March 25, 2020

Cum să ne protejăm de viruși acasă

Bună!

Într-o perioadă de pandemie, sănătatea noastră este principala noastră preocupare: în plus față de gripa frecvent cunoscută, A și B, care apar în fiecare an, suntem acum, de asemenea, la risc față de virus. Adevărul este că consecințele unei astfel de infecții depind doar de cât de puternică este imunitatea dvs. Prin urmare, vreau să vă împărtășesc modul în care familia mea și cu mine ne protejăm de virusuri în timpul acestei epidemii.

Un pic despre mine

Am 45 de ani și sunt căsătorită. Lucrez ca și casieră într-un magazin, soțul meu este șofer de autobuz și avem doi copii la grădiniță. Am locuit cu mama soțului meu în ultimii doi ani - , astfel că ea nu este singură ajutându-ne cu copii, și ne simțim mai relaxați atunci când ea este în preajmă. Nu este nimeni care să aibă grijă de ea în afară de noi .

În general, avem grijă de starea noastră de sănătate mai mult sau mai puțin ca toată lumea: ne vaccinăm pentru gripa; facem controale regulate la medicul nostru de familie când este nevoie și luăm vitamine din când în când.

Când epidemia a început inițial eram siguri că nu ne va afecta. Dar coronavirusul s-a răspândit atât de repede încât toată lumea a început să intre în panică (chiar și guvernul).

Zilnic, eu și soțul meu ne întâlnim cu o mulțime de oameni și facem schimb de bani cu ei - nu putem evita acest lucru. După cum probabil știți, bani sunt unul dintre principalii purtători ai bolilor infecțioase. La un moment dat, mă trezesc gândindu-mă ce se va întâmpla dacă ne infectăm cu o anumită infecție. Ce s-ar întâmpla cu adevărat dacă mă infectez? Voi infecta copiii, soțul sau bunica? Cine o să poată lupta împotriva infecției și pentru cine situația s-ar putea încheia mortal?

Aceste întrebări mă înnebunesc, deoarece, în mod natural, îmi fac griji pentru copii, dar bunica are deja 72 de ani. Ar putea să moară doar din cauza complicațiilor infecției cu gripă și ar fi vina mea. Sau vina soțului meu dacă el se infectează mai întâi, dar contează cu adevărat a cui va fi vina?

Trebuie luate măsuri de protecție!

Nu puteam trăi cu acest tip de stres în fiecare zi. Am căutat informații și am citit bloguri de la medici și profesioniști din domeniul medical despre care cred că se bazează pe dovezi și am citit tot felul de forumuri despre acest subiect. Am citit tone de povești oribile despre doctori necalificați, dar în final cred că am găsit o salvare pentru mine și familia mea.

Cammy Benton, un medic american, a împărtășit pe Forumul ei de pe Blogspot în detaliu despre faptul că ea a început să ia soc negru în diverse forme și nu s-a mai îmbolnăvit de atunci, în ciuda contactului constant cu pacienții. Mi-a fost greu să cred asta, de aceea am decis să caut singură câteva publicații medicale pe această temă. Spre surprinderea mea, cercetări științifice privind efectul lipsei socului negru (Sambucus nigra) au fost realizate începând cu 1997 și au arătat rezultate cu adevărat uimitoare:

Acesta este un grafic al rezultatelor studiului Dr. Kong în 2009 pentru Pharmacol magazin, unde este în mod clar vizibil faptul că pacienții care iau extract de soc negru se recuperează de gripa mai repede și mai bine decât cei din grupul de control care a primit doar un placebo. Și acesta nu este doar un studiu izolat !

Medicul care m-a învățat despre efectul socului negru a spus adevărul, și ea nici măcar nu părea să știe că exista o cercetare cu privire la acest subiect, care era în desfășurare de mai mult de 20 de ani. Și acum aveam o singură problemă - unde să găsesc miraculosul SOC NEGRU?

Momentan, nu putem obține fructe proaspete, deoarece nu este sezonul, dar am găsit o altă soluție! În lumea modernă, lucrurile s-au simplificat - am întrebat pe una dintre clientele mele obișnuite de la magazin, ea este farmacistă, unde pot găsi soc negru, iar ea mi-a răspuns imediat! Recent, a apărut o nouă tendință, s-au făcut capsule sănătoase (și vă rugăm să rețineți, chiar vegane!) pe baza acestor fructe „magice” într-o combinație foarte echilibrată cu cuișoare și ghimbir numită ImmunoActivator. Datorită capsulelor, prietena mea din magazin a rămas protejată de noii viruși, deși a fost în epicentrul situației.

S-a găsit salvarea

Compoziția ImmunoActivator conține o formulă echilibrată de substanțe utile care cresc imunitatea, ajută la combaterea virusurilor și bacteriilor și, cel mai important - vă ajută să rămâneți sănătoși în timpul unei epidemii.

ImmunoActivator nu numai că întărește imunitatea, dar, de asemenea, ajută la combaterea virusurilor și a bacteriilor, inclusiv virusuri și bacterii încă necunoscute științei (așa cum s-a întâmplat până acum în evoluția umană!). Este un produs cu activitate biologică ridicată. . Într-o perioadă extrem de scurtă de timp, poate consolida performanța organismului pentru a rezista în mod activ la orice viruși - vechi, noi sau mutanți.

Pe lângă funcția principală de protecție, ImmunoActivator susține întinerirea celulelor afectate, promovează o detoxifiere naturală și echilibrează mecanismul organismului. Corpul răspunde rapid și foarte pozitiv: simțind un flux de energie, îmbunătățește starea de spirit și promovează un somn de calitate.

Efectul este obținut datorită principalului ingredient activ conținut în formulă - socul negru. Acest fruct și proprietățile sale unice pot îndepărta radicalii liberi din organism și pot oferi corpului dvs. puterea naturală pentru a ucide bacteriile fără consecințe asupra sănătății.

Ingredientele suplimentare conținute în ImmunoActivator – cuișoare și ghimbir – vizează îmbunătățirea funcțiilor de protecție ale organismului. Toate împreună, aceste ingrediente vă ajută să vă formați propriul dvs. nivel de imunitate într-un mod în care nici un virus nu îl poate speria. Chiar și în timpul unei perioade pandemice. Aceste ingrediente sunt cunoscute de medicina alternativă de secole.

Întreaga familie a luat ImmunoActivator și după câteva zile am simțit deja o îmbunătățire a tonusului general. Dar cel mai important - acum nu ne este frică de niciun virus! În momentele în care toată lumea este bolnavă de gripă și/sau coronavirus, rămânem sănătoși și ne simțim minunat.

Din inimă, sfătuiesc pe toți să-și păstreze sănătatea în siguranță și vă recomand să încercați în mod specific ImmunoActivator.

Unde putem găsi produsul ImmunoActivator?

În farmacii produsul se epuizează aproape imediat, prin urmare, cel mai sigur mod de a-l procura este să îl cumpărați online - este sigur, mai sigur pentru dvs. și acum este la un preț mai bun. Din cauza pandemiei coronavirusului, există o cantitate disponibilă în prezent la un preț promoțional de z 50% reducere chiar de pe site-ul oficial al distribuitorului. Promoția este valabilă până la epuizarea stocului - pe o notă a editorului, astăzi mai rămăseseră doar aproximativ 500 de articole la jumătate de preț..

Fiți sănătos și stați în siguranță!

Ana Stoicescu