May 16, 2021

Мої 10 кроків до життя мрії


Точка А
1. Мені не подобається те, що я, живу в гуртожитку
2. Мені не подобається їздити в громадському транспорті
3. Мале коло друзів
4. Мене не завжди розуміють
5. Мене не влаштовує моя зарплата
7. Маю багато комплексів
8. Постійно чимось занята, але нічого суттєвого не зроблено
9. Збитий графік дня
10. Не приділяю собі часу
11. Не подобається те, що не розвиваюся і свою на місці
12. Маю багато страхів, та рідко ризикую
13. Рідко переборюю свою лінь
14. Боюсь виходити із зони комфорту
15. Тягнуся у минуле, а не майбутнє

Точка Б
Якщо я залишу все так як є, я продовжу жити в гуртожитку, в якому я не відчуваю себе комфортно. Так і буду працювати кожного дня з ранку до вечора, відпочиваючи декілька днів на тиждень. Від цього, та від браку догляду за собою - занепаститься моє здоров'я та тіло яке буде виглядати не привабливо. Я буду виснажена, та не відчуватиму смаку життя, так і не побачу світ, адже буду жити від зарплати до зарплати.

Я не хочу

1. Я не хочу жити в гуртожитку / я маю власну квартиру

2. Я не хочу працювати 5 днів на тиждень / я працюю декілька годин в день, з будь-якої точки світу, при цьому маючи хороший успіх

3. Я не хочу прокидатися рано / я прокидаюсь коли захочу

4. Я не хочу працювати на когось / я маю власний бізнес і не залежу ні від кого

5. Я не хочу деградувати / я постійно розвиваюсь

6. Я не хочу бути "сірою мишею" / я є лідером і веду за собою людей

7. Я не хочу стримувати свої емоції / я вільно можу показувати свої емоції

8. Я не хочу бути невпевненою у собі / я впевнена в собі особистість

9. Я не хочу жити від зарплати до зарплати / я маю високий дохід і не відмовляю собі ні в чому

10. Я не хочу постійно сидіти вдома / я регулярно подорожую

11. Я не хочу одягатися в дешевих магазинах / я можу собі дозволити найвідоміші бренди

12. Я не хочу залежати від думки інших / критика - дає мені лише можливість рухатися далі.

13. Я не хочу деградувати / я постійно розвиваюсь.

14. Я не хочу втратити друзів / коло моїх друзів, з роками, збільшується

15. Я не хочу постійно оправдовуватися / я ні перед ким не оправдовуюся по тій простій причині, що все у мене виходить правильно

16. Я не хочу втрачати свій талант / я відома людина, через свій талант

17. Я не хочу мати комплекси / я впевнена в собі

18. Я не хочу підлаштовуватися під інших / я сама створюю правила

19. Я не хочу відчувати себе непотрібною / інші мною захоплюються

20. Я не хочу прожити безсмисленне життя / я залишу після себе слід

21. Я не хочу їздити громадським транспортом / я маю автомобіль мрії 22. Я не хочу відкладати все на потім і все робити в останній момент / я виконую всі справи відразу

23. Я не хочу, щоб в майбутньому мої діти і внуки жили в недостатку / мої нащадки будуть жити розкішним життям

24. Я не хочу жити лише думками / я втілюю свої бажання в життя . Переїхати на іншу квартир

25. Я не хочу нервувати через дрібниці / я врівноважено реагую на все, що відбувається

26. Я не хочу отримувати відмови / я завжди отримую допомогу

27. Я не хочу програвати / я завжди в плюсі

28. Я не хочу прожити безсмисленне життя / я залишу після себе власну історію

29. Я не хочу засинати з негативними думками / я засинаю з позитивними думками та результатами

Постановка спражньої цілі

  1. виступати на концертах
  2. преподавати уроки танцю
  3. Вивчити англійську, французьку мови
  4. Записатися в зал, та почати працювати над собою
  5. Оплатити мамі лікування
  6. написати книгу
  7. Відкритии свій приют для тварин

Пріорітетні цілі

  • Виступати на концертах

. Я немаю власний бізнес і не залежу ні від кого

Постановка спражньої цілі
1. Переїхати на іншу квартиру
3. Повезти батьків за кордон
4. Відвідати всі цікаві куточки України
5. Відвідати 15+ країн
6. Зробити вдома у батьків ремонт
7. Піти на танці
8. Заняття з вокалу
9. Пройти курс візажу та зачісок
10. Займатись в спортзалі і привести себе в норму
11. Купити квартиру
12. Виступати на публіку 100, 200, 500 людей
13. Купити заміський будинок
14. Купити машину
15. Вивчити англійську мову на рівні розмовного
16. Полетіти в Грецію з командою
17. Купити братові ноутбук
18. Відкрити власну справу
19. Вийти на дохід 100000 гривень
20. Створити благодійний фонд

Життя мрії

Привіт, Анастасіє. Тобі вістка з майбутнього. Твоє життя сповнене яскравих моментів, вірних друзів поруч. Для роботи ти приділяєш декілька годин, а весь інший час фокусується на тобі, та відпочинку з твоєю люблячою родиною.

✅Чим готова заплатити за успіх
1. Вийти із зони комфорту
2. Читати багато книг
4. Працювати над собою
5. Почати все з чистого листа
6. Писати план на кожен день
8. Переборювати лінь
9. Переступати власні принципи
10. Змінювати свої установки
11. Завжди бути на позитиві
12. Відмова від безсмисленних серіалів
13. Дивитися лише пізнавальні, розвиваючі відео
14. Самій створювати контент
14. Навчитися працювати з відмовами
15. Фінансовий вклад
17. Невпинні часи роботи
18. Менше сну
19. Зустрічі з друзями
21. Менше часу з близькими
22. Отримувати відмови
23. Власні комплекси
24. Вставати рано
25. Перший час жити в незручних умовах
26. Відмовитися від соц мереж
27. Не здаватися при падіннях
29. Вкладати всі сили і енергію
30. Приймати участь у пізнавальних марафонах

✅Фінансова ціль
Min 2x - 50.000 грн
100% 4x - 100.000 грн
Max 8х - 200.000 грн

✅Перші кроки

1. Виступати на концертах

Перший крок: вступити до студії танців, виступати на міжколективних міні-концертах
2. Зайнятися бізнесом
Перший крок: стати партнером команди
3. Вийти на дохід 100 000 грн
Перший крок: будучи партнером бізнесу - вчитися правильно працювати в цій сфері
4. Поїхати за кордон

Перший крок: зекономити на власних забаганках і купити квитки в Париж

5. Спробувати себе у сфері кіно

Нагороди після прогресу та першої цілі

1. Вступлю до студії танців - куплю спеціальний одяг для занять

2. Стану партнером команди - куплю новий телефон

3. Куплю квитки до Парижу - влаштую шопінг

4. Пройду кастинговий відбір на фільм - присвячу цілий день собі, відвідуючи процедури по догляду