My Works
April 30, 2019

Instagram Упаковка

Если Вашего бизнеса нет в Интернете, то Вас нет в бизнесе!

Билл Гейтс


Сіздің бизнесіңіз Интернетте болуы неге өте маңызды? Себебі сіздің клиенттеріңіз дәл қазір интернетте, көбінесе Instagram-да сіздің бәсекелесіңіздің тауарларын көріп жатыр.

Міне, мысалға мен осы кәсіпкерлерді инстаграмнан көремін, сол үшін соларға сенемін. Ал маған мысалға кофе керек бола қалса: "Менде осы бір кофейня бар еді, сол жерге барайық, суретерін қарашы, ал іші тіптен керемет💫,"-деп мен осы қыздар мен жігіттерге барамын.

😦 Неге олай?

🖌 Себебі мен ол жерден шыңайылықты көремін

🖋 Ол жер қандай екенің бармай ақ білемін

🧮 Атақтылығына байланысты жылдам шешім қабылдай аламын.


Ал енді менің блогымды әрмен қарай оқып, бизнес әлемінде қандай өзгешеліктер болып жатқаның біліңіз, ал егер сіздің бизнесіңіз тұрып қалса, онда бізге хабарласыңыз)

Біздің Whatsapp немесе Telegram. Егер Тікелей қоңырау шаламын десеңіз міне