چک نویس
December 5, 2020

پرسش و پاسخهای پیرامون باز شدن چشم سوم (پست قبلی(


By: Masoud_Asadifar

Date:2020-dec from: masoud.asadifr آذر۹۹
Date:2020-12-02

Telegram channel: @vTakhtenard

Instagram Page: @vTakhtenard

Website1: Virgool.io/@Takhtenard

Website2: Medium.com/@Backgammon


پاسخ به سوالات خوانندگان

پرسش و پاسخهای پیرامون چشم سوم

:پاسخ به پرسشهایی در خصوص مقاله
همه چیز در خصوص چشم ‌سوم
(اسرار نهان باز کردن چشم سوم)

مقاله در کانال 👉............ @bdpq0


این مطلب از سایت زیر عینا کپی برداری شده و بدون کم و کاست یا افزوده‌ای منتشر شده است
Https://success98.ir

و این هم لینک‌خود مقاله

https://www.success98.ir/blog/%DA%86%D8%B4%D9%85-%D8%B3%D9%88%D9%85/

::::::: 👇 مقاله کامل در ::::::: https://teletype.in/@czar/Ajena_opening

:::::::: 👇 یا در کانال ::::::::

Https://t.me/bdpq0/216

استفاده از عطر و بو برای بازکردن چشم سوم

روغن های معطر می توانند چشم سوم ما را تقویت کند. می توانید از روغن صندل، بابونه ی رومی یا آلمانی، گریپ فروت و جوز هندی استفاده کنید. لازم به ذکر است که استفاده از این روغن ها می تواند به پاک شدن بدن از سموم نیز کمک کند.

خوردن میوه و سبزیجات برای بازکردن چشم سوم

نوشیدنی های گیاهی و میوه هایی بخورید که نیلی رنگ و یا آبی و بنفش هستند. مثل: کشمش سیاه، بلوبری، بلک بری، بادمجان، آلو برقان و چغندر.

حرکات یوگا برای بازکردن چشم سوم

یوگا ورزش بسیار مفیدی به منظور آزاد کردن انرژی های نهفته در بدن است. اعمالی نظیر تنفس، تمرکز، کشش و نرمش هنگام استفاده همزمان می توانند بدن را پاک و چشم سوم را تقویت نمایند.

به منظور باز کردن سوم سوم خود با کمک یوگا باید از حرکات، قهرمان نشسته، ایستاده و خم شدن تا نصفه به سمت جلو، وضعیت بچه، وضعیت حالت سگی و صورت رو به پایین و ایستادن بر شانه استفاده کنید.

با 7 سطح هاله انرژی در چشم سوم آشنا شوید

به گفته ی محققین این چشم لوبیا شکل می تواند سیگنال های انرژی را از اطراف بگیرد و چون با ذهن ما در ارتباط است، آن را با یک تصویر یا حس و یا هر چیز فرامادی نشان دهد. چشم سوم ما می تواند هاله های دور اجسام و افراد را مشاهده کند. در چشم سوم 7 سطح هاله وجود دارد. که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد

