January 13, 2021

ЯЙЦЕСТАВ-3

Анатолій ВИСОТА: ЯЙЦЕСТАВ-3 у Красному+ (1, 01.2021)

У січні 2021 року я спробував знову поставити яйце. Це вже третя серія дослідів ЯЙЦЕСТАВУ.

Узяв з хододильника яйце, (купив тиждень тому на базарі лоток - з птахофабрики по 34 гривні за десяток). Помив під краном і поклав на столі в тарілку наніч, щоб звикло до хати. А вранці вчора і спробував те яйце поставити. З півгодини я схилився над столом, а яйце так і не послухалося. Зате увечері вчора 12 січня 2021 року послухалося, але стояло всього 1 секунду і 5 секунд і я не встиг це засвітлинити.

Зате сьогодні до дослідів приєдналася Людмила КУБРАК із Таценок Обухівського району на Київщині. Вона має дітей і онуків - життєрадісна жінка. Таким яйця покірні. Людмила поставила на столі яйце з птахофабрики. А от яйце домашнє постояло лише секунду. Перепелині яйця зовсім неслухняні. Жодне не стало.

Отже Людмила стала 29-ю успішною дослідницею з яйцеставу.

(Згодом п. Людмилі з онукою Валерією вдалося поставити яйце і на столі)

Додаток від 14.01.2021

Сьогодні десь о 20=30 мені вдалося теж поставити яйце на столі. І воно стояло десь хвилин із 5.

ДОДАТОК від 18.01.21 р.

Учора я взяв нове яйце і швиденько менше ніж за хвилину поставив його на задок на столі швейної машини у залі. Простояло воно більше 10 годин поки я його не звалив коло 11=00. Потім я спробував поставити це ж яйце на передок. Довго воно коливалося і таки стало! Але я хитнув стола, прибираючи руку, і воно впало. Але ж таки стояло якусь секунду-дві, стояло б і довше, якби не моя необережність. Зате потім я знову легко поставив яйце на задок:

А сьогодні вранці 19 січня 2021 року на Водохреща мені вдалося поставити це слухняне яйце і на передок

ДОДАТОК від 25.01.21 р.

Появилися дослідники ЯЙЦЕСТАВУ і в Сквирі на Київщині. Це подружжя Таня і Віктор Кохани. Експериментували вони із яйцями від домашніх курей. У Тані ніяк не виходило поставити яйце, а намагалася вона це зробити кілька разів. А у Віктора це вийшло майже одразу. І він стає 30-м успішним дослідником яйцеставу. Вітаю!

Ось це слухняне яйце

А це ось молода родина Коханів - Віктор і Тетяна

Гадаю, що згодом слухняними стануть яйця і в Тані, і в їхньої матері Валентини.

ДОДАТОК від 29 січня 2021 р.

Сьогодні п'ятниця і в нас у Красному справжня зима - за добу нападало більше 10 см снігу. А от минулої неділі ми поїхали в Обухів на базар. Купили там 40 яєць ГУЛІВЕР по 37 гривень за десяток. Серед тижня я спробував ставити нове яйце. Два дні вдавалося поставити на якісь секунди і воно падало. А от позавчора яйце послухалося і я зумів поставити його на денце піали на столі швейної машини і воно простояло ніч і ранок - більше 10 годин.

Учора вранці дружині треба була швейна машина і я забрав це яйце. Перейшов в іншу кімнату і вранці легко за якусь хвилину поставив його на компютерному столі. І тепер (15=45) цей ГУЛІВЕР стоїть незрушно більше доби!

Сьогодні ж відбувся успішний дослід в Лівані, а селі Байсур. Це Ірина Жарамані поставила на склі(!) відразу двоє яєць: домашнє і з птахофабрики.

Ось що вона пише:

"Сьогодні 29січня 2021року відбувся цікавий мій дослід з яйцеставу. Взяла яйце куплене, з птахоферми, та домашнє (у мене є курочки). Що цікаво, фермівське стало приблизно за 3хв, а от домашнє трохи довше, близько 5ти хв. При чому, коли я ставила друге, домашнє, двічі куплене яєчко падало через те, що поряд був мій рух, але, що цікаво, за мить воно знову ставало!

Ось такий мій досвід на сьогодні. А у вас що нового?"

Ірина Жарамані стала Майстром ЯЙЦЕСТАВУ (досліди 2017, 2018 і 2021 років. Вітаю!

