Betekintés
December 9, 2023

Kinyilatkoztatás a távolmaradásom okáról - avagy, hogy állnak a dolgok jelenleg

Az elmúlt időszakban pihentettem magam. Túl sok felesleges információ szivárgott be a mindennapjaimba, ami leterhelt. Néha szünetet kell tartani hosszabb-rövidebb időre. Mindez attól függ, ki milyen gyorsan képes regenerálódni mentálisan.

Nálam most jött el a pillanat November óta, hogy úgy érzem újra képes leszek napi 2-3, vagy annál több cikk publikálására.

Ezidő alatt sok minden történt a világban amelyekre visszamenőleg már nem óhajtok reagálni semmilyen formában, hiszen nagyjából minden jelen lévő olvasó tisztában van ezekkel.

A legutolsó cikkem írása után pár napra olyan érzésem támadt, hogy egy időre szüneteltetnem kell az írást. A semmiből jött. Úgy gondoltam, hogy ez ez Isteni kinyilatkoztatás/figyelmeztetés, ezért hallgattam a megérzéseimre. Úgy gondolom jól tettem. Sokkal kiegyensúlyozottabnak érzem magam, hogy pihenhettem annyi időt amennyit szeretnék, és, hogy a fontosabb dolgokra is kellő koncentrációt tudtam szánni, amikre előtte nem sokat, vagy egyáltalán nem.

Nem ígérhetem, hogy holnapra minden görbe felfelé fog ívelni, de többé-kevésbé nem látom okát annak, hogy miért ne...

Szerelem.