Гайд по заробітку на арбітражі трафіка. Урок 4
Inst: @cabrera_traffic
УРОК 4. ЩО ТАКЕ ЗВ'ЯЗКА.
Зв'язка — це комбінація нашого джерела трафіку, партнерки, оффера, креативу та лендінгу, яка дозволяє отримувати клієнтів дешевше, ніж нам за них платять.
Джерело трафіку, партнерську програму та оффер ми вже розбирали, тому сьогодні поговоримо про наші промо-матеріали, які складаються з двох елементів:
1. Креатив.
2. Конвертер (прелендинг, лендинг, додаток).
Ми розбираємо їх окремо, оскільки це ті елементи воронки, на які ми можемо найбільше вплинути, що в результаті впливає на наш прибуток. Для більшості арбітражників зв'язка — це саме креатив і конвертер.
Я вже розбирав всі способи як можна лити трафік на онлайн казіно на своєму ютуб каналі (тик). Давай зупинимося на кожному елементі детальніше.
Перший елемент зв'язки — це креативи.
Рекламний креатив — це наше оголошення.
Основне завдання креативу:
Зацікавити користувача пропозицією та спонукати його перейти на сайт.
Наскільки ефективний креатив, показує метрика CTR, оскільки вона демонструє, який відсоток людей, що побачили рекламу, перейшли на сайт.
CTR — це коефіцієнт клікабельності оголошення.
Він визначається як відношення кількості кліків по рекламі до кількості її показів, виражене у відсотках.
Наприклад, якщо з 100 людей на рекламу клікнув 1, то CTR розраховується як:
1/100 * 100% = 1%.
Креатив складається з таких елементів:
1. Назва сторінки, від імені якої показується реклама.
2. Картинка або відео.
3. Заклик до дії (кнопка).
4. Текст рекламного оголошення.
Для наочності:
Зліва реклама в ленті, справа в сторіс
Усі креативи можна розділити на два типи:
- Значно простіші у виробництві (картинку можна зробити за 15-20 хвилин)
- Зазвичай мають вищий CTR
- З точки зору механіки Facebook, у картинок менше метрик для оцінки якості (це означає, що більше шансів купити трафік дешевше)
- Через картинку важко передати емоцію або показати “фішки” товару, якщо йдеться про щось типу машинки-перевертня.
- В основному картинки використовуються для нутри.
З відео ж ситуація зворотна.
Плюси відео:
- Через відео можна показати послідовність дій, що ведуть до результату
- Відео легше передає емоції, які відчує користувач
- Не можна робити занадто довгими (чим довше відео, тим менше його переглядають до кінця, що знижує якість реклами)
- Складне у виробництві
- Часто важко знайти вихідні матеріали
- У більшості випадків нижчий CTR
- Для вертикалей, де потрібно показати емоції: гемблінг, беттинг
- Коли потрібно показати зміну стану: була повна дівчина, випила таблетку — стала стрункою
- У випадках, коли ми хочемо "повертіти" товар перед потенційним покупцем — мова йде про білу товарку, де потрібно показати досвід використання — різні мультитули, машинки на дистанційному управлінні, диво-щітки тощо.
Але важливий момент! Це не означає, що для нутри завжди потрібно робити картинки, а для гембли — лише відео. Іноді краще заходять картинки, а іноді — відео (чим нижчий CPC, тим краще. *CPC — вартість кліку).
Формат в арбітражі не є головним. Конвертувати можуть як картинки, так і відео, причому в будь-якій вертикалі.
Часто я обираю просту статику на гемблінг, яка гарно конвертить.
Не обов’язково бути дизайнером, щоб зробити хороший креатив. Важливіше розуміти, що саме потрібно вашій аудиторії, і вміти створювати ефективні, прості й привабливі матеріали. Зараз є безліч інструментів, таких як Canva або Crello, які дозволяють легко створювати професійні креативи без глибоких знань у дизайні. Головне — чіткий підхід і вміння тестувати різні варіанти, щоб знайти те, що найкраще працює.
Тут я вчиню, як справжній єврей, — відповім питанням на питання:
А який із цих креативів тобі подобається більше?
У креативі «1» використали 3 картинки, які просто "скрестили" за допомогою режиму накладання, не вирізаючи нічого, і додали текст.
У креативі «2» було використано більше 10 вихідних матеріалів. З них вирізали окремі частини, працювали зі світлом, перспективою, додавали тіні й виконали багато інших складних елементів.
