October 28, 2019

Діти майбутнього

У сучасних дітей можливості, що надає цивілізація, далеко не такі, які були в нашому дитинстві. Зараз їх всюди оточують цифрові технології.

Багато молодих батьків знайомі із ситуацією, коли дитина, яка ще не вміє розмовляти, вже дивиться мультфільми та грає в ігри на смартфоні мами або тата. Також багато хто помічає, що діти «підсаджуються» на це «зло». Я написав це в лапках тому, що не поділяю такий кут зору.

Більшість батьків по-різному намагаються обмежити доступ своїй дитині до телефону або планшета, вважаючи це згубною звичкою, яка завдає шкоди здоров'ю. Кругом тільки й чути скарги типу: «нічого не можу з ним вдіяти, він так часто сидить у телефоні», «як тільки забираю планшет, відразу починає плакати» і так далі.

Такий метод лише налаштовує дитину проти вас, а планшет стає бажаним забороненим плодом

Дорогі батьки, а також бабусі й дідусі. З кожним днем ​​людство все більше часу проводить за екранами смартфонів і комп'ютерів. І це НОРМАЛЬНО! Ваш проведений час за екранами також росте і діти не виняток.
В середньому, в залежності від країни, люди проводять за екранами смартфонів, планшетів і комп'ютерів від 2-х до 12-ти годин на день.

Кількість щоденного проведення часу за комп'ютером, ноутбуком і телефоном у людей старше 18 років

На дворі XXI століття і будь-яка діяльність так чи інакше буде переходити в цифровий формат. Всі примітивні робочі місця будуть замінені робототехнікою і автоматизацією. Нещодавно я був у Сінґапурі, де з подивом виявив, що місцеве метро працює без машиністів. Все автоматизовано, керується з єдиного центру і працює як годинник. Така тенденція буде поширюватися всюди.

Напевно ви не раз намагалися обмежити доступ вашої дитини до цифрових пристроїв, але з цього ніколи нічого доброго не виходило, вона лише ображалася на вас і ви лаялися.

Знайомий погляд, чи не так? 🙂

А що якщо змінити ваше ставлення до цієї ситуації?

🤓 Що, якщо зір дитини псується не від екрана телефона, а від того, що у неї недостатньо фізичних навантажень, активних ігор?

😊 Що, якщо харчування дитини відіграє більшу роль в її фізичному та емоційному стані, ніж телефон або планшет?

🤩 Що, якщо захопити дитину тими іграми на планшеті, які сприятимуть її інтелектуальному розвитку, поліпшенню пам'яті, логіки, вивченню рідної та англійської мов, розширенню світогляду, стимуляції креативності.

😎 Що, якщо знання і здатність розбиратися в комп'ютерних програмах дадуть вашій дитині перевагу перед іншими дітьми в грі під назвою «життя»!

Я подорожував по світу протягом останніх десяти років, тому що міг працювати в будь-якій точці планети, де є інтернет. Заробив на життя своєї мрії тому, що був більш просунутий в комп'ютерній грамотності, ніж більшість людей. Мені 35 років, я регулярно займаюся спортом, маю міцне здоров'я і не ношу окулярів, хоча проводжу за екраном телефона/монітора величезну кількість годин. З самого дитинства я був захоплений комп'ютерами та радий, що у моїх батьків було достатньо мудрості, щоб не обмежувати мене, а сприяти розвитку. Саме завдяки цьому зараз ВИ читаєте мій блог, а не навпаки 😉

Нещодавно моїй дочці виповнілося три рочки, і виходячи з усього, що я описав вище, ми з дружиною подарували їй перший планшет 👩💻

... і ось зараз дружина дивиться на мене косим поглядом, натякаючи, що час закінчувати щось писати в телефоні, тому я змушений відкланюватися 😂

До скорої зустрічі ✌️

п.с.

Сучасні батьки сприяють розвитку, а не обмеженню своїх дітей

З повагою, Аміго

Канал: t.me/AmigoUkraine