Українська
October 1, 2019

30 діб без алкоголю, як воно?

Ця тема актуальна для 80% людей, тому я вирішив поставити над собою такий кумедний та корисний експеримент. Про те, як я до цього дійшов я розповім пізніше. Відразу скажу, що читати нотації про шкоду алкоголю я не стану, також не стану умовляти вас позбутися свого алкобара або перестати підбухувати перед сном, а просто розповім, як я себе почуваю, і які зміни у моєму організмі та житті почали відбуватися.

Просто факти:

  • Перші дні мені важче було заснути, ніж раніше. Благо я сильно втомлювався і це працювало замість келиха вина, пляшки пива або ста грам
  • Фізичні вправи добре допомагали набрати втому у тілі (біг, тренажерний зал, прогулянки)
  • Я пил багато води, близько 3 л на день (спеціально)
  • Також налягав на солодке
  • Буквально за декілька днів в мене зникла нав'язлива ідея підбухнути перед сном
  • Я помітив, що вранці стало легше прокидатися. Підняти себе на 2 години раніше виявилося не просто легко, а природно
  • Ближче до 23:00 я починав сильно хотіти спати (раніше такого не було)
  • З'явився ранковий апетит
  • Вперше за кілька років я побачив, що можна прокинутися без набряклого обличчя
  • Шкіра на обличчі підтягнулась
  • Я побув тверезим водієм на дні народженні мого друга (таке було дуже давно)
  • Збір себе для виходу з дому став швидше
  • Я зрозумів, що день може бути більш продуктивним
  • З'явилося більше вільного часу на саморозвиток
  • Настрій з ранку дійсно став позитивніше
  • Я перестав параноїтись, що якщо раптом потраплю у ДТП, то мої вчорашні сто грамів покажуть на алкотестері
  • Мій шлунок почав працювати інакше, мені це подобається
  • Урешті-решт я перестав спонсорувати алкогольні компанії
  • Під вечір я можу робити будь-які важливі справи. У мене немає перегару і мій мозок у повній готовності
  • Однозначно зросла самоповага, а слідом за нею й інші психологічні аспекти
  • Значно піднялася життєва енергія, хочеться багато чого робити й на це є сили

І це всього 30 днів!!!

Якщо бажаєте продовження ставте палець 👍 на цій статті

З повагою, Аміго

Канал - t.me/AmigoUkraine

Чат - t.me/AmigoChat