Сьогодні ж в далекому Лівані в селі Байсур появився ще один успішний дослідник ЯЙЦЕСТАВУ. Це Юніс ЖАРАМАНІ. Ось як це було:

А це вже радісний Юніс Жарамані, який є 31-м успішним дослідником яйцеставу. Вітаю!

ДОДАТОК від 2 лютого 2021 року

В нашому Красному є три магазини в рядок. Перший невеличкий орендує подружжя Людмила та Сергій Спасиби з Обухова вже більше року. Доброзичливі вони люди і я часто заходжу в їхній магазин. Тиждень тому 26 січня 2021 року я теж зайшов в магазин на хвилинку і попросив Людмилу

поставити яйце. - А хіба це можна зробити? - здивувалася вона. Я показав світлину із слухняним яйцем. Тоді взяв яйце з лотка і спробував поставити. Часу було мало, бо ось-ось мав надійти автобус і в мене нічого не вийшло. А от сьогодні вранці перед автобусом на Обухів я знову зайшов у цей магазин: - Ну як, поставила яйце? - питаю Людмилу. - Аякже! Того ж дня тиждень тому й поставила! - хвалиться жінка І показує світлину на смартфоні:

Сергій теж в магазині

Прошу і його поставити яйце. -Хай колись, може дома й поставлю, - каже чоловік. Ми обмінялися номерами телефонів.

Через кілька годин я вернувся з Обухова і мій смартфон ожив. Пише Людмила, що вона знову поставила яйце і чоловік теж

Отже Людмила Спасиба стала 32-ю успішною дослідницею ЯЙЦЕСТАВУ. А її чоловік Сергій Спасиба став 33-м успішним дослідником ЯЙЦЕСТАВУ.

ЩИРО ВІТАЮ!

Дещо Людмила й написала про їхню родину: "Народились та живемо в Обухові. У шлюбі 18 років. Маємо двох синів, Максим-17років та Олег-12 років. Мрій багато, але найбільша та найголовніша мрія - виростити, та виховати щасливих, успішних та порядних дітей".

Хай же буде!

ДОДАТОК від 5 лютого 2021 року

Сьогодні п'ятниця, треба купити хліба і я вирушив у магазин. Ковзаюсь по льодку і снігу, вчора розталому, а сьогодні замерзлому на кістку. Звично заходжу в перший магазин і за вітриною з цукерок помічаю хазяйку Людмилу і продавчиню Ольгу. Привітався та й питаю: - Олю, а ти ще не ставила яйце? - Я знаю, що це пані Людмилі вдалося, а я зараз спробую, -каже Оля і бере з лотка яйце. Я теж підходжу до лотка і беру яйце. Дивлячись, як ми з Олею ставимо яйця, Людмила не втерпіла і теж взяла яйце з лотка. Утрьох ми намагаємося поставити яйця. Високому й кремезному трактористу Володимиру Жучені (він краснянський зять) смішно з того, що ми робимо: хіба ж яйця можна поставити? І Ось диво: Олине яйце вже стоїть і вона радіє.

Через хвилину яйце послухалося і у Людмили.

А в мене ніяк не виходить. Тракторист дивується: - Ви що - їх приклеюєте? Справді він вперше бачить, щоб хтось поставив яйце. Людмила каже, що можна влаштувати змагання з ЯЙЦЕСТАВУ і обіймає Олю.

Ця симпатична молода жінка має чоловіка Олександра і двох синів: старшому Максиму 20 років, а меншому 5. Гарні хлопці. Ольга Ковальчук каже: "Все, про що мріяла, збулося. Люблю подорожі". Вона стала 34-ю успішною дослідницею ЯЙЦЕСТАВУ. Вітаю!

Потім згодом я зайшов і в другий (середній) магазин. Там продавчиня Рита щось продавала. На прилавку стояв лоток з яйцями. Я взяв коричневе яйце і взявся його ставити на металевому прилавку. За мною зайшов Володимир і усміхається. Рита помітила моє заняття: - Що це ви робите? Хіба ж можна поставити яйце? - А ти сама спробуй! - передаю їй яйце. Вона взяла інше яйце з лотка і стала ставити його на прилавку. Минули якісь секунди, як яйце вже слухняно стояло.

Ми з Володимиром здивувалися цьому. Потім продавчиня прибрала це яйце з прилавка, бо надійшов покупець. Як тільки прилавок звільнився і покупець відійшов, Рита знову взялася за яйце. І знову його поставила легенько за кілька секунд.

