March 11, 2020

Здоров‘я

Час читання : 3 хв.


Здоров‘я:

  • Фізичне - харчування,спорт, медицина
  • Психічне -
  • Соціальне
  • Хто ще може добавить , що??? :) можливо духовне? Питаю оскільки існують розбіжності. Буде цікаво побачити спілкування експертів у чаті. Тому усіх дуже прошу запросити таких якщо є ті кого вважаєте такими

Відбулись зміни у моєму розумінні. Все ж таки перед знаннями і мудрістю йдуть рефлекси генетичні чи епігенетичні, а це і є їхня послідовність, яку називають «інстинктами»! Все ж таки, коли ми відкрили вперше око, ми зробим мабуть спершу те що буде називатись «інстинктом». Ідем далі…. :)



Останнє що можна втратити це душу. А що ж таке душа??? Хто зна. Є на це відповіді… Садхгуру наприклад описує, але також і багато інших, спробуєм про це поговорити, але дещо згодом. Вся ця тема буде доповнюватись та вдосконалюватись.!


Чому ж я про це говорю?


Все просто, починається все ж таки все, як і закінчується, Здоров‘ям! Якщо хтось починає забирати життя/здоров‘я то вже нічого й не потрібно. Людина коли народжується у неї вже вшиті інстинкти. Як нам вже відомо тепер :) , звісно може хтось швидше за мене про це додумався :)). Але це ще не факт :). Існує ще одна теорія. Нами хтось може керувати. Саме ця так звана інстинктивна поведінка це і може бути управління «кимось» нами :) А може й кількома особами. Можливо інстинкти це наслідок управління нашим так званим «штурвалом- головушкою» :). Адже нам відомо що існує можливість керувати розумом людини. Відповідно ті хто живуть в основному відчуттями можливо навіть цього й не помічають ?! :)

Можливо хтось їх нам підкидає ці відчуття, які спонукають нас до подальших дій, хмммм…


Отже, залишим цю тему відкритою та якщо у когось з вас є досвід, вносьте корективи і я вам як і усі мабуть будем вдячні!!!


Отже поїхали далі…

Саме тому почнемо з здоров‘я!


А ви знаєте??? :) щойно зрозумів, що мабуть тему про розум/мудрість як сферу розвитку потрібно видалити. Оскільки ми вивчаючи інші сфери і здобуваємо розум та мудрість. А також цю сферу (знання та їх розуміння чи іншими словами «розум та мудрість» )можна віднести до здоров‘я психічного. Нехай буде поки так( буду радий почути думку експертів). Тому я її залишу, але вона так і буде як спогад, як я до цього прийшов…


Чому?


Здоров‘я це ж і є розвиток в багатьох напрямках. Ось посилання на Вікі - https://uk.m.wikipedia.org/wiki/Здоров%27я


Де чітко визначені сфери здоров‘я(уривок із Вікі):

Здоров'я, як це визначено Всесвітньою організацією охорони здоров'я (World Health Organization, WHO), є станом повного фізичного, психічного та соціального благополуччя, а не лише відсутністю хвороби або недуги. Здоров'я може бути визначено як здатність адаптуватися та керувати фізичними, психічними та соціальними проблемами протягом усього життя[джерело?][1].


Отже, поки Розум/Мудрість залишим тут.!.


Виходячи з цього будем тут вести розмови та ділитись усім, що має належність до Здоров‘я:

  • психічного
  • Фізичного
  • Соціального
  • Та мабуть духовного??? :)

І тут окрім знань і мудрості ви можете отримати інструменти для підняття кожного з цих рівнів.


Тому діліться своїми, також дуже цікава ваша думка про все що тут буде!!! Я буду ділитись тим, що я сам випробував і буду висвітлювати тут!


А далі: - ВСЕ ЯК ЗАВЖДИ :)


Будьте УВАЖНІ, перш як писати питання в чаті, перечитуйте задумуючись над текстом.

В кожному пості будуть добавлені:

«Часті запитання/відповіді»- де ви зможете знайти деталі. Заздалегідь вдячні.


Канал в який ми будем добавляти все по «Здоров‘ю» (там же чат для комьюніті):


https://t.me/joinchat/AAAAAEpp9CYjesNL1RT4QQ

Переходимо -> Далі жмем внизу екрану «Приєднатись до каналу(Join channel/присоединиться на канал)

А далі:

!!! “В правому нижньому куті каналу є кнопочка “Приєднатись(Присоединится/Join chat), де ви можете приєднатись до обговорення та дискусії з експертами даної та всіх наступних тем. Всім дякую за приділений час! Життя на 100% усім!


Не в праві я від вас щось вимагати чи просити по вдосконаленню даної і всіх наступних тем, але якщо буде у вас невеличке бажання зробити вклад у розвиток Smart Nation в цілому чи будь-якої теми яка вас затронула/нервує/щось хотіли б змінити... Ось місце для коментування та внесення змін до статті:


https://docs.google.com/document/d/154Ig8dCZJ6Zj9otlSKesFLtj1lGU14_bX9_a0DmsuRg


Канал “Smart Nation” (головний канал, наша ідея та ком‘юніті)


https://t.me/joinchat/AAAAAFBry6NZNGMqJa8KFA


Дякую що ви є!
Життя на 100% вам!