January 26, 2022

КУРС "Як вийти на стабільний дохід в ІНСТАГРАМ?

На сьогодні в ІНСТАГРАМ можна заробляти від 30.000 грн і вище ВСЬОГО ЗА ОДИН МІСЯЦЬ!🥰

Ні для кого не секрет, що ІНСТАГРАМ - це платформа , де вже давно заробляють фрілансери, блогери, таргтологи, СММ-менеджери і тд.

Чому НАШ КУРС є ЕФЕКТИВНИМ?

Після проходження курсу по тому чи іншому напрямі роботи (я пропоную як мінімум 3 найважливіші) Ви зможете заробляти ВДОМА чесно та доступно щодня.

Одразу наочно покажу Вам скільки заробляють мої учениці курсом "ПЕРЕПРОДАЖ ІНФОПАКЕТІВ":

..ще більше відгуків можете побачити в ході презентації та на робочій сторіночці.

ВАЖЛИВІ АСПЕКТИ КУРСУ:🤑

Всі матеріали, курси для Вашої роботи знаходяться в закритому Телеграм-каналі📲

⚠️ ПЕРЕВАГОЮ для Вас є те, що доступ до них залишається у Вас НАЗАВЖДИ;

⚠️ Ви маєте необмежену кількість спроб перепродувати пакети, курси, блоки і тд. Вже після першого разу ви окупляєте свій пакет.

⚠️ ВИ отримуєте щодня оновлення БЕЗКОШТОВНО.

⚠️ПЛЮС роботи в тому, що шукати клієнтів не потрібно, ми працюємо виключно на вхідних заявках;

⚠️Весь ДОХІД лише Ваш. Ніяких відсотків Ви нікому не зобов’язані. ВИ САМ СОБІ ХАЗЯЇН.

⚠️ПЕРЕВАГОЮ є робота у будь-якому куточку світу, чи то Ви вдома, чи на роботі, навчанні, на курорті, в гостях і тд

❗️❗️Цей заробіток НЕ: ❗️❗️

❌ Не мережевий

❌ Не ставки

⭕️ Передбачений вік 18+

⭕️ Ви будете зайняті лише 2-3 год/день. Або і менше, як Ви самі вирішите для себе!

⭕️ Підтримка КОЖНОМУ 24/7 з моєї сторони! За Вами буде прикріплений КУРАТОР -це я!

⭕️ Досвід не потрібний, ми працюємо з повного 0️⃣

Отже, пропоную основні НАПРЯМИ ЗАРОБІТКУ в інтернеті:

1️⃣ КУРС "Заробіток на перепродажі Інфопакетів(так заробляю я, для цього Вам потрібен ПАКЕТ 5 або 5+)"

Суть роботи полягатиме у веденні робочої сторінки за готовим шаблоном(все готове,а саме тексти до постів , маккети сторіс, готові відповіді клієнтам, різноманітні обложки для актуального ми надаємо), відповідати на вхідні заявки( клієнти Вам писатимуть самі) та перепродувати як цілі ІНФОПАКЕТИ, так і матеріали/курси/канали, які містяться у них.

Що таке ІНФОПАКЕТ?l

це комплекс матеріалів (навчальних та практичних) для здобуття певної бізнес-онлайн професії. Туди входять різноманітні канали для просування в ІНСТАГРАМ, топові курси "Як стати блогером/ СММ-спеціалістом/маркетологом/ АРТ-дизайнером?", курси по створенню масок в ІНСТАГРАМ, сайтів , ботів в Телеграм, курси по налаштуванню таргетованої реклами, готові бізнес-ідеї (їх більше 1 тис), бази постачальників різних товарів (їх більше 2000 , всі вони перевірені та попитні на ринку), пресети для Lightroom, шаблони нескінечних лєнт , марафони "ЯК створити та запустити свій бізнес в Інстаграм", канали для оформлення бюті-сторінок, курси по створенню реанімації Інтернет-магазину та багато-багато іншого.