Таким чином Маргарита Данилюк стала 35-ю успішною дослідницею яйцеставу. Вітаю!

Кілька слів про про цю дослідницю: Маргарита Данилюк є краснянською невісткою. Має чоловіка і двоє дітей. Їхню дочку Світлану, талановиту співачку, знає все наше село. Бо кожного свята її дзвінкі українські пісні зачіпають серця краснян.

ДОДАТОК від 7 лютого 2021 року

Сьогодні неділя і увечері мені подзвонила Ольга Ковальчук і повідомила, що її син Максим теж зумів поставити яйце, а потім і друге поруч. І це він зробив швидко за якусь хвилину-другу.

Судячи з кольору, це були яйця домашніх волелюбних курей. А краснянський парубок Максим відтепер є 36-м успішним дослідником ЯЙЦЕСТАВУ. ВІТАЮ!

ДОДАТОК від 9 лютого 2021 року

Сьогодні вівторок і я зустрів у маршрутці на Обухів Тамару Майстренко - пенсіонерку, якій 68 років (у дівоцтві Чорна). Вона живе на Загреблі. Добросердечна жінка.

Підгодовує котів, які залишилися від баби. Разом із сусідськими їх десь 15. Ось чому вона мусить щовівторка їздити за курятиною. Похвалилася: - А вчора я поставила яйце за 5 хвилин. І довго воно стояло. Я й не думала, що в мене це вийде... А телефон у мене простенький, тому й не зробила фото. Скажу, що оце ставлення яйця справді заспокоює і дає радість! Дякую вам!

Отже Тамара Майстренко стала 37-ю успішною дослідницею ЯЙЦЕСТАВУ. Вітаю!

ДОДАТОК від 17 лютого 2021 року

Вчора Людмила Спасиба розповіла про змагання із ЯЙЦЕСТАВУ в Обухові. 7 лютого 2021 року вона з чоловіком Сергієм пішла вгості до свого брата Сергія Ковальчука. Вже коли наговорилися, чоловік Людмили Сергій запропонував своєму тезці поставити яйце. Той розсміявся: хіба ж таке можливо? Тоді Сергій Спасиба показав світлини із стоячими яйцями, які поставив він із Людмилою. Тут же принесли яйце від домашньої курки і заходилися його ставити. І вийшло змагання. Ось як це описала Людмила:

"Мій чоловік Сергій поставив перший, потім я, брат мучився дуже довго але все ж таки поставив, а з невістки ми вже насміялись, вона так довго мучила те яйце, вже вдавалася на хитрощі, хотіла його чимось підставити..., але все ж таки поставила. Раділа аж підтанцьовувала 😂😂"

Ось яйце, яке поставив Сергій Ковальчук - 38-й успішний дослідник:

А це ось покірне яйце для Тетяни Ковальчук - 39-ї успішної дослідниці ЯЙЦЕСТАВУ:

Подивіться на щасливе подружжя Сергія і Тетяни Ковальчуків

Хочете відчути дитячу радість - спробуйте-но поставити яйце!

Додаток від 28.04.2021 року

Учора до нас увечері заскочила Олена Артюшенко - давня наша приятелька. Вона з чоловіком Олександром мають двоє дітей і троє онуків. Отож сиділи ми за столом, говорили про се й про те, а потім і про серйозні речі. Олена роздивлялася книгу Василя Крутова "Возвращение к себе", дивуючись, як це генерал зумів написати про будову Всесвіту, про людину і її свідомість, про єдність усього живого. Я сказав, що ця взаємодія проявляється у досліді, коли людина намагається поставити живе яйце. Пам'ятав же, що Олена уникала цього досліду, мабуть побоюючись невдачі. Я сказав, що на цьому столі вже багато яєць стояло, а ще більше було радості. І дістав із холодильника біле яйце. За якусь хвилину-дві воно вже покірно стояло на столі. А потім я передав яйце Олені. Вона здивувалася, коли зуміла за якусь хвилину поставити яйце.

Отже Олена Артюшенко стала 40-ю успішною дослідницею ЯЙЦЕСТАВУ. Вітаю!

