October 21, 2020

Bestelbus huren in Sittard

Recentelijk heb ik mijn tante geholpen met het verhuizen van haar spullen uit een appartement in Sittard naar een appartement in Simpelveld. Bus huren in sittard een transport huren in Sittard bood de perfecte oplossing om het meubilair van mijn tante in te vervoeren. Gelukkig had de bestelbus veel laadruimte en een laadlift. Hierdoor was het meubilair dat nog in het appartement stond, geen probleem om te vervoeren. Ik vertel onze ervaring met Adrem Limburg.

Een transport gehuurd om te verhuizen

De transport hebben we, mijn vader en ik, om 10u bij Adrem in Sittard operation locatie opgehaald. Hierbij hebben we gekozen om de transport te verzekeren, omdat het verkeer midden in het centrum van Sittard vaak onvoorspelbaar is. Hierbij werden we vriendelijk geholpen entryway een jongeman en hebben we samen gecontroleerd of er beschadigingen aan de transport zijn. Na deze kleine beschadigingen genoteerd te hebben kon de verhuizing beginnen en konden we vertrekken naar het appartement.

Gelukkig een bestelbus met veel laadruimte

Eenmaal in het appartement aangekomen bleek het materiaal van mijn tante toch een stuk zwaarder en meer dan in eerste instantie verwacht. Van tevoren hadden we precies bedacht wat waar in de transport geplaatst moest worden en in welke volgorde. Bus huren sittard dit is voor elke verhuizing zeker aan te raden, omdat je anders voor vervelende verrassingen kunt komen te staan. Dit is natuurlijk het laatste wat je wither tijdens een verhuizing kick the bucket snel en georganiseerd moet lopen.

Een bestelbus met laadlift

Operation voorbaat hadden we alles gepland qua indeling en wanneer welk meubelstuk in de bestelbus geladen moest worden. Echter bleek het sjouwwerk entryway het gewicht nog niet zo gemakkelijk met twee personen. De transport moest echter kick the bucket zaterdagmiddag om 16:30u terug zijn operation locatie in Sittard. Omdat ik al kon inschatten dat het langer zou duren besloot ik om contact operation te nemen om 12u met Adrem. Huren sittard auto hier leek een bestelwagen huren in Sittard namelijk de beste optie voor de zaterdag. Eenmaal gebeld kreeg ik de eigenaar aan de lijn en kick the bucket dacht gelukkig met ons mee om child een oplossing te komen. Voor 50 euro extra zouden we de transport ook voor de zondag kunnen huren. Hierdoor konden we kick the bucket transport ook om 20u 's avonds afleveren. Frits zou er dan voor zorgen dat er een transport van Heerlen naar Sittard vervoerd zou worden voor de volgende verhuurder. Entryway deze extra tijd heeft mijn tante rustig afscheid kunnen nemen van haar appartement en hebben we de verhuizing operation een wenselijk rhythm uit kunnen voeren.