April 24

“Хотілось дізнатись більше про цю галузь і професію загалом”

Працівники Сігнету багаторазово доводили - будувати кар’єру в компанії за бажанням можна доволі стрімко. Переконався у цьому й майстер зміни “Сігнету” Ігор Закусіло. Лиш влаштувавшись на елеватор Сігнету в Андрушках, протягом першого року роботи він отримав два підвищення в посаді. 

Ігор Закусіло, майстер зміни "Сігнету"

“Я потрапив на роботу в Сігнет через знайомого, з яким ми грали у футбол в одній місцевій команді. Він працював в Сігнеті тоді, і я зацікавився взагалі про роботу тут та його враження. Та й мене сюди потягнуло - ось працюю вже майже вісім років, з 2016. Я влаштувався тут спочатку просто робочим. Через два місяці мене поставили позмінно працювати на елеваторі на завантаженні вагонів. Цього ж року за декілька місяців мене перевели на оператора пульта керування. Так я працював чотири роки, після чого став майстром зміни. Працюю ним по сьогоднішній день”, - розповідає про свій кар’єрний рух Ігор Закусіло.

Якщо проявляти свої здібності та прагнути навчатись новому - це приносить свої результати. Ігор каже:

“Умови праці мені сподобались, колектив. Компанія не затримує заробітну плату та спонукає розвиватись. Коли я виконував свій план роботи, старався цікавитись й чимось іншим. Наприклад, був на завантаженні вагон - підходив до оператора, цікавився комп’ютером, що як і куди в цій системі керування. Хотілось дізнатись більше про цю галузь і професію загалом. Напевно, тоді керівництво це помітило, тому вже згодом я довчався всьому необхідному на новій посаді, деякі навички набув по ходу. Зараз мої обов'язки полягають в керуванні персоналом на зміні. Я відповідаю за їхню безпеку, за роботу. Тут важливо  контролювати весь процес, чітко виконувати поставлені завдання та слідкувати за отриманням необхідного результату”.

👉Вайбер 👉Телеграм

Стосунки в колективі та правильна побудова процесу співпраці - одна з ключових складових якісної та комфортної командної роботи. В Сігнеті колеги вміють будувати таку комунікацію.

“З усіма колегами ми підтримуємо дуже позитивні відносини та гарне спілкування. Навіть не пригадую якихось сварок чи конфліктів, розбіжностей. Думаю це пов’язано із взаємоповагою в колективі, ми чуємо один одного. Своїй зміні я абсолютно довіряю: всі працюють віддано та злагоджено, завжди приходять на допомогу один одному. Це дійсно дуже круто”, - пояснює Ігор Закусіло.

До локдауну у зв’язку з коронавірусом функціонувала футбольна команда компанії. У зв’язку з пандемією, а згодом повномасштабним вторгненням, функціонувати вона перестала. Ігор пригадує:

“Ще до пандемії ми грали футбол в команді Сігнету. Компанія тоді повністю нас забезпечувала, возила на турніри щосезону, ми неодноразово вигравали. З коронавірусом та війною команда функціонувати перестала, але компанія продовжує підтримувати спорт в регіоні, виділяє регулярно кошти на це. Я сам футболом продовжую займатись вже для себе, якщо є змога, граю за Андрушки на невеликих турнірах”.