  1. لایه اتری چشم سوم
    این لایه حالتی میان ماده و انرژی است. لایه اتری در محدوده ی 5 الی 6 سانتی متری بدن قرار دارد و از خطوط درخشان و باریکی به رنگ های آبی و سفید تشکیل شده است که به طور پیوسته در حال جا به جایی است. همچنین با جسم فیزیکی ما هماهنگی دارد و در تمام اندام ها و بخش های بدن یافت می شود.
  2. لایه عاطفی چشم سوم
    این لایه که هیچ تطابقی با جسم انسان ندارد کمی پر تحرک تر است. این لایه تمام احساسات ما را در بر می گیرد و به شکل ابرهای لطیف و رنگی تردد می کنند. لایه عاطفی در اطراف کالبد ما در محدوده ای به طول 5.2 الی 5.7 سانتی متری وجود دارد.
  3. لایه ذهنی چشم سوم
    این لایه، وجودی لطیف تر از لایه ی عاطفی دارد. محدوده ی این لایه به اندازه 5.7 الی 20 سانتی متر از اطراف جسم ما فاصله دارد. محدوده ی آن از سر و گردن شروع شده و تا سایر قسمت های بدن ما ادامه دارد. می توان این لایه را با رنگ زرد روشن مشاهده کرد. افکار ما نیز به صورت اشکال مختلفی دیده می شوند.
  4. لایه اثیری چشم سوم
    این لایه شکل مشخصی ندارد، ولی جنس ابری آن فاصله ای حدودا 15 تا 30 سانتی متری از جسم انسان دارد. به کمک این لایه می توانیم با جهان دیگر تماس برقرار کنیم.
  5. لایه کلیشه ای اتری چشم سوم
    نمای کلیشه ای را می توان در حالات مختلف فیزیکی موجود یافت. این لایه از فاصله ی 45 تا 60 سانتی متری از جسم انسان فاصله دارد.
  6. لایه آسمانی چشم سوم
    این لایه منجر به فعال شدن بخش معنوی ما می شود و اشتیاق زیادی در ما ایجاد می کند. به کمک این لایه می توانیم محبت خود را گسترده تر کنیم. یعنی اینکه بدون انتظار به دیگران محبت می کنیم.این لایه که به اندازه ی محدوده ای 60 تا 105 سانتی متری از جسم انسان فاصله دارد به رنگ های طلایی و نقره ای که درخششی جادویی دارند دیده می شوند. البته این که رنگ روشن تر و یا تیره تر دیده شود به خود ما بستگی دارد.
  7. لایه کلیشه ای کتری کابد علی چشم سوم
    این لایه جدا از شکل و حالتی که دارد، تمام هاله های چشم سوم را نیز شامل می شود. این لایه نیز از راه های باریک و طلایی یا نقره ای رنگ تشکیل شده است. محدوده ی 75 تا 105 سانتی متری در اطراف جسم به این لایه تعلق دارد.

جملات تاکیدی برای تقویت و باز کردن چشم سوم

  1. من با راهنمای درونی خود در ارتباط هستم.
  2. من به عمیق ترین خرد خودم گوش می دهم.
  3. من به دنبال درک و یادگیری از تجارب زندگی ام هستم.
  4. من خردمند ، شهودی و با راهنمای درونی خودم در ارتباط هستم.
  5. من روح خود را پرورش می دهم.
  6. من به خرد بزرگان گوش می دهم.
  7. من به شهود خودم اعتماد دارم.
  8. گذشته را می بخشم و یاد می گیرم چه چیزی برای یادگیری من وجود داشته است.
  9. خودم را می بخشم.
  10. خودم را دوست دارم و می پذیرم.
  11. می دانم که همه چیز در دنیای من خوب است.
  12. من با خرد جهان مرتبط هستم.
  13. من آماده الهام و سعادت هستم.
  14. زندگی من بدون دردسر حرکت می کند.
  15. من در صلح هستم.
  16. من منبع حقیقت و عشق به خودم هستم.


