Люди Сігнет
March 31, 2023

Від лаборанта – до завідувача лабораторії, від тракториста – до агронома: можливості кар’єрного росту у «Сігнеті»  

Аграрна галузь дає сьогодні можливості для професійного розвитку однаково і хлопцям, і дівчатам; як студентам, так і працівникам із багаторічним досвідом. Головне — бажання постійно навчатися, адже агросектор розвивається досить швидкими темпами. У цьому переконалася і Владислава Лопатинська, яка одразу після закінчення Могилів-Подільського технолого-економічного коледжу почала працювати лаборантом на елеваторі у «Сігнеті».

Завідувач лабораторії елеватора с. Козятин Владислава Лопатинська (ліворуч) із колегами
«У 2019 році з липня по серпень я проходила практику у "Сігнеті", на елеваторі тоді якраз приймали пшеницю. Ознайомилася з роботою елеватора, дізналася, як працює лабораторія, змогла взяти участь у лабораторних дослідженнях. Нас гарно зустріли у "Сігнеті", розповідали про всі процеси, показували детально, як проходить робота в лабораторії. Я зі свого боку старалася швидко вникнути в роботу, аби допомагати, особливо коли був час пік у лабораторії», — пригадує Владислава Лопатинська.

Знайомство дівчини з компанією та зі своїми безпосередніми обов’язками було довгим. Проте, як стверджує Владислава, лише за таких умов можна детально вивчити свою роботу і спокійно та без стресу її виконувати.

Вона розповідає: «Потім ще три тижні у січні була переддипломна практика, тоді завідувач лабораторії сказала, що будується елеватор у Козятині, і мене з іншими практикантами готові взяти туди на роботу. Після закінчення коледжу я працювала з лютого по жовтень у Андрушках, а відколи відкрився елеватор у Козятині, я працюю там».

Владиславі 21 рік, зараз вона працює у Козятині завідувачем лабораторії.

Завідувач лабораторії Владислава Лопатинська
Дівчина пояснює: «Завдяки тому, що компанія надає можливість працювати зі студентської лави, та завдяки колегам, які готові навчати і ділитися досвідом, мої знання з кожним роком примножувалися. Я щаслива, що мені дали такий шанс проявити себе. Головне — не боятися, а йти і пробувати».

Владислава Лопатинська не приховує, що перший сезон на новій посаді для неї був нелегким.

«Мені пощастило, що я працювала у цьому ж колективі на посаді лаборанта в Андрушках. Ми гарно знаємо одне одного, дружно працюємо, та й взагалі наша команда дуже сильна. Коли я стала керівником, колеги мене підтримували. Отримала колосальну підтримку від завідувача лабораторії у селі Андрушки Наталії Гуцулюк», — говорить Владислава.

Погодні умови минулого року видалися несприятливими, і це додало турбот працівникам компанії.

«Минулий сезон був не схожим ні на який інший. Ми приймали зерно, яке мало високу вологість. Роботи було неймовірно багато, і час пік тривав у нас весь сезон. Взимку вже було легше, ми відвантажували зерно, а у вільний час проводили навчання персоналу. Навчатися потрібно постійно, ми щодня читаємо спецлітературу, все обговорюємо, щоб у новому сезоні було легше працювати і не виникало ніяких проблем», — розповідає Владислава Лопатинська.

За словами Владислави, попри постійне навантаження на роботі, працює вона із задоволенням.

«Підтримка і турбота колег надихають ще більше працювати, щоб мати гарний результат і не підвести колектив. Хоча роботи й багато, часу вистачає і на відпочинок, і на хобі, я встигаю відновлювати сили», — каже вона.

Підтримувати працівників у будь-яких ідеях та починаннях — нормальна практика у «Сігнеті». Адже важливо, щоб кожен у компанії почувався комфортно на своєму робочому місці. Прикладом цього може слугувати історія агронома Ярослава Солом’яного, який розпочинав працювати у компанії на посаді тракториста.

Технолог із агрономії Ярослав Солом'яний
«Я здобував освіту на факультеті агротехнологій у Подільському аграрному університеті. На початку 2021 року я прийшов працювати у "Сігнет" трактористом. Як тільки отримав диплом, вирішив випробувати свої знання на практиці в агрономії. Уже в липні того ж року пройшов стажування і був переведений на посаду агронома. Я задоволений своїм вибором, професія мені подобається», — розказує Ярослав.

Здавалося б, робота агронома більш стресова, адже щосезону виникають нові непередбачувані обставини.

Проте хлопець роз’яснює: «Авжеж, у роботі агрономів постійно присутні стрес та напруга. Проте агрономія — перспективна галузь, є можливість постійно розвиватися, дізнаватися щось нове і рости. Тим більше — у "Сігнеті". Компанія перспективна, особливо приваблює використання найновіших технологій».

Ярослав Солом’яний прийшов у «Сігнет» уже з досвідом агронома, проте не у вирощуванні зернових культур.

«Я працював два роки на ягідниках. Але мені не сподобався цей напрямок: не ті масштаби технологій. Коли розпочав роботу у "Сігнеті", колеги мені дуже допомагали, бо для мене все було нове. Звісно, я мав базу знань із університету, але на практиці не завжди все так, як книжка пише», — каже хлопець.

Проте скільки б років досвіду ти не мав, будучи агрономом, навчатися доводиться завжди.

Ярослав пояснює: «Все розвивається стрімко, тож ми постійно вчимося. Треба підтримувати свої знання на рівні розвитку компанії і технологій. Читаю книги, статті, дивлюся відео. Часто обговорюємо з колегами цікаві питання, даємо один одному рекомендації, запитуємо порад, бо у колективі є колеги з досить великим досвідом роботи».

За словами агронома, хоч найгарячіша пора у роботі — літо й осінь, проте взимку також ніколи нудьгувати.

«Взимку складаємо плани на рік, намічаємо структури посівів. Я захоплююся кожним процесом у нашій роботі, складно виділити щось одне. Вважаю, що професія має бути водночас і хобі, вона повинна настільки подобатися, щоб було бажання постійно в усьому розбиратися. Чудово, що наша компанія цьому сприяє і є можливість перейти з одного напрямку в інший. Але ініціативи компанії недостатньо, важлива також наполегливість працівника, готовність учитися і розвиватися, тоді все вийде», — каже Ярослав Солом’яний.

Найбільше хлопець цінує в компанії не лише нові технології та можливості розвитку, а й стабільність.

Він говорить: «Як нам показав цей рік, стабільність і впевненість у завтрашньому дні дуже важлива. Працюючи у "Сігнеті", ти знаєш: що б там не було, але настане завтра, буде робота і буде зарплата».

👉Вайбер 👉Телеграм