ОНОВЛЕНИЙ СПИСОК

УСПІШНИХ ДОСЛІДНИКІВ ЯЙЦЕСТАВІВ-17, 18 і 2021 років

Дмитро Угляренко, 24 роки, Красне; Ярослава Угляренко, Кр.; Марія Корнієнко, 13 р. Кр.; Іван Корнієнко, 13 р. Кр.; Анастасія Угляренко, 12 р. Кр.; Юліанна Жарамані, 6 р. Кр.; Анатолій Висота, Кр.; Любов Висота, Кр.; Тимур Литовченко, Київ; Султан Жарамані, 15 р. Кр.; Шаді Абугарб, 24 р., Кр.; Сюзанна Жарамані, 22 р., Кр.; Маріанна Жарамані, 13 р. Кр.; Зукан Жарамані, Байсур, Ліван; Анна Нагорна, Кр.; Лариса Громадська, Галавурів, Київщина; Сергій Гончаренко, Суми; Катя Морева, 13 р. Кр.; Ліліанна Жарамані, 19 р., Кр.; Імадеддін Раеф, Тир, Ліван; Михайло Вішталюк, Кр.; Ірина Жарамані, Кр.; Людмила Кукулевська, Кр. і Данило Кравченко, Катерина Кравченко, Даша Малишева, Роман Андріюк із міста Суми. А ще Інна Назаренко, Красне; Людмила Кубрак, Таценки; Віктор Кохан - Сквира; Юніс Жарамані - Байсур (Ліван); Людмила Спасиба, Красне; Сергій Спасиба, Красне; Ольга Ковальчук, Красне; Маргарита Данилюк, Красне; Максим Яроцький, Красне; Тамара Майстренко, Красне; Сергій Ковальчук і Тетяна Ковальчук із Обухова; Олена Артюшенко (Обухів-Красне);

(Разом 40 дослідників).

НАЙЧИСЛЕННІШІ ДОСЛІДИ були в нас ще в 2017 році. В першій серії ЯЙЦЕСТАВУ-1. Ось як це було:

Анатолій ВИСОТА: СЛУХНЯНІ ЯЙЦЯ у Красному (1, 07.17)

(подорожуючи й інтернетом)

Як майже всі мої дописи і цей також про часи колишні й теперішні, а ще тут дещо розповім про диво в Красному. На початку доби 7 липня 2017 р. двоє курячих яєць вдалося поставити вертикально на столі. Не диво? А спробуйте-но самі це зробити!

Туфлі для матері
Звичайно ж у нас були кури і вони несли яйця, та ми їх не їли. Я 1946 року народження і тоді 300 яєць треба було здати державі як податок. Баба слідкувала за кожною куркою, яка неслася, а коли нас не було у дворі, то яйця крала сусідка і тоді лунали прокльони: «А щоб тобі, та бодай тобі!». Іноді вдавалося назбирати якийсь десяток-два і баба несла тоді яйця в школу й продавала вчителям. Як панський делікатес баба подавала яєчню гостям або майстру Андрію, який підкривав хату снопками з житньої соломи. А ще збирали яйця на якийсь празник, «на Михайла» і на крашанки до Великодня.

Якось в тихий і теплий вересневий день ми з другом Володькою сиділи на зеленому узгірку коло школи і спостерігали за уроком фізкультури. Мені було років із 6, а другу 7 років. Семикласники розганялися й стрибали у яму з піском. Колишній фронтовик Конош у зеленому френчі міряв довжину стрибків. Ми були босі й учні були босі. Дівчата розганялися, стрибали й падали у пісок, підбираючи в польоті спідниці. Там було доволі сміху і вереску.
Володька звернув мою увагу на дівчачі туфлі, які стояли рядком у траві і сказав, що наші матері ходять босі:
-Давай, Толік, украдемо: ти для своєї матері, а я для своєї…
-А як?
-Підкрадемося, вони й не помітять!
Ми підкралися, вхопили по парі туфель, не добираючи ні розміру, ні кольору, й пішли собі. Якби не побігли, то нас би й не помітили. Здавалося, що за нами гналася вся Краснянська школа на чолі з Коношом. Ми завернули у Володьчин двір, покидали туфлі й майнули униз городом. Ми летіли, соняшники й кукурудзиння шмагало нас куди попало. Аж внизу під розлогою яблунею ми попадали захекані в картоплю. Друг десь подівся, а я аж до вечора боявся йти у свій двір, де мене чекала неминуча розправа.
Уночі я кидався уві сні й кричав. Уранці баба мусила викачувати мені переляк. Я слухняно лежав на полику, а баба качала мені по щоках, лобі й навіть за вухами лагідним яєчком, водночас тихо проказуючи молитву. Я вже засинав успокоєний, як потім стрепенувся, бо баба холодним ножем, умоченим у освячену воду, поклала мені хрест на лоба. Ось баба зникла й вернулася і в стакані коливалася кринична вода.
-Дивись! – баба раптом розбила яйце надвоє і білок, а за ним і жовток плюхнули у воду. Жовток опустився на дно, а з прозорої товщі білка у воду підіймалися якісь стрілки. Я приглядаюся й справді бачу, що за маленькими двома стрілками – це я й Володька, женеться велика – то Конош, а за ним ще багато менших стрілок – весь сьомий клас. Женуться й не доженуть ніяк!
-Оце всі твої переляки! Однеси й вилий на гній! Веселий, що остався живий, я йду до гною, де кури радо склювали всі мої страхи.

