Кейс таргет: танцювальне професійне взуття з 0 продажів до 9 на тиждень
Точка А:
Завдання:
- Збільшити кількість замовлень до 1 шт в день
- Збільшити кількість читачів
- Підвищення впізнаваності бренду
Бюджет на рекламу 150$. Це максимальний бюджет, який міг виділити клієнт для реклами
У ході роботи було виконано:
- Виконала аудит профілю Instagram та надіслала рекомендації з удосконалення візуалу, шапки профіля і аватара. Клієнт із задоволенням вніс корективи
- Налаштувала інструменти Facebook для запуску реклами (були створені зайві БС і не було прив'язок з БМ)
- Виконала аналіз цільової аудиторії, виявила чіткі потреби та болі покупців
- Провела аналіз конкурентів, виявила їх недоліки та переваги
- Розробила структуру рекламної стратегії
- Створила рекламні креативи під дописи та розповіді
- Надіслала рекомендації щодо спілкування із потенційними клієнтами у Direct
- Надіслала рекомендації щодо ведення профілю у період реклами, як для дописів, так і для розповідей
Після чого почали перші тестування
Тестували: цілі, аудиторії, креативи, місця розміщення, платформи
Ми виявили що Трафік спрацював найкраще, тому що за тиждень отримали 17 запитів з них було 5 замовлень (конверсія у покупку 29,5%). З цілі Повідомлення було 11 запитів і 1 продаж (конверсія у покупку 9%). Знову були надані розгорнуті рекомендації щодо переписок із потенційними клієнтами аби підтягнути конверсію у покупку, прагнули до 40%.
Зробили деякі висновки і коригування з тесту: аби зменшити кількість повідомлень про ціну, всі макети прописали з цінами; спрацював плейсмент стрічка і платформа FB, тому зосередилися більше саме там.
Це нам дало (на день): 4-5 нових запитів, з них 1-2 продажі, бюджет 5$, середній чек 1800 грн, конверсія у покупку 40%, маржа 800 грн
Рекламні креативи які гарно спрацювали CTR 1,61-4,02%
CTR - це співвідношення кліків до показів, норма 0,8-2% (якщо більше 2% - це круто)
Підписники: ми не акцентували на макетах, щоб люди підписувалися, бо головна мета - продажі. Тому органічно прийшло у профіль за місяць з урахуванням відписок 192 потенційні покупці.
ROMI = ((дохід-маркетингові затрати)/маркетингові затрати)*100%
ROMI = ((28 000-4350)/4350)*100 = 543%
ROMI - показник повернення маркетингових інвестицій. Якщо ROMI дорівнює 100% або менше, треба міняти стратегію просування - значить ви витрачаєте більше, ніж заробляєте
Клієнт був задоволений результатами, продовжили працювати за тією ж стратегією.