مقالات مشابه

چطور ضمیر ناخودآگاه خود را برنامه ریزی کنیم ؟

کارما چیست و چطور از قانون کارما استفاده کنیم ؟

ای اف تی ( EFT ) یا تکنیک رهاسازی احساسات چیست ؟



دیدگاهها: ۵۱ ارسال دیدگاه جدید

  • عصمت الله28/12/2019 23:51سلام!
    این مقاله فوق العاده جذاب بود ولی من سوال دارم باز کردن چشم ضرری ندارد ؟پاسخ
    • موفقیت 9829/12/2019 00:07سلام و وقت شما بخیر
      متشکرم که مقاله رو مطالعه کردید .
      خیر در هیچ منبعی اعلام نشده که بار شدن چشم سوم باعث ضرر و آسیب به شخص باشه .
      اگر شما بعد از مدت طولانی تمرین و … بتونید حتی چشم سوم رو باز کنید ، اگر چیزی هم ببینید براتون وحشت آور نیست . چون شما در طول این زمان قدرت کنترل رو هم به دست آوردید .
      قبل از اقدام به باز کردن چشم سوم حتما باید از نظر تعادل روحی و آرامش روی خودتون کار کرده باشید .چشم سوم هم مثل خیلی چیزای دیگه میتونه جنبه مثبت و منفی داشته باشه . این شما هستید که تصمیم میگیرید چطوری ازش استفاده کنید .پاسخ
    • عرفان06/04/2020 00:16سلام ببخشی میخاستم بدونم ماساژ دادن بین ابرو یک بار در روز کافیهپاسخ
  • زینب09/01/2020 14:54چشم سوم من احساس میکنم نیمه فعاله چون ی بار تونستم لباس کسیو بدون اینکه ببینم حدس بزنم و درست در اومد و مثلا احساس میکنم روی بالش یا اشیاهای دیگه چهره وجود داره که میخنده یا اعصابانیه و احساس میکنم هر کاری که بخام رو میتونم انجام بدم و میتونم با نگاه کردن به بعضی افراد اونا رو ب کاری وادار کنم ک دلم میخاد ولی نمیتونم فکر کسی رو بخونمپاسخ
    • محمد مهدی15/03/2020 10:19سلام
      من یه تمریناتی واسه چشم سوم انجام میدم
      مدیتیشن
      فرکانس مخصوص
      تصویر سازی ذهنی
      الان که یه مدت انجام میدم
      وقتی چشامپ میبندم یه دایره بنفش میبینم
      میتونه نشونه از باز شدنش بازه
      بنظر شما تو چه مدتی میتونم بازش کنمپاسخ
      • موفقیت 9815/03/2020 14:04سلام عزیزم
        زمان و دقت زیادی نیازه که بتونید چشم سوم خودتون رو فعال کنید ، برای هر کسی این فرق میکنه و حتی ممکنه اصلا موفق نشید
        این که دایره بنفش ببینید نشانه خاصی فکر نمیکنم باشه . با دقت به این موضوع فکر کنید و دقت کنید که دچار توهم باز شدن چشم سوم نشید .پاسخ
    • پریسا18/05/2020 14:35وای دقیقا منم ننیتونم فکر کسی رو بخونم. خیلی کم اتفاق میفته. یا حتی نمیتونم از راه دور با دوستم تله پاتی کنم که زنگم بزنهپاسخ
  • پارسا07/02/2020 21:05سلام
    خواستم ببینم قبل از اینکه اقدام به این کارکنم باید چه کارهایی رو انجام بدم که دچار مشکل نشم؟پاسخ
    • موفقیت 9822/02/2020 13:40سلام عزیزم
      قبل از اینکه بخواید روی یکی از چاکرا ها تمرکز کنید باید همه چاکرا ها رو بشناسید و بتونید همه رو به تعادل برسونید .
      بعد با آموزش بیشتر و یادگیری اطلاعات دقیقتر میتونید روی چاکرای چشم سوم تمرکز کنید .
      بعضی از چاکرا ها کاملا امن هستن و هیچ ضرری ندارن بهتره اول اونها رو بتونید فعال کنید . چون چشم سوم در صورتی که به درستی باز نشه میتونه برای شما صدمه های جبران ناپذیری ایجاد کنه ، یا حداقل شما رو دچار توهم صدمه دیدن کنه .پاسخ
      • ابولفضل18/03/2020 01:10منظور از همه چاگرا ها چیهپاسخ
        • موفقیت 9818/03/2020 02:02سلام دوست عزیزم
