September 15, 2020

Мен сигналдарды неге және неліктен тегін беремін?

Достар, тағы да бәріңе сәлем.

Сіз менің серіктестік сілтемем бойынша сауда платформасына тіркелген кезде-сіз автоматты түрде менің серіктесім боласыз.

  • Осыдан кейін сұрақ туындайды - мен осыдан не аламын?

Әр белсенді трейдерден мен оның айлық кірісінің 2% аламын (брокер төлейді, сізден ештеңе алынбайды). Тиісінше, әр серіктестің тұрақты және максималды табысты болуы маған тиімді, ал мен өз кезегімде де осыданда тиын аламын!

Осылайша, сіздермен тиімді ынтымақтастық пайда болады. Мен мұны win-win стратегиясы деп атаймын, сізге ақша табуға көмектесу арқылы - менде ақша табамын.

Программа арқылы тапқан ақша арнаны дамытуға жұмсалады, ал табыстың бір бөлігін өзіме қалдырамын, бұл менің қосымша табысым.

Менің ойымша, бұл ынтымақтастықтың ең адал және дұрыс нұсқасы.