Земля і Сонце
Майже в усіх куточках планети яйце вважалося джерелом життя, з якого народився Світ. Зокрема, у Ведах воно згадується як «золоте яйце творіння». Візантійський богослов і філософ Іоан Дамаскін говорив, що «небо і земля в усьому подібні яйцю: шкаралупа — небо, плівка — хмари, білок — вода, а жовток — земля…». Та й у Велесовій Книзі написано: «Се Дажбо створив нам Яйце, яке є Світ-Зоря…».
Колишні й сучасні астрономи визначили розміри Сонця і Землі і всіх планет, наперед визначивши всі їхні шляхи й «паради». А от першим поміряв Землю Ератосфен більше як 2250 років тому. Визначене ним коло меридіану було меншим від істинного (40008 км) всього на 2%. З нашого оточення ніхто не знав, чи був повторений дослід Ератосфена і ми вирішили його повторити, тим паче, що наближався день літнього сонцестояння. І от 21 червня о 13=00 у ліванському Байсурі й українському Красному ми міряли Землю. Найточніше це вдалося зробити нам з онукою Настею та її подругами Катею і Марійкою: «краснянський пояс» для Землі виявився на 5% меншим від істинного меридіанного кола.
При обговоренні досліду Ератосфена Дзвінка Сопілкарка повідомила, що в день весняного рівнодення виникає така унікальна взаємодія Землі і Сонця, що можна яйце поставити вертикально. Тоді ж ми ухвалили зробити це в найближчий день осіннього рівнодення у вересні-17. При обговоренні наших дослідів по вимірюванню Землі появилася ідея робити це в дні весняного і осіннього рівнодення, а за базову відстань вибрати якесь місто на екваторі, бо цього дня Сонце знаходиться точно в зеніті.
Отак я вийшов на Еквадор – гористу країну в Південній Америці. Дізнався, що там проведена лінія екватора по поверхні Землі. Люди давно знають, що виливаючись з лійки, вода закручується по-різному в північній і південній півкулях Землі. Очевидці розповідають, що коли в умивальник з водою кинути кілька листочків і відкрити витік точно на екваторі, то поверхня води буде спокійною. Коли ж відійти всього на 2 м на північну півкулю, то листочки води на її поверхні будуть обертатися. Потім, коли перейти на 2 м від лінії екватора в південну півкулю, листочки обертатимуться в протилежному напрямі. Сучасні фізики не можуть пояснити це явище, а саме, що сили Коріоліса проявляються на таких невеликих відстанях в порівнянні з розмірами Землі.
Оця збалансованість взаємодії Землі і Сонця на екваторі проявляється і в можливості поставити яйце вертикально. Хто поставить яйце на шляпку гвіздка, тому видають спеціальне посвідчення, як ось цій дівчині Анастасії.

Колумбове яйце
Коли кажуть «Колумбове яйце», то розуміють під цим розв’язання проблеми простим способом. Ось перша оповідка про це. «За легендою, один з гостей на обіді у кардинала Мендози, вислухавши розповідь Колумба про відкриття Америки, вигукнув: «Так це ж так просто!». Тоді славетний мандрівник запропонував йому поставити яйце гострим кінцем на стіл. Гість не зумів цього зробити, і Колумб поставив яйце, приплюснувши його ударом».
А ось і друга. «Розповідають, що якось Колумб, повернувшись із своєї першої подорожі і попиваючи пиво в одній таверні, почув як за сусіднім столиком компанія обговорює його подорож. Особливо обурювався один молодий купець, який кричав, що і він міг поплисти на захід, і теж міг відкрити Індію, і його теж потрібно зробити адміралом.
Колумб встав, підійшов до цієї компанії, і запропонував на спір поставити на стіл вертикально варене яйце. Чоловіки довго намагалися знайти правильний баланс, але у них нічого, звичайно, не виходило.
Тоді Колумб стукнув яйцем по столу, зім’явши шкаралупу на кінчику, і яйце спокійно встало вертикально.
– Подумаєш, – заявив той самий купець, – я теж так можу!
– Звичайно, – відповів Колумб, – але після мене».

