December 24, 2020

Розбір акауту eka_toy

Нік - eko_toy - з нікнему не зрозуміло, хто ви,яке ваше ім'я

Особисто мені слово toy асоціюється з іграшками

Кращий варіант-замінити на ім'я ( першу частину) ekaterina_toy

Так користувачі будуть розуміти, як вас звати та розуміти, що toy-псевдонім

Аватар +

Ім'я - оскільки саме завдяки імені відбувається пошук в інсті, з вашим іменем вас знайдуть тільки ті люди, які давно на вас підписані і знають вас.

В імені рекомендую поставити те, про що ваш блог, чим ви займаєтеся, вашу професію, те в чому ви експерт

Наприклад: Психолог / Астролог / Консультації
Психолог Київ/ ім'я прізвище
Психолог онлайн / місто
Психолог / ім'я прізвище

Шапка профілю -

+ вона у вас є

- забагато напрямів (потрібно буде визначити, які напрями ви хочете розвивати саме в інстаграмі, як експерт)
- якщо ви орієнтуєтеся на українську/російську аудит., рекомендую прописати шапку саме цією мовою
- не рекомендую в шапці багато смайлів ( 4-5)

У біо(шапці) вказуємо :

1. В чому ваша експертність, які послуги
2. Чому саме ви (УТП)
3. Ваші переваги (досвід, к-сть клієнтів, ефективність сеансів)
4. Причину підписатися на вас
5. Додати вашу геолокацію
6. Підсолодити аудиторію(за підписку подарунок гайд; кожна 3 консультація -50% знижки)
У шапці не обов'язково вказувати всі ці пункти, обираємо лише декілька.

Іконки для сторіс - хайлайтс

Дизайн - непоганий, я б змінила тільки підписи сторіс (також укр/рос. або міксувати (неважкі назви англ, важкі укр/рос, адже не всі можуть знати значення цього слова англійською).

Візуал
- немає одного стилю
- фото-шаблони з текстом вже не актуальні
- фото з однієї зйомки у рядку (3шт)
- багато фото, які не пов'язані з вашою експертною діяльністю
+ є відео контент
+ різні ракурси фото

Тексти:

Тексти у вас є досить цікаві, тільки потрібно їх якось структурувати за об'ємом та періодичністю виходів нових інформативни постів.

- одні дуже короткі
- одні суцільний текст без абзаців
- невизначеність з мовою - якщо міксувати тоді порційно, або ж переходити або на укр/ або рос
- рекомендую використовувати хештеги ( оскільки у вас невелика аудиторія, це допоможе знаходити іншим ваші дописи)

+ є цікаві інформативні тексти

Сторіс

Мало експертних сторіс