Наприклад : до Вас в дірект звертається людина ,яка хоче стати таргетологом та хоче займатися налаштуванням реклами комусь за гроші(зараз це дуже попитна спеціальність , тому наш курс користується великим попитом та клієнтів на нього дуже багато) , Ви їй продаєте відповідний курс і отримуєте одразу кошти на свою карту. Таких клієнтів у Вас може бути від 100 у день.

Хтось до Вас звертається у Дірект, бо хоче створити свій інтернет-магазин. Ви йому продаєте відповідний пакет, який містить навчання , покрокову інструкцію "10 кроків до успішного ІМ", а також практичну частину - готову Базу Постачальників, з якими Ваш клієнт співпрацюватиме. І знову на Вашу карту надійшли кошти за цей пакет))

Хтось хоче стати блогером/СММ-спеціалістом/АРТ-дизайнером/ організатором ГІВІВ- продаєте відповідні курси!

-з/п від 30 000 грн/міс 💳

Я придбав/ла у Вас пакет 5/5+ , що робити далі?

Після оплати Ви отримуєте всі матеріали в Телеграм. Проходите навчання (навчання займає 4-5 год Вашого часу, але я завжди раджу своїм учням приділяти як мінімум день для ознаймлення з всім навчання, наповненням кожного пакету, щоб у подальшому бути компетентним у цій справі, правильно консультувати клієнтів). Після навчання приступаєте до створення робочої сторінки за готовим шаблоном та АЛГОРИТМОМ(додаю власний, яким можете користуватися сміло). Після цього, надсилаєте мені робочу сторінку на перевірку, я перевіряю, якщо є якість проблемні ділянки , разом з Вами виправляємо та працюємо далі. Якщо на будь-якому етапі Вашої роботи у Вас виникають запитання - завжди звертаєтеся до мене. Я є Ваш куратор , тому Ви повинні звертатися до мене з будь-яких питань. Я для цього і є у Вас!!

2️⃣ КУРС "Заробіток на власному інтернет-магазині. Для цього Вам потрібен Пакет "БАЗА ПОСТАЧАЛЬНИКІВ" або Пакет "СТАНДАРТ""

ви отримуєте готові навчальні матеріали. Ці матеріали містять :як правильно створити , вести сторінку в Інстаграм, її красиво та візуально оформляти, як шукати клієнтів,як спілкуватися з клієнтами, як налаштовувати самостійно рекламу. Разом з навчальними матеріалами Ви отримуєте готові макети для сторіс, приклади текстів постів, готові відповіді клієнтам,обложки для актуального), практичну частину-Базу постачальників як України, так і інших країн( їх більше 2 тис, всі вони перевірені). З цими постачальниками Ви можете працювати 2-ма способами : ПЕРШИЙ-по системі дропу: Ви отримуєте від постачальника готові фото,відео товарів, виставляєте на свою робочу сторіночку, активно ведете її і продаєте товар. Наводжу приклад : у Вас магазин жіночого одягу, клієнт хоче у Вас придбати плаття. Клієнт надсилає Вам кошти , інформацію для відправки. У Вас це плаття коштує 600 грн, а в постачальника 400 грн. Таким чином Ви надсилаєте постачальнику кошти за товар (400 грн) і також інформацію для відправки товару. Надсилати товар буде постачальник. Ви заробляєте суто на націнці. ДРУГИЙ :Можете і викупляти товар , створювати контент , фото, відео і самостійно надсилати клієнтам. Просто варіант по дропу не забиратмме у Вас багато часу, бо Ви займатиметеся тільки веденням робочої сторіночки. її наповненням і бігати на Нову Пошту Вам не прийдеться.

