January 30, 2020

Cześć!

Nazywam się Mikołaj Mały. Mieszkam w Warszawie.

Przeczytaj instrukcję do końca. Poniżej znajdziesz prezent!

Moim głównym zadaniem w ciągu ostatnich 4 lat jest arbitraż! Dzięki temu zarabiam od 200$ dziennie.

Wiele się nauczyłem w ciągu 4 lat. Ale średni dochód na osobę nie może być powyżej $ 3,500-4000 miesięcznie.

Dlatego ogłaszam rekrutację do mojego zespołu. Twoje zadanie będzie bardzo proste:

Każdego dnia rzucam 5-7 sygnałów. Stawiasz na wynik na moje informacje. Postawisz na wynik według moich danych. Po rozegraniu zakładu wypłacisz zysk i przekażesz mi 30%, aby uzyskać informacje o zwycięzcy i następnym meczu. Jak widać, nasza współpraca jest absolutnie przejrzysta - nie ma potrzeby za nią płacić. Zapłać mi % dopiero po wygraniu pieniędzy!

To proste: otrzymałeś ode mnie informacje, włożyłeś kwotę, wycofałeś pieniądze, przekazałeś 30%.
Jeszcze raz. Dostałeś ode mnie sygnał. Umieść pieniądze na sygnale. Wygrał. Zapłacili mi 30% za informacje. I tak w kręgu.

Jeśli nie wiesz, co to jest - nie martw się. Dziewięćdziesiąt procent ludzi w moim zespole to nowoprzybyli. Trening jest bezpłatny i trwa jeden dzień. A pierwszego dnia będzie można zarabiać pieniądze!

Podam informacje wraz ze szczegółowym opisem i filmem, aby uzyskać wynik w pierwszym dniu! Nawet bez dużej wiedzy na ten temat, dzięki moim instrukcjom, można zarobić przyzwoite pieniądze!

https://t.me/PIENIADZE_BET

Mam kanał w telegramie, który prowadzę od ponad roku.

Pracuje ze mną ponad 700 osób. Wybór należy do Twojego. Każdy może dołączyć do zespołu i przekształcić swój telefon w narzędzie wzbogacania!

Aby rozpocząć, po prostu napisz do mnie na WhatsApp "GOTOWY DO PRACY"
Proszę nie dzwonić. Mam roaming.


Napisz do mnie - https://wa.me/48502175200


Zrzut ekranu przedstawiający moje konto bankowe 📲👇🏻
Liczba miejsc w zespole jest ograniczona. Pospiesz się.