May 19, 2020

ABRAHAM GONZALEZ, POHJOIS-ESPANJAN 2017 PUOLTUMATON CHAMPIONI

Miksi paatat tehda ruokavalion, joka ajaa sinua muuttamaan elamantyyliasi?

Olen aina ollut intohimoinen urheiluun, olen duloxetine kotoisin taistelumaailmasta, missa se muistuttaa hyvin paljon kehonrakennusta, vaatii paljon kurinalaisuutta, paattavaisyytta ja edistyksellista lahestymistapaa. Joten vakavan vamman jalkeen paatin, etta kehonrakennus, johon olen intohimoinen, olisi urheilulaji, jota haluaisin harjoittaa.

MUISTAA, MIKA ELAMAT NAKYVAT ENNEN TATA MUUTOSTA?

Elamani ennen tata muutosta oli hyvin yksinkertainen. Tein toita, harjoittelin paivina, jotka minun piti menna keskittymatta tiukkoihin ruokavalioihin.

TOOTOT MITAAN HENKILOSTOTA TAI HENKILOT HENKILOKOHTAA saavuttaaksesi tavoitteesi?

Oikeasti yksi niista, joka on aina inspiroinut minua, oli Sergio Fernández, joka on Galician lisaksi myos minun "naapuri", Olen aina ajatellut, etta Galiciassa olemisen monimutkaisuuden vuoksi ilmoittautuminen ja "menestyminen" tassa urheilussa, jos han voi, koska en? Toinen kehonrakentaja, johon olen intohimoinen, on Jimmy Atienza.

KELLA TAYDELLINEN PAIVA RUOKASSA (AIKATAULU JA VALIKKO) NYT ENNEN ENNEN

Heraan yleensa noin klo 8.30, juon kahvia, bcaaa ja glutamiinia ja paasen juoksumatolle noin 45 minuutiksi.

Teen ensimmaisen ateriani noin klo 9.30, jolloin kaytan melkein aina munia ja hiilihydraatteja paaasiassa proteiini-, kaurajauho- tai riisikakkuina.

Loput ateriat teen 3 tunnin valein keskimaarin 6/7 ateriaa paivassa, jotka perustuvat proteiineihin, kuten punaiseen lihaan, kanaa, kalkkunaa ja paaasiassa kalaa ja hiilihydraateihin, kuten kauraan, pastaa, riisia, perunoita ...

Kaikenlaisia ??vihanneksia ja pahkinoita.

Juon noin 7/8 litraa vetta paivittain.

Ennen keskittymista kehonrakennukseen en tehnyt enempaa kuin 4 ateriaa ja soin ensimmaisen hahaha-tuotteen.

MITA TEET TYOKSESI ?

Valitettavasti minulla ei ole talla hetkella tyota, ennen kuin tyoskentelin Renfella tietoliikenneasentajana. Olen aina haaveillut yhdesta paivasta siita, etta voisin kouluttaa ihmisia ja valittaa heille taman urheilun intohimoa ja kauneutta yrittaakseen ainakin edistaa sita hiukan enemman maassamme Galiciassa.

JULKAISITTAA SUOSITTELTU TYORATKI SINUN, JOKA olet nyt

Lempiryhmani, johon kiinnitan eniten huomiota ja jotka tuntevat minut, tietavat alavartalo. Yritan aina vaihdella niin monta harjoitusta kuin mahdollista kaikkien lihaskuitujen stimuloimiseksi jakamalla lihasryhma samaan 2 paivaan, jopa 3 viikossa.

Talla hetkella rutiini, jota teen, on seuraava:

Paiva 1

Kyykky 3x 14 14 14+ 1 laskeva hack

4x121212 + 1D12 + 2D

Paina 45 ° 4x 12 12 12 + 1D 12 + 2D

Laajennukset 4x18 + 1D

Reisiluu makuulla: 4 Ă— 12

Kaksoset 4 x20 + 1D

Paiva 2

Reisiluu makuulla + reisiluu istuen 5 Ă— 10

Reisiluu seisoo 6 Ă— 10

Ajonosto 6 Ă— 10.

Kaksoset 3 kertaa X viikossa.

Haluatko kilpailla?

Itse asiassa olen debytoi tana vuonna siita lahtien, kun jatin taistelun 11 kuukautta sitten 75 kg: lla. Minua rohkaistiin valmistautumaan yhdessa hyvan valmentajani Rafael Senra Lorenzon kanssa kilpailuun Galician aloitteellisissa mestaruuskilpailuissa, Pohjois-Espanjassa ja Espanjan Cupissa, missa pystyin saavuttamaan ensimmaisen sijan Gallegossa, Espanjan pohjoisosassa, absoluuttinen pohjoinen Espanjasta ja Espanjan Cupissa en voinut tehda paljon, koska taso oli paljon korkeampi ja olin yhdeksan osallistujan joukossa.

Nyt aion pyrkia parantamaan niin paljon kuin mahdollista, treenaamaan 10 kertaa tarkemmin ja keskittamaan valmistautumiseni paljon korkeammalle tasolle.

TURVALLISUUDET LUKEMISIAMME:

Koen kokemukseni mukaan sanoa, etta jos sinulla on unelma, jonka tavoitteena olet, et kilpaile kenenkaan kanssa, ellet itseasi vastaan, etta asetat itsellesi tavoitteen ja mene suoraan sen eteen. Talla tavoin saavutat kaiken mita ajattelet.

KIITOS JOKA TEKNISESTI ..?

Kiitan paaasiassa perhettani kaikesta avusta ja tietysti elamani tukena, tyttoystavalleni Tamaralle, joka on auttanut ja seurannut minua niin paljon, valmentajalleni ja ystavalleni Rafael Senra Lorenzolle luottamuksesta, haluan kiittaa myos hyvaa ystava hanen tuestaan ??ja avustaan, Borja Almeida ja kaikki ne ystavat ja tuttavat, jotka ovat kannustaneet hanta sosiaalisissa verkostoissa ja mukana mestaruuskilpailuissa.

KAIKKI MUUT, JOS HALVAT LISAA LAHELLA?

Etta han oli hakemassa haastattelua hahaha.

SOSIAALISET VERKOSTOT?

Voit katsoa sosiaalisia verkostoitani, joissa olen milloin tahansa lataamassa valokuvia ja videoita valmistelusta, jotka ovat:

Instagram: @abrahamgonzalezlg

Facebook: Abraham GonzáLez.

TUNNISTUKSET JA muutama sana niille, jotka haluavat tehda saman kuin sina

Kiitan Sergio FernáNdez mahdollisuudesta tehda tama haastattelu, Powerup Porriño hanen avusta valmistelussa, MD LATINO ja kuten sanoin aiemmin perheelleni, tyttoystavalleni Tamaralle, kouluttajalleni Rafael Senralle ja kaikille tavanneille ystavilleni ja tuttavilleni. kiinnostunut minusta.

Lukijalle, joka lukee tata ja heidan unelmansa on sama kuin minun, haluan kertoa teille, etta kyse on mentalisoinnista ja suoraviivaisesta luottamisesta itsellesi asettamalla lyhyita tavoitteita ja saavuttamalla ne antamatta ulkoisten kommenttien vaikuttaa sinuun. Siina on avain "menestys" urheilulle ja itse elamalle. Halaus ja kiitos kaikille huomiostamme. terveiset