Як думаєш, який із цих креативів мав більшу клікабельність і був ефективнішим?
Правильна відповідь — перший креатив.
Як бачиш, краса — це не ключовий фактор успішного креативу. Так само, як і формат — фото чи відео — не є вирішальним.
Головний фактор — це підхід, який ти використовуєш.
Якщо ти вже хочеш почати заливати трафік та заробляти на цьому - залишай заявку на безкоштовний інтенсив "ДВІЖ", на якому ти навчишся копіювати чужі креативи, базово налаштувати рекламу та отримаєш перші результати.
https://www.arbitrazhtrafika.site
Підходи в арбітражі трафіку
Підхід — це ідея креативу, тобто те, що ти покажеш, щоб натиснути на больову точку або продемонструвати переваги продукту для клієнта.
Якщо говорити глобально, то креатив — це один з етапів нашої воронки, і за допомогою підходу ми можемо впливати на два важливі аспекти:
- Наскільки цільова аудиторія буде зацікавлена перейти на наш сайт.
Це означає, наскільки добре підхід відповідає інтересам і потребам аудиторії. Якщо влучиш у їхні потреби — отримаєш більше кліків. - Скільки відсотків аудиторії перейде на наш сайт.
Це стосується ефективності масового залучення аудиторії. Чим краще підхід, тим більше людей перейде за рекламою.
Приклади підходів на гемблінг:
1. Стірашка
2. Колесо фортуни
3. Барабан
4. Match 3
5. Новини
6. Від першого обличчя
7. Статика
Я не можу додати відео креативи в статтю, але ми розбирали їх на прямому єфірі. Тому приклади ти можешь побачити тут (в коментарях). На єфірі я показував які підходи існують та поділився методом як їх шукати на спеціальному сайті та викачувати для себе. До речі, скоро я проведу ще 2 прямих єфіри на секретну тему. Вже 9 та 10 жовтня в 22:00, приходь.
Приклади підходів по нутрі :
- Новинний
- Мед підхід (традиційна та нетрадиційна медицина)
- Знаменитості
- Тізерний
- Товарний/акції
- Порівняння (до/після)
- Векторний (графічний) підхід
- Шок контент
- Адалт
- Асоціаційний підхід
Новинний
Суть такого підходу в тому, щоб дати вашій аудиторії привід довіряти вашому крео за рахунок відомих їм телеканалів або ведучих.
Переваги такого крео: високий конверт та CTR, ціна ліда. Міниси: такі крео можуть мати проблеми з модерацією.
Мед підхід (традиційна та нетрадиційна медицина)
Такий підхід дуже ціниться реклами та пп. Також ваша аудиторія теж точно зреагує на такий креатив. Цю категорію креативів можна також розділити на традиційну медицину (більш підходить для Европи, Латаму) та нетрадиційну (більше заходить по Азії).
Переваги: хороший апрув та викуп товару, тому рекл точно не захоче стопати ваш трафф ) Мінуси: використання відомих/справжніх лікарів забороняють рекли.
Знаменитості
Такий підхід дуже схожий на новинний, він також дає траст за рахунок використання відомих особистостей. Але на практиці він набагато клікабельніший, ніж новинний.
Переваги: підвищений CTR, ціна ліда, апрув (при добре продуманій проклі). Мінуси: складнощі у проходженні модерації, заборона використання знаменитостей у більшості офферів.
Тізерний
В принципі, до тізерного підходу можна адаптувати будь-який підхід. Суть тізерного підходу в тому, щоб за рахунок недомовленості заінтригувати вашу аудиторію.
Переваги: високий CTR, дешевий трафік. Мінуси: можна зловити багато нецільового трафіку що вплине на апрув.
Товарний/акції
У товарному підході ви відразу демонструєте оффер. Завдяки цьому аудиторія точно знає, що на них чекає при переході на сайт. Такий трафік дуже люблють рекли!
Переваги: цільовий трафік, стабільний конверт. Мінуси: дорогий трафік.
Порівняння (до/після)
Максимально зрозумілий підхід для вашої аудиторії. Тут така сама ситуація, як і з тізерними підходами - можна добре покреативіти. Головне - дотримуватися ідеї, показати проблему та її вирішення/результат!
Переваги: хороший конверт, CTR. Мінуси: fb дуже погано ставиться до порівнянь "до/після"...