          چشم سوم فقط یکی از 7 چاکرای اصلی بدن هست . هر چاکرا در موقعیت مربوط به خودش در بدن قرار گرفته و هر کدوم مربوط به قدرت های خاصی در بدن میشه
          لطفا مقاله کاملی که درباره چاکرا ها در سایت موجود هست رو مطالعه کنید : چاکرا چیست ؟پاسخ
          • ابولفضل18/03/2020 22:57سلام چاگرا های فرعی چیا اند
          • موفقیت 9818/03/2020 23:15چاکرا های فرعی در قسمت های دیگه بدن قرار گرفتن و مجموع انرژی که دریافت میکنن رو به چاکرای های اصلی منتقل میکنن
            برای مثال کف دست ، کف پا و پشت زانو از محل های چاکرا فرعی هست . خود دست 6 محل چاکرا داره . هر انگشت یکی و یک مورد هم کف دست .
            در آینده مقالات و آموزش های تصویری در این رابطه خواهیم داشت …
          • امین12/05/2020 15:31سلام میشه به من کمک کنین تا همه چاکراهام به خصوص چشم سوم رو فعال کنم چون واقعا بهش نیاز دارم و مشکلاتم رو برطرف میکنه ممنون میشم لطف کنین
  • پریسا22/02/2020 13:36من از چشم سومم استفاده میکنم و الان ۵ سال هست که باز کردم ولی واقعا دارم اذیت میشم و زندگی برام کاملا بی ارزش شدهپاسخ
    • Zeryan24/02/2020 21:06چطوری باز کردی؟پاسخ
    • fateme26/02/2020 18:44میشع بگی چجوری تونستی باز کنی؟پاسخ
      • Hani16/03/2020 10:55شمایی که بازش کردین یکم از تجربیاتتون رو بگین ما ازش استفاده کنیم .
        ممنون:)پاسخ
    • Yega28/03/2020 03:01الان دقیقا میشه تجربیاتتونو بگینپاسخ
      • عباس08/05/2020 23:27سلام ممنون از راهنماییهاتون. میخواستم ببینم چطور میشه سردرد رو کنترل کرد و تا چه زمانی این سردرد با ماست؟ چون به خاطر همین سردرد بیخیال ادامه راه شدم.پاسخ
  • رضا08/03/2020 00:22مطالب خیلی خوب بود یه راه خیلی خوب واسه باز کردن هم هست اینه که از قوه تخیل استفاده کرد یه فیلم رو نگاه کن اولشو ببند اخرشو حدس بزنپاسخ
  • آرمان13/03/2020 02:28من الان ۱هفتس که چشم سومم رو باز کردم و هر کاری که بخوام.میتونم انجام بدم ولی بعضی موقع چشامو میبندم یه چیزایی میبینمپاسخ
    • مارال25/03/2020 18:45چی مثلاپاسخ
      • Ehsan14/11/2020 01:12سلام من خیلی علاقه دارم که چشم سومم رو باز کنم ولی شنیدم که خطراتی داره مثل مواجه شدن با چیز ها و موجوداتی که قبلاً ندیدم و ارتباط با ارواح راستش منو میترسونه بنظرتون بهتره بیخیالش شم؟
        میخوام اطلاعات بیشتری درباره با عوارضشون بدونمپاسخ
  • aria sami27/03/2020 22:14شما این مطالب رواز کجا میدونید؟؟؟پاسخ
  • amir300028/03/2020 17:04باسلام و خسته نباشی،من بدون تمرین در زمانهای که خود هواسم به سمت بک نفر میرود و تمرکز میکند ۵ثانیه بعدش میبینم انگار گفته میشه ولی خیلی سریع از جلوی چشام رد میشه و زمانی که این تمرینهایی که گفتین انجام دادم سردرد زیادی به وجود میاد میخواستم بدانم این ایا حس ششم هست یا چشم سوم یا هردو یکی هستند؟؟؟؟
    راستی یکی از راه هایی که فهمیدم بعد از تمام تمرین ها و تمرکز ، مادون قرمز روی پیشانی اثر زیادی دارد.پاسخ
  • آرش11/04/2020 02:21سلام من چند ماه پیش تلاش زیادی واسه بازکردن چشم سوم کردم. اما الان… نمیدونم چی بگم هم خوبه هم بد. همیشه ذهنم درگیر یه عالمه فکر عجیب غریبه. شبا یه عالمه خواب میبینم که صبح همشو یادمه. موقعی که ریلکس میکنم هم درد وسط پیشونی دارم. به نظرتون این همون چشم سومه؟پاسخ
