Огляди
May 18, 2020

Vivaldi Browser

Всім привіт! Я Калі, і сьогодні я вам розповім про браузер Вівальді. Розробники позіціонують його, як браузер з повним блокуванням реклами. Щож перевіримо.

Дизайн

Перше, що кидається в очі це дизай і він викликає виключно позитивні емоції. Трохи збентежує панель вкладок, як на планшетах чи комп'ютерах, але це можна змінити в налаштуваннях. Віввльді підтримує темну тему, що безсумнівно є плюсом. Анімації тут дуже плавні і приємні. Єдине, що мені не сподобалось це анімація коли ми відкриваємо на повний екран вікно вкладок, а якщо бути точнішим то її відсутність. Ну ви просто подивіться на це! Тут явно похне халтурою.

Функціонал

По функціоналу тут все гаразд. На експресс панелі можна розмістити свйти до яких ввм потрібен швидкий доступ. Є швидкий доступ до до закладок, історії, браузера, нотаток(навіщо!), та завантажень. Також для когось приємним може бути те, що нотатки не видаляються повністю а спочатку переходять до кошика. Токож дуже сподобалась різноманітність пошукових систем ії тут цілих 7. А ще вмонтований блокувальник реклами справляється із своєю функцією відмінно, я спеціально за кадром прошерстив свйти де 100 відсотків повинна буди реклама. Її там не виявилось.

Особисті враження

Особисто мені браузер дуже сподобався. В ньому є все, що потрібно середньостатистичному користувачу. Тому він отримує від мене оцінку 9 із 10 тільки через халтуру з анімацією. Всім добра!