Векторний (графічний) підхід
Такий підхід можна використовувати в деяких гео, де люди звикли до графічних зображень, наприклад - Таїланд. Система модерації fb охоче пропускає креативи з використанням графічних елементів ніж із реальними людьми.
Переваги: високий відсоток проходження модерації. Мінуси: важко зловити конверт.
Шок контент
Підхід із шок-контентом дає величезний емоційний відгук у вашої аудиторії та дуже легко може завіруситись.
Переваги: дуже високий CTR. Мінуси: важко пройти модерацію.
Адалт
На перший погляд може здатися, що адалт підхід обмеженим на такі категорії офферів, як збільшення та потенція. Насправді, адалтом можна продавати все! Ніхто не відмовиться від можливості бути більш привабливим для протилежної статі. І для багатьох це основний мотиватор позбавитися проблем/хвороб. Наприклад, схуднути або позбутися неприємного запаху, щоб стати більш привабливим.
Переваги: шалений конверт, дешевий трафік. Мінуси: важко пройти модерацію, часто трапляється гірший % апруву.
Асоціаційний підхід
Асоціації дають гарний відгук у аудиторії. Якщо грамотно працювати з цим підходом і чіпляти за потрібні емоції, можна додатково мотивувати вашу аудиторії до цільової дії!. Плюси: Нескладна модерація. Недорогий трафік. Мінуси: багато нецільового трафіку, потрібно добре знати свою аудиторію.
Переваги: легка модерація, дешевий трафік. Мінуси: багато нецільового трафіку.
Якщо в гемблінгу частіше використовуюютб відео, то в нутрі/товарці навпаки - статику.
Очевидно, що креативи можна робити самому/купувати/брати чужі. Але на початковому етапі я раджу перший і третій способи.
1. Більшість дизайнерів — це просто виконавці.
Тобто вони не придумають за тебе ідею (підхід). Вони лише створюють картинку або відео на основі того, що ти їм скажеш — візуалізують твою ідею.
Так, є спеціалісти, які завдяки своєму досвіду можуть запропонувати непогані ідеї, але навіть вони не завжди потрапляють в ціль. Плюс їхні послуги коштують набагато дорожче.
2. Це зайві витрати.
У середньому, вартість креативу у форматі картинки — від 3$ до 7$. Відео — від 10$ до 70$. Тепер уяви, скільки це зайвих витрат, якщо для пошуку робочої зв'язки тобі доведеться протестувати 10 офферів, для кожного з яких потрібно зробити хоча б по 3 креативи. Я вже порахував за тебе: це від 90$ до 300$ додаткових витрат.
Що потрібно для створення креативів?
Cтворення креативів одночасно і важко і легко. Для роботи я використовую Figma/Canva та Adobe Photoshop (для створення картинок) і Davinci Resolve (для створення відео).
Але, взагалі, строгих стандартів немає. Ти можеш використовувати будь-яку програму, яка тобі зручна.
Для створення картинок тобі потрібно вміти:
- Вирізати об'єкт із зображення — використовувати інструменти типу пера або ласо.
- Працювати з простими формами (створювати квадрати, кола тощо).
- Змінювати кольори об'єктів.
- Додавати текст (ну, тут точно не має бути проблем).
- Працювати з ефектами: тінь, градієнт, обводка та інші.
Робити картинки безумновно легше ніж відео, але підловчившись можна клепати непогані динамичні креативи за 30-50 хвилин. Це ми розберемо на прямих єфірах цього тижня. Запису не буде, тому приходь обов'язково.
2 елемент зв'язки — Конвертери.
Конвертери — це ті місця, куди ми направляємо трафік з нашої реклами. Куди переходять користувачі після кліку на оголошення.
В глобальному розумінні конвертери в арбітражі можна розділити на дві категорії:
І ці дві категорії діляться на підвиди.
Які бувають додатки.
Додатки можна розділити на дві категорії PWA і WebView.
PWA - це технологія, яка дає змогу зробити з будь-якого сайту застосунок. Тобто, це буде сайт, тільки у нього буде іконка на робочому столі, але під час відкриття відкриватиметься все той же сайт.
WebView додаток - це вже повноцінний застосунок, який завантажується з AppStore або Play Market. Усередині цього додатка є невеличка флеш-гра і вбудований браузер, у якому відкривається наше посилання - за допомогою технології Webview.
Більш детально я розповідав про це на своєму ютуб каналі (тик).
