October 15, 2020

Підготовка до курсу

Свою підготовку до курсу я почав із того що почистив свій системний блок від пилюки,за останній час трохи назбиралось

До:

Після:


Також я прикупив новий SSD і добавив ще 16 гб оперативної памяті


Була поставлена свіжа система,із софтом ніяких проблем не було.Для мене це не перший курс,тому система чиста,установлений тільки потрібний софт і нічого лишнього.На курсах не був 2 роки,останній мій курс був ще на перших версіях сайту,це був моушн із якого я благополучно вилетів на 3 етапі.Хочеться знову поринути у сферу навчання,відчути той азарт і запал,і звичайно отримати новий скіл,і продовжити займатись улюбленою справою на новому рівні.

Останнім штрихом було прибирання робочого столу,тепер точно до курсу готовий і з нетерпінням його чекаю!

Мастерская Исаева - instagram.com/isaevworkshop