-з/п від 10 000 грн/міс 💳

3️⃣ КУРС "Заробіток,виконуючи прості та легкі завдання(Вам потрібен КАНАЛ ДЛЯ ЗАРОБІТКУ НА ЗАВДАННЯХ див.нижче)"

-з/п від 5 000 грн/міс 💳


Якщо вести сторінку в Instagram не хочеться, заробляти на продажі франшиз та співпраці з постачальниками не маєте бажання, але всеодно хочете заробляти гроші в інтернеті, тоді цей варіант саме для Вас⤵️

1 та 2 Пакети більше підходять для людей, які хочуть відкрити власний інтернет -магазин чи працювати по готовій бізнес-ідеї.

З пакетами 3,4 Пакетами, маєте можливість не лише відкрити власний інтернет-магазин чи працювати по франшизі, а й освоїти різноманітні курси для бізнесу та просування в Інстаграм.

З максимальними пакетами «Maximum» та 5+, Ви отримуєте можливість займатися таким варіантом заробітку як я - просуванням Школи фрілансу (необмежене користування абсолютно усіма варіантами заробітку, які існують в інтернеті, продаж Пакетів та різноманітних каналів з курсами і т.д.)

Одразу відповім Вам на питання "ЧОМУ МАТЕРІАЛИ ПЛАТНІ?"

Весь курс по заробітку в Інстаграм є унікальним, після його проходження Ви ГАРАНТОВАНО заробляєте. Коли людина хоче займатися манікюром, вона проходить відповідний  курс по цьому , який теж коштує гроші. Коли людина хоче стати кондитером, їй теж потрібно навчання і відповідний курс по цьому коштує не менше 5 тис.грн. Коли людина хоче навчитися візажу та зачіскам , вона теж купляє та проходить курси.

А тут Ви проходите навчання на дивані (все записано у вигляді онлайн-уроків) , маєте собистого куратора та працюєте у подальшому з удь-якої точки світу!

Як проходить навчання?

Після того,як Ви придбали той чи іншй пакет я надаю доступ до закритих каналів в телеграм, Ви починаєте навчатися та працюєте за готовою схемою!

ТАКОЖ ДОДАЮ СВІЙ АЛГОРИТМ РОБОТИ!!

Якщо будуть питання - я завжди на зв'язку, тобто з Інфопакетом Ви не залишаєтеся один на один, я завжди з Вами , неважливо: через рік, два, десять, якщо у Вас виникають запитання - я завжди допомагаю. Моє кураторство -БЕЗКОШТОВНЕ. Ви платите тільки за базу Вашої роботи- ІНФОПРОДУКТ.

Крім цього ,я Вас додаю в чат взаємодопомоги та підтрикм, де дівчатка, які працюють довше допомагають новеньким дівчаткам. Тут Ви можете запитувати, заручатися підтримкою та отримувати поради!!

Як правило, всі мої учні та учениці максимально самостійні. Але Я БУДУ З ВАМИ НА ВСІХ ЕТАПАХ І СТІЛЬКИ ЧАСУ , СКІЛЬКИ ВАМ ЦЬОГО БУДЕ ПОТРІБНО🙏🏻🤲🏻🕊

❤️Пам‘ятайте , не соромтеся і запитуйте сміло!! Тут нічого немає важкого для мене. Мій час- Ваш час❤️

Прикріплю нижче для Вас скріни листувань зі своїми учнями💭

Що вміщує у собі навчання?

Навчання розроблене таким чином, що все настільки доступно пояснено та розписано, що у Вас не виникне ніяких запитань. Навчання розраховане для новачків, які раніше не працювали в сфері онлайн-бізнесу. Тому після навчання Ви швидко орієнтуватиметеся ,як правильно заробляти в Інстаграм, як правильно спілкуватися з клієнтами, відповідати на їх провокаційні питання, зрозумієте , чому візуал сторінки настільки важливий, навчитеся створювати контент на своїй сторінці. Навчання вміщує всі методи просування сторінки, всі нюнси .як зробити так, щоб клієнти Вам писали самі та знову і знову докупляли у Вас матеріали!

Я придбала свій інфопакет ОДИН раз майже 8 місяців тому і за цей час заробила понад 300 000 грн, ви зможете так само!

