January 28, 2020

Як користуватися ботом?

Вiтаю тебе, друже! Це наш невеликий гайд, котрий допоможе тобi освоїтися у нас і розібратися в тому, як і що у нас тут працює.

Познайомимось? Мене звуть Дiдусь Барт i cьогоднi я буду твоїм помічником у пізнанні нашої Монополії!

Отже, що ж потрібно для того, щоб зробити обмін? Все просто, натискаємо на кнопку «обміняти» і висилаємо нам суму, яку хочеш придбати. Можеш висилати хоч в гривнях, хоч в BTC, ми тебе зрозуміємо з півслова!

У нас представлено дуже багато способів оплати, вибирай будь-який. Дідусь Барт завжди піклується про твiй комфорт!

Після цього вийшли нам свій BTC гаманець, щоб ми знали куди висилати твої грошi!

Прочитай уважно наші умови і приймай їх! Потім протягом 30 хвилин оплачуй і відразу ж після оплати ти отримаєш свої BTC!

Це ще не весь наш функціонал, не поспішай вимикати!

Зворотній зв'язок

У правому нижньому кутку ти можеш знайти розділ «Зворотній зв'язок». Пиши і не соромся, тобі відповім особисто я або мої помічники. І будь-яку проблему, що виникла ми владнаємо в найкоротші терміни!

Партнерська програма

Наша сім'я розрослася до значних розмірів і багато в чому завдяки нашим партнерам. Тому, якщо ти хочеш попрацювати з нами за партнерською програмою, натискай в лівий нижній кут і вперед!

Радий був познайомитися, друже! Якщо що пиши! Хороших обмінів!