دیگه برای دلتنگ کردن
بازی کردن گنگ و ضعیف است تا بچه ها کارهایی را برای او انجام دهند.
من مطمئن هستم اگر بنشینم و به آنچه دوست دختر سابق مگی با من انجام داده است فکر کنم ، اما در حال حاضر این لیست انجام خواهد داد.

با نگاهی به زندگی دوست یابی خود ، آیا مواردی وجود داشته است که زن شما بازی های ذهنی را روی شما انجام داده باشد؟

اگر بازی شده اید - نگران نباشید ، من به شما یاد می دهم که چگونه با استفاده از یک تکنیک بسیار خاص و مبتنی بر کنترل ذهن ، بتوانید از اوج فراتر رفت.

برای یک Masterclass آنلاین رایگان در مورد نحوه استفاده از Mind Control برای تسلط بر زنان ، آدرس ایمیل خود را در زیر وارد کنید -

.

منبع: https://www.calpont.com/mind-games-women-play/