February 28

ФОРМУЛА УСПІХУ

Або як досягти успіху коли в вас є усього 100$

Для початку давайте розповім свою історію, як я маючи усього 100$ прийшов до того що в мене є зараз

Був 2019 рік, мені 15 років, я вчусь у 9 класі та розумію що треба почати думати за майбутнє та почати щось робити для цього

Що я мав?

  • Коштів як таких не було
  • Навичок також
  • Велике бажання досягти успіху

Не поганий такий скіл для початку так?)

Я почав активно вивчати напрямки що є зараз на ринку, на чому можно заробити без великих вкладень, бо як ви розумієте вкладати не було чого

Поки я вивчав напрямки, я з товарищем знайшов підроботку

Це була роздача листівок, 4-6 годин на день та оплата у 400 грн, не погано

3 дні попрацювавши, заробив 1200 грн, на той час це майже 50$

У голову мені прийшла ідея, працювати по системі дропшипінг

Тоді ця тема не була така популярна.

Що зробив?

  • Дізнався більше про це
  • Знайшов постачальників
  • Зробив сторінку у інстаграм
  • Почав викладати товар
  • Робив масфоловиінг - та з цього був результат
Тож за місяць роботи заробив таким чином 3000 грн (це без вкладень) бо за таргет мало знав, та можно було просто підписуватись на людей та отримувати з цього замовлення. Зараз так не працюэ.

Як ви розумієте в мене вже було 4000 грн+, на той час це десь 150$, вже щось.

Далі зрозумів що треба почати вивчати за рекламу та купувати курс, його вартість була 100$

Батьки вважали що це афера, та казали ну ну давай, але бажання доказати що я можу було більше, тож я купую цей курс.

За 3 місяця я вийшов вже на дохід у 7000-10.000 грн (350$+/-), як для 16 років вже не погано

Далі я почав мислити більш маштабно, та вирішив самому бути дропером та купувати товар оптом, бо це на багато вигідніше.

Справи йшли чудово, 3-5 замовлень на день, за півтора роки роботи вийшов на прибуток 700-1.000$ (коли було 17 років). Але одного дня мій магазин заблокували, бо це була репліка...

Мені було погано у той час розуміти це, бо це той бізнес котрий я любив, розвивав та вкладав у нього кошти, в мене стояло 5-7 партій кросівок, замовлення/запити.

Варіантів було не багато

  • Опустити руки
  • Почати це заново (але був ризик знову бану)
  • Робити те що вмію, а вмів я рекламу налаштовувати
Обрав новий для себе шлях, я стаю таргетологом

Починаю шукати клієнтів, працюю за мінімальний прайс

Так було десь 1-1.5 місяці

Були питання як шукати та закривати клієнтів, не знав як будувати особистий бренд та багато іншого, одни словом було мені складно

Десь через півроки роботи таргетологом, купую консультацію як шукати клієнтів.

Це дало результат, я зрозумів як шукати клієнтів, за місяц я вже вів 7 проектів з чеком 100-150$, та почав системно заробляти не погані кошти

З часом піднімав чек, все більше й більше інвествув у знання

Зараз вивчаю як будувати команду та далі рости

ВИСНОВОК ЦІЄІ ІСТОРІІ

Навіть якщо в вас не має коштів, для старту ви можете іх заробити на іншій справі

Якщо в вас є бажання щось робити та діяти - у вас все вийде

Я хочу запросити вас на своє навчання з таргетованоі реклами

Вартість починається зі 100$ до 350$

Досить втрачати час, час діяти

Пишіть мені у дірект - навчання, та отримайте безкоштовний зідзвон зі мною щодо цього навчання