February 15, 2021

Спробуйте робити щось нове протягом 30-ти днів (Метт Каттс/ TED2011)

Метт Каттс - американський програмний інженер. Каттс є адміністратором цифрової служби США. У своєму виступі "Try something new for 30 days" для TED він розповідає про те, як за 30 днів можна не лише здобути нову звичку, а й змінити себе.

"Декілька років тому я відчув, що закляк в рутині, і тому вирішив слідувати прикладу великого американського філософа Моргана Спорлока і спробувати робити щось нове протягом 30 днів. Це, насправді, доволі проста ідея. Згадайте, що ви завжди хотіли додати до свого життя, і робіть це кожен день протягом 30 днів. Виявляється, що 30 днів — це достатній строк для того, щоб придбати або покинути певну звичку, як, наприклад, перегляд новин, назавжди".

Виклики які поставив перед собою Метт Каттс:

  • їздити на роботу на велосипеді
  • проходити 10 000 кроків щодня
  • щодня робити фото
  • написати роман

Впродовж цього періоду Каттс також вирішив відмовитись від таких речей:

  • телебачення
  • Twitter
  • цукор
  • кофеїн

"Ці 30-денні виклики собі самому мене дечому навчили. По-перше, замість того, щоб місяці пролітали один за одним і забувалися, тепер час запам'ятовувався набагато краще...Я також помітив, що коли я почав ускладнювати свої 30-денні випробування, збільшилась моя впевненість у собі. Із зануди, що "живе" за комп'ютером, я перетворився на хлопця, який їздить на роботу на велосипеді для власного задоволення. Навіть минулого року, я опинився на вершині Кіліманджаро, найвищої гори Африки. Я ніколи б не став так зацікавленим в пригодах, якби я не почав свої 30-денні випробування".

Метт Каттс з'ясував, що, насправді за 30 днів можна зробити багато чого, якщо ти дійсно дуже сильно цього бажаєш. Як з'ясувалось, кожного листопада десятки тисяч людей намагаються написати свій роман з 50-ти тисяч слів з нуля за 30 днів. Виявляється, що вам всього лише варто писати 1667 слів в день протягом місяця.

"Я так і зробив. Весь секрет успіху в тому, щоб не лягати спати, доки не напишеш денної норми слів. Можливо, ви трохи недоспите, але свій роман ви допишете. Чи є моя книга новим найкращім американським романом? Ні. Я написав її за місяць. Вона жахлива. Але тепер завжди, якщо я зустріну на вечірці TED Джона Ходжмана, мені не доведеться сказати: "Я - програміст". Зараз, якщо захочу, зможу сказати: "Я — письменник".

У своїй доповіді Каттс намагається сказати, що маленькі зміни, які ви можете продовжувати робити, дуже легко і швидко перетворюються на звичку.

"Тому, ось моє запитання до вас: на що ви чекаєте? Я гарантую, що наступні 30 днів минуть, подобається це вам чи ні, то чому б не згадати про те, що ви завжди хотіли спробувати, і робити це протягом наступних 30 днів".

Try something new for 30 days - Matt Cutts (TED 2011)