August 2, 2020

Lekcja 1 z 7

KONSPEKT

Blok 1. Podstawy

Aerodesign to nowoczesna sztuka dekorowania wnętrz i na zewnątrz za pomocą balonów, a także tworzenia postaci i kompozycji z balonów.

Dziś ten kierunek w projektowaniu przestrzeni i branży upominkowej cieszy się zasłużoną uwagą i zainteresowaniem.

Szukasz ekscytującego hobby do twórczej samorealizacji?

Chcesz zachwycić bliskich oryginalnymi prezentami?

Chcesz zdobyć nową specjalizację lub założyć własną firmę?

To dobrze trafiłeś, w naszej Szkole Anna Kokhan tego wszystkiego można się nauczyć od zera absolutnego do poziomu, którego potrzebujesz!

Poznajmy się

Cześć, Anna Kokhan z tej strony.
Mam 26 lat, po zawodzie nauczycielka sportowa, jestem małżonką,
mam syna 8 lat i jestem w ciąży.
Z samego dzieciństwa marzyłam balonami. Pamiętam te chwili jak dobry początek mojej kariery jako dizajner balonowy. Pierwszy mój spacer w 7 lat w cyrk otworzył mi oczy na moją pracę teraz.
Ja dobrze pamiętam Klouna, jaki skręcał balony i zrobił z balona dziwo-pieska, ja była zachwyconą tym, jak to było, i z moich ust poleciało ''Ja też tak chce!"

No i zaczęło się moje marzenie zbywać się jak ja miałam 20 lat, czyli 6 lat temu.
Pierwsza praca jako sprzedawca dekoracji świątecznej, potem pierwsze kwiaty z balonów, balony z helem, postacie bajeczne, strefy z balonów, wesele, chrzciny ta wiele więcej udekorowanych pięknych imprez ta dekoracji.
W Szkole ja chce pokazać światu, że wszystko jest możliwe, warto o tym tylko pomyśleć.
My kobiety to niesamowite piękne czarodziejki, które mogą tworzyć jak wróżka, a w końcu po prace myślic, a to ja zrobiłam?

Tak, tak było ze mną. Ja opowiadam swoją historię, bo ja jestem prawdziwą mała wróżka. No i zaczynamy, moje piękne dziewczyny.

Dla kogo jest ta szkoła ?

  • Jeśli jesteś aktywną matką na urlopie macierzyńskim i chcesz opanować projektowanie aero i być może otworzyć własną firmę.
  • Jeśli jesteś osobą kreatywną i lubisz tworzyć coś własnymi rękami.
  • Jeśli chcesz zachwycić i zaskoczyć bliskich, przyjaciół i znajomych oryginalnymi prezentami.
  • Jeśli lubisz widzieć radosne uśmiechy na twarzach ludzi i zdajesz sobie sprawę ze swojego znaczenia w tym, że świat staje się przynajmniej trochę milszy, a ludzie są szczęśliwsi.
  • Jeśli jesteś gotowy, aby podjąć konkretne kroki, aby osiągnąć swój cel - ta szkoła jest dla Ciebie!

Czy jest potrzebne doświadczenia na kurs?

Nie, to nie jest potrzebne. Zaczniemy od zera absolutnego.
Nawet jeśli jeszcze nie trzymałeś balony w dłoniach, nadal możesz opanować to rzemiosło i, jeśli chcesz, zacząć zarabiać na dekoracjach balonowych.

Zobacz czego możesz się nauczyć się w szkole.

NAUKA W SZKOLE JEST FORMATEM ONLINE.
JAKA JEST ISTOTA TEGO FORMATU?

Już z nazwy wynika, że ​​szkolenie odbywa się z wykorzystaniem internetu.

Po opłaceniu odpowiedniej opcji studenci kursu uzyskują progresywny dostęp do materiałów szkoleniowych. Ważne jest, aby dostęp był STOPNIOWY.
Struktura kursu jest przemyślana w taki sposób, że studenci krok po kroku otrzymują dokładnie taką wiedzę, jakiej potrzebują na tym etapie, a dopóki nie opanują aktualnego bloku studiów i nie wykonają zadań kontrolnych, nie przechodzą do kolejnego bloku. Takie podejście ma większe szanse na osiągnięcie efektu końcowego.

Materiały szkoleniowe są prezentowane w postaci screenców, instrukcja wideo i artykułów. Możesz zapoznać się z materiałami szkoleniowymi w dogodnym dla siebie czasie, w dogodnym dla siebie miejscu i tempie. A nawet z pomocą wygodnego dla Ciebie urządzenia, czy to smartfona, tabletu czy komputera.
Otrzymujesz informację zwrotną od nauczyciela z odpowiedziami na pytania i analizą zadań kontrolnych, co pozwala zrozumieć i skorygować swoje błędy, a tym samym uniknąć ich w przyszłości. Dla wygody komunikacji z innymi uczniami i nauczycielem, wymiany doświadczeń i przydatnych materiałów w sieci społecznościowej organizowana jest zamknięta grupa w Telegramie.

Kurs online nie oznacza, że ​​musisz uczęszczać na zajęcia w określonych godzinach, siedząc przed monitorem komputera. To dużo łatwiejsze! Po uzyskaniu dostępu do kolejnego bloku, w dogodnym dla siebie czasie, oglądaj filmy z lekcji i wykonuj zadania. Najważniejsze, aby przejść do kolejnego bloku lekcji, to przesłanie wypełnionej listy kontrolnej na podstawie każdego bloku. Nauczyciel po otrzymaniu Twoich testów sprawdza je i przekazuje informacje zwrotne oraz odpowiada na Twoje pytania. Dzięki takiemu podejściu efektywniej opanujesz materiał kursu.