  • یک محقق14/04/2020 00:52دوستان عزیز اینجوری فکر نکنید که اگه چشم سوم باز کنید همه کار میتونید انجام بدید اگه از زندگی الان خودتون راضی هستید دنبال باز کردن چشم سوم نباشید ولی اونایی که میخوان یه پله بالا برن و از پله عقل برن به پله عشق دنبال این باشید که چشم سوم خودتون رو فعال کنید اونم نه به تنهایی فقط با کمک یه استاد یا راهنما چون وقتی که چشم سوم باز میشه هر اون چیزی که به شما داده میشه که با اسم قدرت میشناسی از سمت یه قدرت منفی هست و این قدرت منفی الکی برای شما کار نمیکنه و امکان داره شمارو به محاق ببره اگه متوجه نباشی چشم سوم اگاهی شما رو بالا میبره نه این که مثلا افکار یه نفر دیگه رو بخونی یا مثلا تلفنی با یه نفر حرف میزنی ولی کاملا میبینی که مثلا چه اتفاقی داره اون محلی که اون طرف داره صحبت میکنه میفته این کارا یعنی شکستن قوانین و شکستن قوانین هم تاوان بسیار سنگینی داره که اصلا ارزش نداره درست که فکر کنید اگه قصد شما از باز کردن چشم سوم معرکه گیری جلب توجه دیگران و دلایل دیگه نباشه و بخواید فقط برای ارتقاء خودتون این کارو بکنید حتما به یه راهنمای اگاه احتیاج دارید که بتونه تا قبل از باز شدن چشم سوم شمارو از نظر شعوری اماده کنه چون شاید اگاهی به شما بده که شما توان و تحمل دونستن اونا نداشته باشید و مثل منصور حلاج اسرار الاهی رو بازگو کنید و مثل اون بزرگوار به شما بحتان ملحد شدن بزنن خود دانید
    گرفتم گوش عقل گفتم ای عقل
    برون رو کز تو وارستم من امروز
    بشوی ای عقل دست خویش از من
    که در مجنون بپیوستم من امروزپاسخ
  • سجاد03/05/2020 17:09سلام. من چند تا سوال دارم ممنون میشم پاسخ بدید 1_میخواستم بدونم اگه چشم سوم رو باز کنیم باهوش تر میشیم؟ مثلا ایکیو و ضریب هوشیمون بالاتر میره؟ ٢_اگه چشم سوم ما باز باشه میتونیم روی ذهن دیگران تاثیر بگذاریم؟ یعنی از طریق تلپاتی بهش بگیم که فلان کارو انجام بده یا نده؟ آخرین سوال اینه که ایا چشم سوم میتونه روی قانون جذب تاثیر بذاره؟ مثلا سرعت جذب یک چیز رو چند برابر کنه و ما زود تر به اون چیز برسیم؟
    ممنون میشم اگه به این 3 سوال من پاسخ بدید. خیلی ممنون. ??پاسخ
    • موفقیت 9803/05/2020 20:42سلام عزیزم
      1. اگر چشم سوم رو باز کنید باهوشتر نمیشید ، هوش مربوط به چاکرای تاج سر هست و ارتباطی با چشم سوم نداره . اگر چشم سوم رو باز کنید فقط میتونید وقایعی که قراره اتفاق بیافته رو سریعتر متوجه بشید . یک چیزی مثل دلشوره که قبل از اتفاق بد دارید .
      2. خیر با چشم سوم نمیتونید روی دیگران تاثیر بزارید . فقط میتونید اتفاقات رو بهتر ببینید و درک بیشتری از محیط و انسان های اطرافتون داشته باشید .
      3.چشم سوم مستقیما ارتباطی با قانون جذب نداره ، اما اینکه کمک میکنه شما شرایط فعلی و موقعیت ها رو بهتر ببینید قطعا کمک میکنه که اشتباهات کمتری انجام بدید و سریعتر به خواسته های خودتون برسید . مثلا سریعتر متوجه افراد دروغگو میشید یا وقتی قراره یک سودی حاصل شما بشه قبلش یک جوری بهتون الهام میشه که الان بهتره روی فلان چیز سرمایه گذاری کنم یا بهتره الان فلان جنس که لازم داشتم رو بخرم .این چیزی هست که من میدونم و مطالعه کردم اما ممکنه کاملا درست نباشه .
      موفق باشیدپاسخ
  • Aliakbar04/05/2020 07:37من همه چیز راجب چشم سوم میدونم
    ولی حقیقت تلخه و زود پاکش میکنن
    نمیدونم چرا نمیزارن ذهن مردم نصبت ب این موضوع باز بشهپاسخ
