January 29, 2021

Ersağ Goji Berry Kremi Kullananlar Yorumları ve Fiyatı

Ersağ Goji Berry Kremi Kullananlar Yorumları Dünyadaki en yüksek antioksidan içeriğine haiz yiyeceklerden olan ve yağları enerjiye dönüştürmesiyle malum goji berry, zayıflamak isteyenlerin sıkça başvurduğu yiyeceklerden. Zayıflamak için goji berry kullananların yorumlarını sizler için derledik:

Ersağ Goji Berry Kremi Kullananlar Yorumları ve Fiyatı 2021

‘’ ortalama 4 gündür kullanıyorum şişkinliğim kalmadı diyebilirim. çayını yapmış olup içiyorum günde 3 kere aç karımla ve inanılmaz tokluk veriyor.’’

‘’her sabah 3 yiyecek kasigi yiyorum fakat tık yok. Zırt pırt detoks yapiyorum muz süt, yumurta greyfurt falan. Onlar yardımıyla 1 kilo 2 kilo veriyorum fakat cok acikiyorum. Şu demek oluyor ki goji berry nin istah kapattiginada zayiflattiginada inanmiyorum arTik. Bir tek cok saglikli bisey oldugundan yemeye devam ediyorum’’

‘’ Ben 20 kilo verdim ve suan veremiyorken 2 gundur goji berry meyvesi yiyorum. Istah gercekten kapaniyo cok guzel enerji veriyo ve tadida cok guzel. Bugun salonda tartildim 2 gunde 2 kilo vermisim. Ustelik kilo vermem durmusken.’’

‘’ benimde bugün beşinci günüm tatlı yemeden geçen beş gün ve bugün tartıldım 1.200 gr verdim fazlaca mutluyum alkali suyada başladım sabahları otuz dakika yürüyorum’’

‘’ Dostlar bugün itibariyle goji berry kullanali 1 hafta bitti ve netice hakikaten süper. Suana kadar 6 kilo daha verdim ve 88 kiloya düştüm. En güzel tarafı enerji veriyor olması. Haftada 5 gün 1.5 saat spor yapıyorum. 114 ten 94 kiloya dusup Kilo vermem durmasına karşın 1 haftada 6 kilo verip 88 olmak demek hakikaten bu üzüm doğru kaynak demek oldu benim için. Gelişimleri aktarmaya devam edicem. :)’’

‘’ on iki gün oldu başladım iki kilo verdim iyi şeklinde’’

‘’ kızlar on gündür kullanıyorum .bu hafta hic tartılmamıstım iki kilo vermisim .rejim yapmadım bir tek yediklerime dikkat ettim ve 3 litre su içtim devam edecegim.’’

‘’ arkadaslar bende kullandim rejim ve sporda yaptim bi fsydasini goremedim’’

‘’ Valla ben 2 haftadır kullanıyorum . Hem çayını yapıyorum , hemde meyve olarak yiyorum. Kesinlikle kilo verdirmiyor. Sakın inanmayın.’’

‘’ kızlar bu meyvede bir kent efsanesi çıktı 15 gün tertipli kullandım bir tesiri olmadı fakat sonuçta meyvedir yararlıdır tüketilebilir’’

‘’ dostlar merhaba.. ortalama 2 haftadır kullanıyorum goji berry meyvesini aktardan 100 gram kadar almıştım beni iki hafta kadar yönetim etti.. başladığımda 77.8dim şu an 75.1 kiloyum. Goji berry ile ilgili şunu söyleyebilirim evet tertipli kullanımda tokluk hissi yaratıyor daha azca porsiyonlarla doyabiliyorsunuz fakat heralde bir haftada 5-6 kilo falan verdirmiyor. gene yediğinize içtiğinize dikkat etmek zorundasınız fakat goji kullanıldığı süre bir tokluk hissi oluşturduğu için dikkat etmek daha kolay oluyor..’’

‘’ Ben bunu 1 ay kullandım. Hem çayını içtim , hem de meyve olarak gün içinde tükettim. Büyük bir yalan . Gram verdirmedi bir ayda, sakın inanmayın’’

‘’ ben 14 ekim çarşamba sabahında beri ,söylenildiği şeklinde günde 5o gr falan ortalama 2 yiyecek kaşığı kurusunu sabah kalvaltıısndan 2 saat sonrasında yiyorum. 71 kiloyla başladım net. Bugün tartıldım hala net 71kilogram.100gr’ı bırakın 1 gr.dahi veremedim.Gojiyi 1 kilo aldım. Bitirinceye kadar yemeye devam edeceğim heralde. Bir ihtimal sonrasında yarar gösterir. yada buda bir yalandan ibarettir bilmiyorum.
o şekilde internette yazılıp,çizildiği şeklinde haftada 8-10 kilogram falan yok kısaca.’’

‘’ ben almıştım bundan emin olun hiçbir işe yaramıyor rejim ve hareket artırmaktan başka talih yok
fazlaca pahalı bi şey paranıza yazık almayın’’

‘’ Slm kızlar ben ortalama 6 gündür kullanıyorum.yediklerime de fazlaca dikkat ettiğim söylenemez fakat gün içinde meyve tüketiyorum ek olarak fazlaca acıktığımda da eti formlarla geçiştiriyorum.goji berry i sabah,öğle ve akşam yiyeceklerden otuz dakika ilkin 8’er tane kuruyemiş şeklinde yiyerek tüketiyorum.61,2 den 59,7 ye düşmüşüm.kısaca 1,5 kilo vermişim.6 gün için bence oldukça ideal bir kilo.yavaş yavaş vermek en mantıklısı.denemenizde yarar var bence’’

‘’ Ben iki hafta oldu başlayalı şimdilik bir kilo verdim. Çayını yapıyorum sabah kahvaltıdan 1 saat ilkin bu yarım saatde olabilir akşamları yatmadan ilkin içiyorum. Bence denemeye kıymet.’’

‘’ ben 6gün kullandim ve biraktim çünki hiçbir faydasini görmedim..’’

Kaynak: Bayanlar Kulubü