BONUSY:
1. Dostęp do kursu przez 6 miesięcy.
2. 20% zniżki na nowe kursy szkoły

KURSY WIDEO

Plusy:

  1. Stosunkowo niska cena,
  2. Brak wiążącego czasu i daty,
  3. Istnieje możliwość ponownego obejrzenia materiałów,
  4. Możliwość szkolenia personelu bez zbędnego wysiłku i czasochłonności,
  5. Komunikacja jest prawie na żywo bez wychodzenia z domu,
  6. Istnieje możliwość zadawania pytań na czacie,
  7. Istnieje możliwość komunikowania się z innymi studentami w zamkniętej grupie,
  8. Możesz uzyskać motywację i energię ode mnie.

KOSZT KURSU I WYPEŁNIENIE

Blok 1 Podstawy

Blok 2 Balony z helem

Blok 3 Niestandardowe kule i efekty specjalne

Blok 4 Marketing, poziom 1

Blok 5 Figurki z balonów

Blok 6 Dekoracja. Elementy

Blok 7 Blok biznesowy

Obsługa Telegram

Okres dostępu do kursu (w tym aktualizacje)

Certyfikat

Koszt kursu 350 zł

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Czy będziesz potrzebować dodatkowych pieniędzy na materiały i sprzęt?
My dajemy sprent na początek potem można sobie dokupić balony. Dodatkowo dla siebie mozna zamówic Balon z Helem, naprzyklad na 10 litrów na pierwszy czas, potem na 40 litrów.

Jak szybko mogę zacząć się uczyć?

Po potwierdzeniu faktu zapłaty. Zwykle zajmuje to kilka minut. Jeśli płatność dokonywana jest przelewem z innego kraju - to po otrzymaniu przelewu.

Jak długo trwa kurs?

Wszystko zależy od Twojego tempa pracy. Średni czas ukończenia pełnego kursu to 3 miesiące. Jeśli bardzo się postarasz, możesz zdać w 1 miesiąc, a komuś, powoli lub z roztargnieniem, zajmie więcej niż 3 miesiąca.

Jak szybko zwróci się moja inwestycja w szkolenie?

Tutaj wszystko będzie zależało od Ciebie. Z Twojej aktywności i pracowitości. Część studentów pokrywa koszty już w trakcie szkolenia. Ale są tacy, którzy kupują kurs i nic nie robią.

Jeśli już wiem, jak pracować z balonami, czy ten kurs byłby pomocny?

Jak wspomniałem wcześniej - możesz się ze mną skontaktować, opowiedzieć i pokazać, co możesz i masz. Przeanalizuję twoją sytuację i powiem ci, czy musisz wziąć udział w kursie, czy też możesz skorzystać z płatnej konsultacji na skype, aby promować swój biznes.

Jakie możesz dać gwarancje?

Jeśli mówimy o efektach uczenia się, to powinnaś zrozumieć, że wynik zależy bardziej od Ciebie, od tego, jak pilnie będziesz się uczyć lekcji i stosować je w praktyce. Samo obejrzenie kursu nie wystarczy - całą zdobytą wiedzę trzeba przećwiczyć, aby przekształciła się w umiejętności i zdolności.

Nie mam komputera, czy mogę studiować na kursach?

Tak, możesz. Szkoła oparta jest na platformie https://teletype.in/, która jest dostosowana do każdego urządzenia, czy to smartfonów, tabletów, laptopów czy stacjonarnych komputerów PC. Pytanie tylko, że im większy ekran, tym większy obraz i wygodniej się go ogląda. Jedyne pytanie to wygoda oglądania, bo im większy ekran, tym większy obraz i wygodniej się na niego patrzy.

Jak długo będę mieć dostęp do materiałów szkoleniowych?

Od początku treningu do 3 miesiąców.

Jak mogę zapłacić za kurs?

Możesz zapłacić za kurs plastikową kartą, klikając link KUP pod żądaną opcją kursu i postępując zgodnie z instrukcjami.

Ile można zarobić na balonach?

Być może od razu kogoś rozczaruję, ale zostanie milionerem zajmującym się aerodesignem najprawdopodobniej nie zadziała. Ale całkiem możliwe jest zapewnienie sobie alternatywy dla dobrej pensji. Jednocześnie pracujesz dla siebie, polegasz na kimkolwiek, a Twoja aktywność nieustannie łączy się z pozytywem i radością.

Zarobić można od 45% i może osiągnąć 2000% lub więcej.

Zależy co dokładnie sprzedajesz, aw zależności od tego gdzie (jeśli chcesz prawdziwe przykłady - napisz do mnie, zrzucę Twoje pozycje z aktualnymi cenami i kalkulacjami kosztów)

Najłatwiejszym sposobem (pod względem siły roboczej i umiejętności) jest zarabianie pieniędzy za pomocą balonów z helem, ale jest to mniej opłacalne. Wykonywanie ekskluzywnych figurek i dekorów z piłek jest znacznie trudniejsze, ale zysk na tym można mierzyć w tysiącach procent.

Powodzenia , Anna Kokhan.