Easy Peasy Лексика
June 27, 2019

F*ck: Цікаві факти. Вчимо англійську лайку ввічливою українською

F*ck одне із лайливих слів, яке ви можете найчастіше почути в англійській мові. Воно входить у список п'яти найпопулярніших матюків на Фейсбук, серед яких ще є sh*t, damn, crap, та b*tch.

Слово походить від німецького ficken, датського fokken та шведського focka слів, які мали значення "to strike" чи "to move back and forth". Також, є припущення, що F.U.C.K. є абревіатурою від "Fornicating (перелюбство, блуд) Under Consent of the King", але це вважається урбаністичною легендою. До середини 19 століття, слово f*ck використовували як грубий синонім до "sex" і не вважалося лайкою.

Ви можете почути слово f*ck у фільмі "The Wolf of Wall Street" 569 разів, а ми зараз розглнемо використання цього слова та похідних фразових дієслів на прикладах.

  1. F*ck! - (вигук) Ой лишенько!, Упс!, мене переповнюють емоції

F*ck! How is it possible? - Ой лишенько! Як таке можливо? 


2. F*ck about (or around) - байдикувати

Stop f*cking about and help me! - Відклади, будь ласка, свої справи, мені дуже потрібна твоя допомога. 


3. F*ck someone around - обманювати когось 

Don’t f*ck me around. I don’t believe you. - Мені здається ви щось не договорюєте. 


4. F*ck off - іди геть, залиш мене у спокої

F*ck off, Brian. I’m busy. - Браян, будь ласка, не відволікай мене у дану хвилину, я дуже зайнятий/а. 


5. F*ck (something) up - не справитися з чимось

I think we’ve f*cked this up. - Мені здається, що ми з цим не справилися.