January 22, 2019

Аналіз одного прожитого дня.

Кожен прожитий день - унікальний.

Наше життя летить в шаленому темпі.

Саме тому, цілком зрозуміло, що записи в Щоденнику з аналізом прожитого дня допоможуть зафіксувати цінні моменти життя.

Виділіть декілька хвилин для того, щоб обдумати прожитий день і насолодитись ним сповна.

Таким чином ви сформуєте свою думку про події цього дня і визначите їх істинну цінність.

Крім того ви зможете взяти уроки з непростих життєвих ситуацій, для вирішення яких вам довелось докласти чимало зусиль, а також сповна оцінити власні перемоги.

Для більш продуктивних роздумів були підготовлені для вас запитання. Виділіть час, для того, щоб записати відповіді на ці запитання.

Таку процедуру можна і бажано повторювати кожного дня, в один і той самий час. Наприклад, після закінчення робочого дня, або по дорозі додому, або вже сидячи за столом вдома.

Головне - виробити звичку кожного дня формувати враження про прожитий день.

Запитання:


Які події і/або розмови протягом дня я пригадую?

Що я сьогодні зробив(-ла)?

Що мені сьогодні розповіли?

Який емоційний стан був в мене протягом дня?

На що цей день був схожий? Можливо на незграбного носорога чи на дзвінкий потік?

Що виникає в уяві коли я думаю про сьогоднішній емоційний стан?

Що сьогодні було особливо цікаве для мене?

А що було геть нудним і неважливим?

З чим мені довелося боротися?

Над чим я ламав голову?

Для чого це було потрібно?

Чого я сьогодні навчився?

Які ідеї, уроки, які я отримав сьогодні, мені потрібно запам'ятати?

В яких ситуаціях в майбутньому я можу використати ці ідеї та уроки?

Як би я назвав (-ла) цей день? (Як поет.)

А які не завершені справи за сьогодні мені доведеться доробляти завтра?


На завершення подивіться всі відповіді на запитання та дайте відповідь на ще одне: Чи є ще щось, що я хотів (-ла) би записати?


П.С. Ці та інші запитання ви можете зберігати на останній сторінці вашого Щоденника або Записника.