  • Aliakbar07/05/2020 08:43چشم سوم من کاملا بازه
    من میدونستم ک راه من درسترین راهه
    ن این راههایی ک توی پیج ها گذاشتنپاسخ
  • Aliakbar17/05/2020 20:18توضیحات منا پاک میکنن
    شما میتونید روحو از خودتون جدا کنید
    میتونید اینده رو ببینید
    میتونید ی انرژی خیلی قوی بخودتون بدید ک بدنتون هیچ وقت خستگی رو درک نکنه
    میتونید قدرت خیلی زیادی تو بدنتون ذخیره کنید
    ولی راهکارهای من پاک میشه نمیدونم چراپاسخ
    • موفقیت 9818/05/2020 23:14عزیزم شما مطالبی رو ذکر میکنید که بعضی از اونها توسط ما مورد قبول نیست .
      ناچار هستیم اون نظرات رو تایید نکنیم .
      اسم بردن از بعضی موجودات که وجودشون تایید شده نیست یا بعضی از روش هایی که به انسان صدمه میزنه واقعا درست نیست .باز کردن چشم سوم به همین راحتی نیست و عدم تعادل در چاکرا ها میتونه یا تلاش اشتباه برای باز کردن اونا قطعا میتونه مضر باشهپاسخ
    • نازنین10/11/2020 20:15خواهش میکنم یه بار دیگه بگید راهکارتون روپاسخ
  • Aliakbar17/05/2020 20:19شما میتونید روحو از خودتون جدا کنید
    میتونید اینده رو ببینید
    میتونید ی انرژی خیلی قوی بخودتون بدید ک بدنتون هیچ وقت خستگی رو درک نکنه
    میتونید قدرت خیلی زیادی تو بدنتون ذخیره کنید
    ولی راهکارهای من پاک میشه نمیدونم چراپاسخ
  • شیرین22/05/2020 13:01سلام من یه سوال داشتم مدتیه ذهنم مشغوله و جوابی براش پیدا نمیکنم گفتم شاید اینجا بتونم مطرح کنم و کسی بدونه یا برای اونم تجربه مشابهی پیش اومده باشه.
    راستش من مدتهاست هنگام خواب شب، لحظاتی هست که از خواب بیدار میشم و یه تایم خیلی کوتاه به محض باز کردن چشمم اشیایی میبینم که رو هوا در حال حرکتن بعد غیب میشن، کسی میدونه چرا این اتفاق برام میفته و دلیلش چیه؟ خیلی برام عجیبه و در موردش تا حالا با کسی صحبت نکردم.پاسخ
    • مریم05/11/2020 08:51سلام من چشم سومم پنچاه درصد باز هست و با اون چیزی شماها فکرش میکنید کاملا متفاوت و یک بار هم چشم سومم صد درصد باز شد و از ترسم ادامه ندارم چون صدای خنده های وحشتناک جن و موجودات عجیب که دیدم پشیمون شدم و ترسم از این بود که شاید به من آزار برسونن و گفتم شاید به یه حصار دورم نیاز داشته باشم باید از این موضوع مطمئن بشم بعدپاسخ
  • Mata31/05/2020 00:03سلام.واقعا مطلب مفیدی بود.
    .میان بُر های زیادی وجود داره که بدتر آدمو گمراه میکنه.
    امیدوارم یا نیاید تو این راه یا اگه میاید از راه درستش بیاید.پاسخ
  • Black girl09/06/2020 07:20سلام و ممنون از مطلب خوبتون
    من ی سوال داشتم. من بجای اینکه وسط پیشونیم احساس درد بکنم بیشتر سر درد میگرفتم و در قسمتی از پشت سرم این احساس رو پیدا میکردم که مور مور بکنه .
    و اینکه برای باز کردن باید سن خاصی داشته باشیم و برای نوجوونی مثل من انجام دادنش امکان پذیره ؟پاسخ
  • نگگگگار15/06/2020 10:51سلام ببخشید
    من بعضی از موارد رو دارم
    تست هم انجام دادم و باز بود
    هر وقت به چشم سوم فکر میکنم پشت پاها یا نوک انگشتان مور مور میشه؟؟پاسخ