Вночі з 6 на 7 липня 2017 р.
О 23=00 я вже засинав, коли дружина сказала мені, що в кранах пропала вода. Довелося вставати й підкачувати воду з криниці у бак на горищі. За обіднім столом у веранді бесідувала майже вся наша родина. Ірина прилетіла з трьома дітьми з Лівану та дочка Ярослава з двома онуками прибула у відпустку з Києва. А ще двоє онуків були перший тиждень в Буковелі в Карпатах. Такий гарний зв’язок тепер, що ми день перед цим увечері раділи співу онуки Маріанни в тому Буковелі і врученій їй грамоті за виконання пісні «Україна – це я».
Майже всі за столом, а я вже давненько хотів розповісти своїм про те, що оце ви прочитали нині. І вже йшов з білим яйцем у руці, яке взяв прямо з холодильника. Коли хочеш привернути чиюсь увагу, то покажи їм яйце. А тут ще я запропонував після своєї розповіді поставити яйце вертикально. Ні в кого це не виходило. А онук Дмитро був настирливий і все нахиляв, і виправляв його вертикально. Хтось навіть підказав йому поговорити з яйцев і наказати йому, бо це ж спілкування з живою істотою. Минуло кілька хвилин, а онук все чаклував з білим яйцем. Вже стали ми говорити про щось інше, як дослідник крикнув: — Дивіться! Воно стоїть! Я глянув і не повірив очам: на столі, застеленому турецькою клейонкою, гордо стояло яйце на своєму гострому кінчику. Всі схопили свої смартфони, щоб засвітлинити незвичайне.

Потім взялася за яйце Настя – Дмитрова сестра. Довгенько щось в неї не виходило, аж ось і вона скрикнула: -Дивіться! Не встигли ми роздивитися, як яйце через секунду похилилося і впало. Не довше стояло яйце у шестирічної Юлі. Аж ось за яйце взялася Ярослава. На іншому краю стола в неї незворушно стояло яйце.

Я придивився уважно й помітив, як вібрує його вершина. Вібрує, але не падає! Тут ми теж зробили по кілька світлин і йшла тоді перша година ночі – доби Купайла – 7 липня 2017 р.

Увечері 7 липня 2017 р.
Я зайшов навпроти через вулицю до сусідів Ніни й Василя Корнієнків. У них гостювали Іван та Марійка – 13-річні близнята. Я розповів їм про те, що ви вже знаєте, й попросив Івана принести яйце з холодильна. Баба Ніна дозволила й онук передав мені яйце. Я спробував поставити його на столі вертикально, але в мене нічого не вийшло. І в інших теж яйце валилося набік. Я показав їм світлину, де Ярослава з дочкою щасливі поглядають на диво з яйцем.
На столі довгенько морочилася з яйцем Марійка. Вона навіть стала на коліна перед столом. І її наполегливість і терплячість була винагороджена, бо ми почули її окрик: — Дивіться! Стоїть!

Ваня не повірив і сказав, що, мабуть, вона його приклеїла. Тоді Марійка перейшла на інший край столу і тут перед нашими очима поставила яйце на тупий кінець. Дивимося, а маківка яйця теж вібрує. Почухав потилицю хлопець і взявся до досліду ретельніше. О диво: і в нього яйце стало вертикально! Ваня радів, що зумів поставити яйце на гострий кінець.

Тоді баба Ніна припустила, що клейонка шерехувата і можна в ній вибрати ямку для яйця. Я запропонував поставити яйце на тарілці. Принесли й тарілку. Відомо, які ревниві близнюки до чужих успіхів. Ваня заліз під стіл і вхопився за ніжки стола, але його звідти вигнали. Через кілька хвилин Марійка поставила яйце струнко й на тарілці.