Які бувають сайти.
Переважно сайти використовують під час заливу на товарку.
Здебільшого всі сайти в арбітражі діляться на 3 категорії:
1. Лендінг (ленд)
2. Преленд (прокладка/прокла)
Ленд - це звичайний односторінковий сайт, на якому надано інформацію про сам товар: фотки паковання, склад, принцип дії, відгуки та форма заявки для оформлення замовлення.
На скільки хороший лендінг визначається метрикою - CR.
Ця метрика показує співвідношення відвідувачів сайту до тих, хто залишив заявку. Якщо на сайт зайшло 100 осіб, а купив 1, то CR = 1/100 *100% = 1%.
Чим вищий показник CR, тим краще.
Прелендинг - теж односторінковий сайт, але його відмінність у тому, що він зазвичай розповідає історію про те, як цей засіб допомагає розв'язати проблему, яка є у ЦА. Розповідь ведеться від імені відомої особистості, лікаря, авторитетного видання на кшталт Men's Health і рідше від імені звичайної людини, якій засіб допоміг (звісно, всі сайти та історії - фейки).
Зазвичай наприкінці преленду є розділ «коментарі», де зібрані фейкові коменти, які діляться своїми неймовірними результатами
Приклад:
Відмітна особливість преледна в тому, що на ньому не можна залишити заявку. На прелнді просто в кожну іконку і гіперпосилання вшивається кнопка, яка перекидає на лендінг.
Зазвичай преленд має таку структуру:
Проблема й опис як сильно вона заважала в повсякденному житті.
Як автор знайшов засіб і почав тестувати його на собі.
Картинки з результатами застосування.
Хвалебні відгуки, деякі з фотографіями результату.
Кнопки і гіперпосилання на сайт, де можна придбати засіб.
Проходження модерації.
Коли фейсбук перевіряє рекламу, він перевіряє наш креатив і конвертер (тут тільки сайти, додатки залиті в AppStore і Google Play автоматично схвалюються) на відповідність правилам рекламної діяльності.
Якщо ми НЕ проходимо модерацію, в кращому випадку, наша реклама просто відхиляється (не буде показана). У гіршому - отримуємо бан акаунта.
Використовуючи той чи інший підхід у креативі, потрібно пам'ятати, що він має бути в рамках правил, встановлених Facebook.
Перевірка візуальної частини крео.
Давай розглянемо на прикладі оффера на потенцію.
Facebook взагалі забороняє рекламувати товари для потенції.
Тому в креативах ми доносимо сенс до людей, але так щоб це не було зрозуміло для ботів молерації соц мережі.
З текстом рідко виникають проблеми. Найчастіші причини, через які ФБ не пропускає текст:
Заклики пролайкати зображення.
Використання ненормативної лексики.
Використання стоп-слів, які видають заборонений контент.
Щодо стоп-слів, ФБ зараз досить лояльний, часто можна зустріти в тексті назви різних хвороб, але зачасту він реагує негативно.
Перевірка сайту здійснюється за двома критеріями:
Спочатку, як тільки ти зареєструєшся в партнерській програмі, тобі, як і всім іншим веб-майстрам, надається можливість використовувати стандартний домен партнерської програми.
Домен – це адреса, за якою розташований сайт в інтернеті. Наприклад, адреса сайту яку всі знають в Україні - https://rozetka.com.ua
Кожного разу, коли ти створюєш рекламу, ти будеш вводити свій домен, щоб за цим посиланням люди потрапляли на сайт.
Якщо ти рекламуєш заборонені товари, твій домен рано чи пізно буде заблокований Facebook’ом. Після цього, при спробі використати його під час створення рекламної кампанії, буде з'являтися таке повідомлення:
Щоб обійти цю помилку, нам потрібно змінювати домени. Змінив домен – можеш продовжувати лити трафік.
### Свій домен потрібно використовувати з самого початку.
Так, партнерська програма надає домен. Але цей домен доступний ВСІМ арбітражникам, включно з тобою. Хтось використовує цей домен для білих офферів, а хтось для чорних. У будь-якому випадку, цей домен вже давно заблокований, і з ним не вийде запустити рекламу. Партнерські програми їх не оновлюють.
Процес додавання свого домену в партнерську програму називається паркуванням. Суть цього процесу полягає в тому, щоб прив'язати свій домен до сервера партнерської програми, і щоб за цією адресою відкривався потрібний нам сайт. Цей домен використовуватимемо тільки ми, іншим арбітражникам він буде недоступний.