  • عبدی19/07/2020 18:05سلام مقوله چشم سوم بسیاربسیارپیچیده هست ونیازبه استادوراهنماداره اینکه زودتراززمان واقعی بخواهیم دنبال این مسایل باشیم به همه افراداطرافمون وحتی خودمون اسیب میز اول ازهمه بایدازخودمون بپرسیم به چه دردمامیخوره وایادونستن خیلی چیزهامهم هست یااینکه روندعادی زندگیمون روطی کنیم بهترهست؟اگرقراربه بازشدن چشم سوم بودخداکه برهمه چیزاگاه هست چراخودش اینکاروبرای ماانجام نداد؟ماانسانهاهرکدوم یه ظرفیتی داریم به فرض مثال بیشترازظرفیت یک لیوان داخلش اب بریزیم چه اتفاقی میوفته؟سرریزمیکنه.بیاین ازخودمون بپرسیم که چرادوست داریم این اتفاق بیوفته ایابه خاطرکنجکاوی هست یاهیجان ویاجلب نظردیگران …ویااینکه باهدف والاتری ب این موضوع نگاه میکنیم ؟اون زمان که باهدف والابخواهیمش بایدازفیلترهای خداوکاینات ردبشیم تاخدابه انسان عنایت کنه واینکه بخواهیم باانجام یک سری کارهاموفق به انجام اینکاربشیم به زورخواستیم واردقانون طبیعت بشیمپاسخ
  • اعظم23/10/2020 19:16من سالها پیش خیلی روی تمرکزم کارمیکردم والان که این مطالبتونو خوندم دیدم دقیقا من اون سالها بدون داشتن آگاهی تموم این کارهاروانجام دادم.یجای ساکت مینشستم وروی نفس کشیدنم تمرکز میکردم وباچشمای بسته نگاهم روازچشمای خودم به چشم سومم انتقال میدادم .هرروز این کارو به مدت زیادی انجام میدادم ومتاسفانه بعدش اتفاقای زیادی برام افتاد صداهایی رومیشنیدم بیشتر اواخرشب که کسی نمیشنید وبه حدی بلند بود که گوشمو میگرفتم وایناادامه داشت تااینکه کم کم شروع شد به دیدن چیزایی که کسی نمیدید.خیلی اذیت کننده بود برام ونسبت به ستی که داشتم خیلی وحشتناک.خونواده م هرکاری میکردن که خوب بشم نمیشد وانگار تموم انرژیم روبااین مسایل گرفته میشد.بعدازکلی زمان بادعاهای خیلی زیاد همه چی به حالت قبل برگشت واسم.پاسخ
  • طاها18/11/2020 02:36سلام
    من توضیحات شما را خواندم خیلی مفید وخوب بود
    ساما یک سوال چجوری چشم سوم به زور باز می شود
    که می گویند خطر ناک استپاسخ
  • مجتبی23/11/2020 20:28سلام من مدتی هست درگیر باز کردن چشم سوم هستم ولی هر کاری میکنم نمیشه یا تمرکز ندارم فقط احساس میکنم سرم سوت میکشه لطفا راهنمایی کنیپاسخ
    • موفقیت 9823/11/2020 23:01سلام
      بارکردن چشم سوم یک فرایند ساده و در مدت کوتاه نیست. اولا باید منابع کافی و اصلی برای اینکار داشته باشید و دوما زمان زیادی لازم داره تا نتیجه بده
      با یک هفته تمرین و ماساژ و … به نتیجه نمیرسید. من خودم دنبال بار کردنش نبودم که به شما اطلاعات بدم اما سعی میکنم اگر کتاب و اطلاعات دقیقی به دست بیارم اینجا به اشتراک بزارم
      در نهایت بهتره بدون دانش کافی دست به هیچ کاری نزنید . تلاش بیخود برای همچین چیزی فقط باعث ضرر روحی و روانی میشهموفقیت

مجله موفقیت سایت success98.ir

بهمن ۹۸ | 02/2020

By: Masoud_Asadifar

Date:2020-12-02 from: SUCCESS98.com

:آدرسهای صفحات و کانالهای مرتبط با ما در فضای مجازی

Telegram channel: @vTakhtenard

Instagram Page: @vTakhtenard

Website1: Virgool.io/@Takhtenard

Website2: Medium.com/@Backgammon


چشم سوم

مقاله در کانال 👉............ @bdpq0


اینمطلب از سایت زیر عینا کپی برداری شدهو بدون کم و کاست یا افزوده‌ای منتشر شده است

Https://success98.ir
این هم لینک مقاله
https://www.success98.ir/blog/%DA%86%D8%B4%D9%85-%D8%B3%D9%88%D9%85/

::::::: 👇 مقاله کامل در :::::::

https://teletype.in/@czar/Ajena_opening

:::::::: 👇 یا در کانال ::::::::

Https://t.me/bdpq0/216

:::::::: 👇 یا در کانال ::::::::

Https://t.me/bdpq0/216