Трохи згодом на тарілці зумів поставити яйце й Ваня. Може це якесь незвичайне яйце? – засумнівався сусід Василь. Дістали з холодильника й друге яйце. Й воно було покірне нашим дослідникам.
Нарешті ускладнили дослід і Марійка поставила двоє яєць на столі поруч.

Стоять і не падають! Стоять поруч і на тарілці і не падають, як Ваня не намагається хуканням звалити їх набік…

Що ж це робиться? Мабуть вперше в Красному вдалося поставити яйця вертикально.
Що ж це за яйця? Я купив їх днів з 10 тому на базарі в Обухові по 14 гривень за десяток (Миронівська птахофабрика). На яйці написано: «Богатир СВ 424».

8 липня 2017 р. досліди тривали
Надвечір я собі подумав, що може це день 7 липня такий незвичайний, бо ж Купайла. За столом сиділи молодші онуки. Я взяв з холодильника яйце і попросив Настю поставити його на столі. Недовго вона й морочилася: яйце незворушно стояло на столі.

Тоді я передав яйце найменшій онуці Юлі. Вона швидка, неспокійна і гнівається, коли в неї щось не виходить. На іншому краєчку стола Юля зосередилася й пальчиками стала виструнювати яйце. Через хвилину ми почули її радісне: — Ось дивіться! Яйце не падає!

Не падає й на тарілці!

Які ж висновки?
Мабуть вперше в нашому селі курячі яйця були слухняні й ставали вертикально. Це треба перевірити в інших містах іншими дослідниками. Сподіваюсь, що досліди з яйцями проведуть: Таня в Решетилівці, Тимур у Києві й Імад у Бейруті та інші читачі цієї статті. При позитивному результаті можна буде запровадити: 1) яйце-терапію, бо робота з яйцем заспокоює; 2) змагання на швидкість встановлення яєць; 3) Щось інше.

Додаток від 10.7.2017 р.
А що, коли зробити, як на екваторі в Еквадорі? От виготовлю пристрій і спробуємо. Беру шиферний цвях дожиною 120 мм і діаметром 5 мм. Він має шляпку діаметром 16 мм. На ньому я нарізав різьбу М-5 довжиною десь із 30 мм. За основу я використав березову дощечку+ товщиною 23 мм і площею 120мм×150мм.

Обіклав цибулею, щоб яйце не розбилося. Але перш треба самому поставити яйце сторч хочби на столі. І це мені таки вдалося!

Надходить дружина і намагається теж поставити яйце на столі. Через кілька хвилин це їй нарешті вдається.

А тепер спробую покласти яйце боком на цвях. Вийшло!

Це я прикрив основу пристрою хустинами, щоб яйце не розбилося. Тепер можна ставити яйце сторчма й на цвях. Я довгенько морочився і нарешті це в мене теж вийшло!

Ану ж я сходжу до сусідів Корнієнків. Прямо надворі Марійка першою ставить яйце на цвях.

А за нею швиденько, от що значить тренування, ставить яйце на цвях і її брат Ваня.

Акуратно прибрали хустку, а яйце стоїть собі ніби це йому екватор і в Красному!

Спробуйте і ви!

Хай же буде!

Додаток від 24.9.2017 р.

22 вересня 2017 р. О 20=02 ОСІННЄ РІВНОДЕННЯ (ОР) Це День ГАРМОНІЗАЦІЇ всіх взаємодій. Чи впливає це на час встановлення яйця? Вирішив обрати 2 дні до і 2 дні після ОР.

20.09.17 час досліду 18=37 — 18=50 біле яйце (час встановлення яйця в секундах="): 53"; 42" і 280". Середнє 125"

21.09.17 час досліду 15=57 — 16=10 біле яйце: 43"; 59" і 19". Середнє 40"

22.09.17 час досліду19=58 — 20=20 біле яйце: 226"; 25", 76" і 44". Середнє 44"

23.09.17 час досліду18=10 — 18=30 коричневе яйце: 31";60"; 28"; 50"; 34"; і 138". Середнє 57" (стояло менше ніж по 5").

24.09.17 час досліду 17=15 -17=55 коричневе нервове яйце: 437"; 76"; 350". Середнє 259". Стояло менше ніж по 5 секунд.

Висновок: вплив осіннього рівнодення на швидкість встановлення яєць не вдалося визначити.

Про другу серію дослідів ЯЙЦЕСТАВУ-2 можна дізнатися тут:

https://teletype.in/@anatoliana/mjVMQD2Fy