Паркування потрібне нам, щоб пройти модерацію.
Модерація контенту сайту.
Коли ти завантажуєш свою рекламну кампанію – вона відправляється на перевірку (модерацію). Один з пунктів, який перевіряє Facebook – це відсутність забороненого контенту на сайті.
Контент на сайті можна розділити на два типи:
На сайті не повинно бути контенту, який би вказував на те, що ми просуваємо заборонений товар, відповідно до правил рекламної діяльності. Якщо в тексті лендингу написано «ти жирна!», «схудни з нами за 2 дні», «скинь 60 кг» або на зображеннях є оголені дівчата, фото «до/після» – такий контент не відповідає правилам і не пройде модерацію.
Ти можеш запитати: «А як тоді просувають казино і адалт?»
Facebook – це величезна компанія з величезною кількістю рекламодавців, які публікують мільйони рекламних публікацій щодня. Перевіряти кожну рекламу вручну Facebook просто фізично не може.
Всю рекламу в Facebook перевіряють боти — алгоритми, які, якщо зрозуміти їхні принципи роботи, можна обманути і «пропхати» те, що живий модератор ніколи б не пропустив.
Тому всі заборонені оффери просувають за допомогою клоакінгу.
Клоакінг — це спосіб проходження модерації, при якому модератори перенаправляються на «білий» сайт, який відповідає рекламній політиці платформи, а цільові користувачі переходять на «чорний» сайт, що містить інформацію про наш оффер (цільовий лендинг).
Це сайт, який жодним чином не пов'язаний з нашим оффером, і потрібен лише для того, щоб відволікти увагу. Модератор, який потрапляє на цей сайт, бачить, що ми не порушуємо правил рекламної діяльності.
Схематично клоакінг виглядає ось так:
1. Модератори -> Білий сайт (все законно).
2. Цільові користувачі -> Black (справжній оффер).
Клоакінг здійснюється або через спеціалізоване програмне забезпечення, або за допомогою трекерів.
Трекер – це інструмент для відстеження трафіку. Завдяки йому ми можемо зрозуміти, хто перейшов за нашим посиланням. Ми можемо дізнатися, з якої країни зайшов користувач, який пристрій чи браузер він використовував, його IP-адресу і так далі. Також однією з функцій трекера є розподіл трафіку за вказаними вище параметрами.
У нас є оффер на Іспанію. Ми знаємо, що в Іспанії немає модераторів Facebook. Тому можемо налаштувати наше посилання так, щоб всі, хто натисне на нього НЕ з Іспанії, потрапляли на білий сайт. А ті, хто переходить з Іспанії, – на цільову сторінку.
Країна, звідки надходить трафік, не є єдиним критерієм для відсіювання модераторів. Використовуючи цілий ряд критеріїв, таких як IP-адреса, тип пристрою, браузер або поведінкові особливості, можна досить точно ідентифікувати модераторів, не втрачаючи при цьому реальних відвідувачів сайту.
Підсумуємо:
Отримати таку комбінацію креативу та конвертера, яка забезпечить конверсії за найнижчою ціною — знайти зв'язку. При цьому наша зв'язка повинна відповідати правилам рекламної діяльності, щоб реклама пройшла модерацію і показувалася цільовій аудиторії.
1. Креатив — необхідно створювати такий креатив, щоб він не порушував правил. Згадуй про «намальований» підхід, де можна використовувати зображення або графічний дизайн, що не викликають підозр у модерації.
2. Посилання:
- Якщо твій оффер не порушує правил — досить паркування (використання свого домену для просування).
- Якщо ж ти просуваєш «сірі» оффери — доведеться використовувати клоакінг.
Клоакінг у повсякденних завданнях:
Навичка клоакінгу може стати в пригоді і в звичайних ситуаціях, наприклад, якщо вирішиш просувати послуги косметології або кальянну у своєму місті (реклама тютюнової продукції також заборонена).
Молодець, що дочитав до кінця. Запрошую тебе на безкоштовний інтенсив "ДВІЖ" на якому ти зможеш навчитись знаходити та копіювати чужі зв'язки. Базово налаштувувати рекламу та отримаєш перші результаті. Участь в "ДВІЖЕ" ні до чого тебе не примушує, щоб потрапити - залишай заявку!
https://www.arbitrazhtrafika.site/