August 23, 2020

Мам, я поїв! Варшава.

Привіт, москалі. Вирішив зробити спецвипуск українською мовою, сподіваюсь у вас не буде бомбить від мого неакадемічного рівня. Прокинувся і побачив в гуглі, що в Польщі день незалежності, тепер я розумію, чому у мене вихідний день. Як то кажуть у вас своя незалежність, а у нас своя.

Сьогодні я відійду від формату опису харчування на добу і спробую порадити вам чудове місце, щоб з'їсти справжньої «польсько-азіатської» їжі.

Заклад називається Bar Gold Kim, знаходиться за адресою Świętokrzyska 34, 00-001 Warszawa. На вибір близько 50 страв, середня вартість 20 злотих. Особисто я замовив качку в соусі теріякі, та додаткову кульку рису. Їжі вистачило на дві особи та так, що я хотів як Микола Петрович із серіалу «Вороніни» розстібнути останній ґудзик на своїх штанях.

Романтична вечеря на двох

Ніколи до цього не куштував качку і дуже жалкую. Коли їв, то відчув себе маленькою обліпихою в палкий та сонячний день. Приємно, що майже кожна страва подається з капустою, та такою, що просто тане у роті. Перефразую радянську класику і скажу: «Якби я вмів готувати таку капусту, то напевно не одружився б». (Якщо що, то я не одружений і не планую, то тільки для красного слівця). Третім китом є рис. Звичайний без зайвих приправ і приколів. Якби кожен з нас був таким як той рис, то може і життя б було інше.

Ну, а закінчити цей пост хотілось би чудовим українським словом: «Подякував».