September 4, 2020

خاطرات فال حافظ

لیست خاطرات

تارا:
سلام واقعا ممنون تاحالا اینجوری انقدر با محتوا کسی تفسیر نکرده بود فقط امیدوارم واقعی باشه هرچی نیت میکنی دقیق همونو میگه عالی دستتون درد نکنه بینظیرید شما

مسعود روزافزون:
من از بچگی عاشق این بودم که یک روز تو یک برنامه تلویزیونی اسم من هم جزو عوامل توی تیتراژ باشه، بالاخره قدرت جذب یک کاری کرد تا اولین کارم رو توی تلویزیون انجام دادم و خیلی خوشحال بودم، موقع برگشت از سر ضبط یک فال حافظ از یک دستفروش که خیلی اسرار داشت خریدم، وقتی بازش کردم نوشته بود اولین سریال زندگیت را خوب بازی کردی و ثابت قدم باش برای باقی زندگیت را که به نیکی پیش بری ، دقیق متنش یادم نیست ولی اسم اولین سریال زندگیت که اومد کاملا منقلب شدم.
دینا درخشان هوره:
واقعا حیقت داشت تمام زندگی من درش شکل داشت
فال چیز هایی را یاد ما می‌دهد که از کردن کاری غافل و به مسیری می‌رویم که هدفمان درش شکل گیره
به کسی اعتماد نگنید😍
مرجان حسینی :
قسمت فال خیلی خوبه بیشتراوقات همه چیزرومیگ دقیقامثل همین حالاانگارک واقعاتعریف کرده باشم موضوع رو ممنون ازسایتتون درسته میگن فال فرضیه اس ولی به شدت احوال من رودرست میگ ممنون ازسایتتون
عفت عسکری:
من به دیوان حافظ علاقه خاصی دارم ویادمه قبلنا تقریبا هر روز صبح فال حافظ میزدم.یه روز بی هوا دیوان حافظو برداشتمو گفتم حضرت حافظ حوصله فاتحه خوندن ندارم و بدون فاتحه نیت کردم وکتاب وباز کردم.خیلی برام جالب بود که این غزل برام بازشد که
فاتحه ای چو آمدی برسر خسته ای بخوان…
این شد که کتابو بستمو فاتحه خوندم وفالم نزدم
شیوا شکروی:
سلام.فال حافظ برای من یادآور پدر مرحومم است که کل دیوان را از حفظ بود و هر کجا میرفتیم از پدرم تقاضای گرفتن فال و تفسیر آن میشد و همیشه هم فالش درست درمیامد. من هم هر مشکلی پیدا میکردم با دیوان حافظ بسراغ پدرم میرفتم.
بهنوش نیک ورز:
سلام باید بهتون تبریک بگم بابت سایت به این عالی مخصوصا قسمت اشعار حضرت حافظ تبریک صمیمانه من رو بابت این حجم عالی از مطالب را پذیرا باشید.
lyla:
حافظه شیراز وقتی۱۰ سالم بود قرار بر عکس انداختن شد بعد از تلاشای پدرم ک صدام میزد برگردم ب سمت دوربین و عکسمو بگیره شنیدم صداشو و برگشتم اما جالبه ک همه هم برگشتن و دارن دوربینو نگا میکنن و. نگا منه سوژه گم شده اونم بخاطراینه ک اشاره پرمو همه شنیدن جز من 😅😅😅
راحله کیانی نیا:
عرض ادب واحترام خدمت شما دوست عزیزی که این برنامه بسیار عالی رو ایجادکردید سپاس ودعای خیربنده همراه شما ودرود فراوان به روح پاک ومقدس حضرت حافظ خواجه شمس الدین محمدشیرازی بنده حقیرهم گهگاهی اشعاری مینویسم اما درحد اشعار ایشون نیست اما خوشحالم که افتخار آشنایی با این شخصیت بزرگ وانسان فرهیخته رو از زمان کودکی دارم وهرسال هنگام تحویل سال این کتاب پراندیشه رو به نیت فال واشعارناب وزیبایش رو باجان ودل میخونیم مویدباشید

فال حافظ از سایت فالگیر