February 19, 2020

Халявные 300 грн


Ми з вами будемо відкривати собі карту у Британському банку Monese, де звісно є рефералка, де ТРЕБА БУДЕ ВВЕСТИ МІЙ ПРОМОКОД - DANYL018

на 300 грн

Що потрібно зробити?

  • ВИКЛЮЧИТИ НА ТЕЛЕФОНІ ГЕОЛОКАЦІЮ І ВКЛЮЧИТИ VPN(без впн в додаток не заходити!)
  • Заходимо в App Store/Playmarket і скачуємо додаток MONESE


3. Відкриваємо додаток і жмем Open free account

4. Далі вводимо свою

1)Електронну пошту

2) Країну обираємо ЛАТВІЮ

3) Вводимо мій промокод - DANYL018 !!!!(без нього бонус ніхто не отримає, ні я, ні ти)


5. Далі придумуєм пін-код і вводимо свій номер телефону



6. Після підтвердження номеру треба буде вибрати валюту аккаунта, обираємо Фунти Стерлінгів(GPB account)

7. Далі вводимо свою адресу

1) Країну зверху залишаємо Латвію

2) Пишем свій поштовий індекс (його можна глянути в інтернеті)

3) В третьому пункті пишемо уже Україну

4) В наступних пунктах пишем уже номер квартири, будинку, вулицю і місто Адресу можна писати фейкову)

8. Наступне - Верифікація через документ

Країну документа обираємо Україну

1) Passport - закордонний паспорт

2) Drivig licence - права

3) National identity card - ID карта(новий пластиковий паспорт)

Обираємо щось одне, я би радив загран, і нас попросить зробити фотографію.

ЩОБ ШВИДКО ВЕРИФІКУВАЛО, ФОТОГРАФІЯ ПОВИННА БУТИ ЧІТКОЮ

9. Після паспорта, буде відеоідентифікація, треба буде просто покрутити головою і сказати три цифри на англійській, це все дуже просто і інтуїтивно понятно 😉

Після цього має з‘явитись вот таке меню


ЦЕ ВСЕ. ПІСЛЯ ЦЬОГО НІЧОГО ТАМ НЕ РОБИТЕ, НІЯКУ КАРТУ НЕ ОБИРАЄТЕ, А ПИШЕТЕ МЕНІ В ДІРЕКТ!

що саме мені писати в дірект

1) Імя і прізвище на англ так само як в документі

Від вас ше потрібна буде всього одна маніпуляція) все решту я дороблю сам

P.S. Те що для Вас процес реєстрації займає 5-10 хв не означає, що для мене він займає так само. Я можу тратити декілька годин на одну людину, плюс все потрібно робити в Англійський час, а в них то вихідні то свята. Але зазвичай бонус вже є на наступний день. Всі ризики, що шось може не вийти, ви допустите помилку, не включите впн, не виключите геолокацію і тд - ви берете на себе. Я не можу нести відповідальність за ваші неправильні дії) Всім успішних верифікацій і бабла)