January 27, 2023

Стабільний потік клієнтів для єкспертів

Замінив, що багато людей опинилися в ситуації, коли пройшли курси, але так і не змогли зрозуміти як шукати клієнтів, я к зробити стабільний потік клієнтів і не паритися за те а що буде якщо відпаде клієнт, не думати про те, як знайти клієнтів, як їх закривати тощо.

У такій ситуація був також і я до 2022 року, я працював за низькі чеки, бо боявся втратити або почути відмову від клієнта.

Сьогодні я поділюся способами, які я вже протестував на своїй практиці і скажу які були найдіючіші

Види способів пошуку клієнтів

Є безкоштовні так і платні методи.

Як у першого так й у другого є право на життя, а ще краще якщо використовувати їх у комплексі .

Зрозуміло, маючи вільну монету в кишені ви зможете івестувати гроші в рекламу і швидше залучити собі клієнтів, ось тільки знати б як це зробити, вірно? :)

Сьогодні про все по порядку

Безкоштовні методи

Список цих способів дуже великий, залежить все від того скільки вільного часу у вас є, вимірюється це годинами або навіть днями.

Для старту зрозуміло ви можете робити розсилки, але не аби які, потрібно грамотно до цього пункту підійти:

  • Потрібно представитися
  • Розповісти суть вашої пропозиції
  • Розповісти чим ви можете бути корисні
  • Дати унікальну пропозицію

Важливо! Ваш профіль має бути упакований, якщо ж ви зацікавите людину вашим повідомленням – вітаю ви пройшли перший етап. Другий етап починається в той момент, коли потенційний клієнт переходить на ваш профіль.

Перш ніж приступати до розсилки - упакуйте ваш профіль.

  • Рілс - від 5 відео
  • Тік-ток - від 5 відео

Платні методи

Улюблений мій метод, саме з цього методу я залучаю нових клієнтів.

Таргет на свої послуги – найкращий метод

  • Стабільні заявки
  • Можно маштабувати
  • Середня ціна заявки біля 2$
  • Самі обираєте з ким працювати, а з ким ні

Відгуки та результати моїх учнів котрі прозодили моє наставництво та продукт по пошуку клієнтів:

Тепер давайте до суті - не секрет, що я створив крутий продукт, який 100% полегшить вам життя. Метод, який я використовую, не зобов'язує вас вести сторінку в інстаграм - вести сторіс - робити прогріви тощо.

Не всі знають, як грамотно спілкуватися з потенційним клієнтом і як його не злити, скільки для фрілансерів/експертів це хвора тема.

Що якщо я розповім вам про 2 круті способи за допомогою яких я закриваю клієнтів з 70% успіхом. З 10 заявок я закриваю 7. Про це ви так само дізнаєтесь на моєму навчанні.

Тепер перейдемо к програмі та тарифам:

  • Знаємство
  • Креативи
  • Цільова аудиторія
  • Секретне налаштування реклами
  • Аналіз конкурентів
  • Закриття клієнтів

Тариф 1 - длступ до всіх уроків 1500 грн

Тариф 2 - доступ до всіх уроків + обратній зв'язок + зум зідзвони 3500 грн

зацікавило? Пиши «клиенты» у дірект