May 24, 2020

Відновлення зв'язку

Де пропала?

1. У мене відбулась внутрішня трансформація.

Вона пов'язана з чесністю з собою і тим, що я не хочу бути кимось, ким я не є. Я повертаюсь до себе і працюю над сміливістю й впевненістю робити те, що я люблю й хочу без страхів типу "що подумають" чи "від мене відпишуться".

2. Я зрозуміла, що мені не цікаво просто писати що-небудь. Мені цінно чути фідбек від інших людей. В телеграмі цього мені було мало. Тож я почала вести інтенсивно Інстаграм.

Але це й не означає, що я не буду писати, якщо не буде фідбеку. Якщо хоч 1 людині буде корисно те, що я пишу, їй це допоможе бути сміливішим і напише мені коментар про те, що саме їй допомогло з того, чим я ділюсь, я вже буду щаслива, що то не дарма. Я хочу робити те, що позитивно впливає на світ. Я хочу, щоб люди позбувались страхів, невпевненості і йшли маленькими кроками, але до гармонії із собою. Я хочу позитивно впливати на цей світ. Нижче напишу, як саме я це бачу.

В Інстаграмі мені не вистачало формату телеграму, де можна писати багато й не обов'язково мати фото. Тож я знову тут. І щось придумаю для фідбеку – мабуть, чат для питань і зворотнього зв’язку.

3. Не хочеться копіпастити, а більше про власний досвід розповідати, а значить, трохи інший формат каналу буде. І над цим я довго думала.

4. Я жива людина і у мене є відчуття, емоції, проблеми, трансформації, як і в кожного, а цей канал завжди був «для душі», а не для грошей (я його не окупила і розміщала рекламу тільки по темі, що вам би сподобалась), тому він відображає мої цінності й мене. А це значить, що хочу писати, коли є натхнення й є чим ділитись – це може бути як 2 пости в день, так і 1 пост в декілька днів.

Що далі?

Оскільки до списку моїх цінностей входить - Користь, Чесність, Індивідуальність, то я хочу їх транслювати тут.

▪️ Формат каналу зміниться. Я хочу ділитись своїм досвідом, інформацією, що проходить мій внутрішній фільтр, про те, що я роблю, що практикую, що мені заходить, що в мене не виходить і що я з цим роблю, а що виходить і в чому я просуваюся, стаю краще за себе вчорашню чи себе 5 років тому. Це буде скоріше практичний щоденник мого розвитку - події з життя, інсайти, думки, про курси, що проходжу, й спеціалістів, що мені допомогли, про особистий досвід і розвиток, вправи для пошуку себе й гармонії з собою. Те, що можна писати більше і щодня тут, а також коли є чим поділитись. Також запроваджу теги для різних рубрик, щоб було зручно шукати по каналу. В інстаграм пишу рідше, більше фото й прямих ефірів на важливі теми. (ще лінк на інстаграм залишу: https://www.instagram.com/caroline.pvl/)

Тож головне: особистий унікальний досвід, корисна інформація і незмінна тема саморозвитку, пізнання себе, самореалізації.


▪️Мова каналу буде все ж російська (колись так і було тут). Попереджаю для тих, кому це важливо. Для мене важливо бути чесною, тож я – це про прийняття людей такими, які вони є, не залежно від віку, статі, національності, мови, релігії й т.ін. До того ж, це потрібно по замовчуванню для людей, схожих зі мною професій – коучі, психологи. Плюс у мене краще (хоч і не ідеально) виходить спілкуватись російською. Я нею спілкуюсь частіше і на цій мові думаю, і навчалась коучингу на цій мові, всі терміни на російській чи англійською. Так я можу також бути корисною більшій кількості людей. Українською я спілкуюсь з дідусем, бабусею, україномовними клієнтами. Ось така я є.


Приймати мене такою чи ні, залишатись зі мною чи ні – ваш вибір, який я поважаю. Можете почекати, подивитись, чим буду ділитись, і вирішите згодом, чи вам цікаво.

Це не про те, що я не ціную кожного із вас, а про те, що я не хочу бути кимось іншим, ким я не є.

Буду рада всім, хто залишиться зі мною!