August 7, 2022

Вода КРАСНЯНСЬКА-22

Анатолій ВИСОТА: Вода КРАСНЯНСЬКА ОЗДОРОВЧА-22
#здоров'я
Сьогодні неділя 7 серпня 2022 року і минає рівно доба, як ми з товаришем Григорієм Палієнком виготовили першу воду КРАСНЯНСЬКУ оздоровчу-22.

Передісторія
Обоє ми маємо вже поважний вік: мені 76, а товаришу 75 і здоров'я, як кажуть, відповідає віку. З весни-22 в мене заболіли суглоби і став я щось швидко втомлюватися. Тиск став більше 140 на 90 і для його зниження я став пити щодня по таблетці еналаприлу (10мг). Григорія нещодавно ще тяжко мучив хребет і досі він ходить якось боком. Інформаційна допомога надійшла несподівано від товариша Мирона Бурки: треба позбавлятися від надлишків кальцію і пити м'яку воду. Про дослідницьку роботу академіка Миколи Друзьяка і його рекомендації по оздоровленню я написав у попередньому дописі
https://teletype.in/@anatoliana/dlqfyoSHW3t#c_304297

Як ми робили воду
Ще до цього ми з дружиною відмовилися від молока, кефіру і сиру та риби з кістками типу кільки, щоб не привносити в організм багато кальцію (в стакані молока є добова потреба в кальції). Я купив в Обухові в магазині "Вода для життя"

перші 10 літрів очищеної води
із обухівського водогону по 1,5 грн/л. В ній кальцію було всього 4мг/л. Ми пили цю воду і одночасно насичувати організм органічними кислотами: розчин лимонної кислоти я пив як компот. Кілька днів я натирав суглоби і тіло гарячим оцтом. Вже через тиждень такого оздоровлення я відчув полегшення: суглоби перестали боліти, але ще нили. Григорію я розказав про обухівську воду і де купити сульфати калію і магнію. Він зробив це оперативно та ще купив ювелірні ваги, щоб зважувати реактиви.

Зустрілися 6 серпня. Розрахунки.
Використовуємо рекомендації академіка Друзьяка для його "Миколінської" води, в якій калію 115 мг/л, магнію 24мг/л, сульфатів - 238мг/л, загальна мінералізація 377мг/л, а рН6,5. Розрахуємо кількість калію і магнію в сульфатах. Калій і магній разом: 139мг=115+24. Скільки мг/л сульфату припадає на 115мг/л калію: на 139мг/л калію і магнію разом припадає 238мг/л сульфатів, а на 115мг/л калію - Хмг/л сульфатів. Складаємо пропорцію: 139 - 238; 115-Х. Ікс дорівнює: (238х115)/139=197мг/л сульфату. Разом калійсульфат буде: 115+197=312мг/л. Тепер дізнаємося, скільки сульфату припадає на 24 мг/л магнію. Складаємо пропорцію: 139 - 238; 24 - Х (ікс); Х = (24х238)/139=41мг/л. Разом магнійсульфат: 24+41=65мг/л. На 10л обухівському треба: 3,12г калій сульфату і 0,65г магній сульфату. Поправка: отримали сульфат магнію семиводний (MgSO4.7H2O). У сертифікаті якості вказано, що при прокалюванні сульфат магнію семиводний втрачає воду і вага зменшується на 40-52%. Припускаємо, що втрачається половина ваги. Висновок: щоб мати потрібну кількість сульфату магнію, треба брати удвічі більше сульфату магнію семиводного (0,65х2)=0,130г/л. А для 10л води треба брати 1,30г сульфату магнію семиводного і 3,12г сульфату калію.
Виготовлення
Я показав товаришу розрахунки і ми стали роздивлятися посилки з Нової пошти. Калійсульфат марки ч.д.а. - білий порошок - те що треба. Магнійсульфат семиводний марки "фарм" - повіримо французам, що цей білий порошок теж якісний. Ювелірні ваги із межою зважування у 50г і з точністю до 0,001г (один міліграм!).

Зважування гирьки показало, що ваги настроєні. Я як хімік дозував і зважував препарати, а Григорій пакував їх у окремі кульочки з розрахунком на 6л або 10 л води. Для себе я заготував препаратів на 90 л. Оздоровчої води.


Ось ця вода

В чистий стакан Григорій налив обухівської води, а я засипав туди солі калію і перемішав чайною ложкою - швидко розчинилося. Додав з пакетика сіль магнію - теж розчинилося. Скуштували ту воду обоє - на смак гіркувата, як морська. Потім стакан того розчину Григорій вилив у бутиль обухівської води. Я закрутив кришку і перемішав воду у бутилі. Тихо в хаті, сталося диво на наших очах: обухівська вода стала Краснянською оздоровчою-22. Я її поблагословив ім'ям Отця і Сина і Святого Духа нам на здоров'я.

Хай же буде!

ДОДАТОК від 7 серпня 2022 року.

Григорій Палієнко: Доповнення. В Обухівському магазині взяли воду з артезіанської свердловини, очистили її фільтрами тонкої очистки зі зворотнім осмосом, а потім в очищену воду додали 25% натуральної води з тієї ж свердловини. Критерій - мінімум кальцію, який забиває з холестериновими бляшками судини та солевими відкладеннями, що приводять до хвороб. В даній воді мінімум кальцію 4 мг/л. До цієї очищеної обухівської води ми додали оптимум по Друзьяку сульфатів калію та магнію".

Додаток від 23 серпня 2022 року.

В бібліотеці Григорія Коваля знайшлася книга Миколи Друзьяка. Вона видана у 2011 році і має 672 сторінки. Подивіться уважно світлини палітурок. В книзі є пояснення того, "в чому помилявся Поль Брег".