August 12, 2023

Әлеуметтік желілерде не туралы жазу керек. 25 пост идеясы.

1. Егер сіз Х-тан хабардар болғыңыз келсе, әлеуметтік желілерде кімді қадағалауыңыз керек, кімге назар аударуыңыз керек.

2. Егер сіз Х болсаңыз, міндетті түрде оқу керек 5 кітап.

3. Барлығы бұл туралы ойлайды, бірақ ешкім Х туралы айтпайды.

4. Қандай сәт немесе адам менің Х-ке көзқарасымды өзгертті.

5. Х-ке арналған 5 сыйлықтың түрі.

6. Егер сіз Х болсаңыз, өзіңізге қоятын 5 сұрақ.

7. Әрбір З-ке қатысуға тұрарлық іс-шаралар мен конференциялар.

8. Әрбір Х үшін дамытуға тұрарлық 5 дағды.

9. Егер сіз Х болсаңыз, қандай әлеуметтік медиа ресурстарына жазылуыңыз керек.

10. Х туралы мифтер мен фактілер.

11. X және Y арасындағы тепе-теңдікті қалай сақтауға болады.

12. Менің ең жақсы 5 қосымшам/ бағдарламам/ плагиндерім / телеграм арналарым.

13. Үздік Х-тер.

14. Х-пен айналысатындар жіберетін 5 негізгі қателік.

15. Мен жасаған 5 негізгі қателік, қашан ...

16. Сіз Х-ны қате жасайсыз, егер ...

17. Х-те сүйреуді қалай тоқтатуға болады.

18. Бір нәрсені қалай ойлап тапқаныңыз немесе жасағаныңыз туралы әңгіме.

19. Мен бастаған кезде білгім келетін 5 нәрсе.

20. Келесі айда/ жылда/ маусымда Х-пен не болатыны туралы менің болжамым.

21. Х жайлы маған жиі қойылатын 3 сұрақ.

22. Х-пен не дұрыс емес.

23. Дәл қазір менде бар қиындық және оны қалай шешуді жоспарлап отырмын.

24. Х индустриясының даму тарихы және менің болжамдарым.

25. Әр Х-те бар 5 қорқыныш және олармен қалай күресуге болады.