Я ПРАЦЮЮ ЧЕСНО, тому я не приховую ні свою карту, ні свою виписку з ПРИВАТ 24 , ні десятки відгуків моїх учениць. Все це ви можете подивитися в актуальних сторіз на моїй робочій сторінці.

💳СКІЛЬКИ Я БУДУ ЗАРОБЛЯТИ?💳

доречне запитання з Вашої сторони.

я Вам відповім з радістю та гордістю - від 30 тис на місяць. Сума Вашого доходу залежить тільки від Вас🙏🏻❤️

Чим більше часу Ви зароблятимете - тим більшим буде Ваш дохід.

Так,за ГРУДЕНЬ мій дохід -86 тис. грн🔥 (див. нижче Аналітика моєї банківської карти)

Переходьте на мою робочу сторінку, в мої закріплені сторіс- там Ви знайдете всі скріни зі Приват-банку.

Також прошу звернути увагу на відгуки,звіти моєї команди 💳🙏🏻

Нижче прикріплюю звіти та щоденні доходи МОЄЇ КОМАНДИ👇🏻

Переходьте на мою робочу сторінку, в мої закріплені сторіс- там Ви знайдете всі скріни зі Приват-банку.

Також прошу звернути увагу на відгуки,звіти моєї команди 💳🙏🏻

Нижче прикріплюю звіти та щоденні доходи МОЄЇ КОМАНДИ👇

Ще хочу забігти трішки на перед та відповісти на найпопулярніші питання-протиріччя 💔

-Я ніколи не займалася заробітком в інтернеті.

Наша робота не вимагає досвіду в Онлайн-сфері.

Чому? Все просто:ми працюємо виключно за готовою схемою роботи та покроковим алгормом дій. У Вас буде надана чітка інстукція від мене, і до того ж Ви заручитеся підтримкою наших колег. Наша команда дружня та завжди допомагає новачкам! Все , що Вам потрібно для такої роботи : Ваш телефон, елементарні навики володіння мережею ІНСТАГРАМ, 2-3 год вільного часу щодня та доступ до інтернету.

У даній сфері я працюю 8 місяців - термін начебто не великий, але тим не менше, я багато чого пройшла і вже багато чого знаю. Тобто, я вам розповім що потрібно робити для того, щоб якомога швидше вийти на дохід, і чого робити не потрібно!

В мене мало підписників? Хто в мене купуватиме матеріали і т.д.

- Неважливо скільки у Вас підписників. Ваш основний канал продажів - реклама в Instagram та інші методи просування. Наші підписники не є потенційні клієнти в нашому бізнесі, тому орієнтуємося не на них. Усі методи просування надаються в навчальних матеріалах. Якщо дотримуватися алгоритму дій, то не заробити просто не реально.

ВАЖЛИВО ДЛЯ МЕНЕ - це довіра зі сторони моїх клієнтів та учнів. Тому нижче Ви зможете побачити відгуки моїх уснів про співпрацю зі мною🙏🏻

Після ознайомлення з матеріалами, якщо виникли у Вас запитання, пишіть ✍️

Відповім, розкажу та допоможу стартувати з нуля👌

Обирати виключно Вам❤️

але скажу маленьку мотивацію у Вашу сторону «НЕМАЄ НІЧОГО НЕМОЖЛИВОГО»

Я була на 2000% впевнена, що я і інтернет -заробіток -то прірва з усіх можливих прірв. Я спробувала - і я змогла.

Добре подумай над своїм вибором-і я тебе чекаю!🤫

Статистика показує, що 90% моїх клієнтів , які спочатку вагалися , поверталися до мене знову зі словами «я готова» ,«я зможу» ,« я доведу собі».

В мене є учні,які зароблять у рази більше ,ніж я. І я настільки щаслива , що я дала їм таку можливість. Ми часто зустрічаємося на каві, говоримо про свої плани, ідеї. Це моя маленька сім’я 🤍🕊

ЧЕКАЮ І НА ТЕБЕ 🔥