September 27, 2019

НЕМАЄ НІЧОГО НОРМАЛЬНОГО

Всі ми ставимо якісь критерії собі і оточуючим, називаємо їх нормами, щоб потім порівняти з ними щось. І ось якщо це "щось" під них не підходить - це відхилення.

АЛЕ:

Хто сказав, що відхилення - це погано? Або, що є щось правильне?

Чомусь в суспільстві, наприклад, слово "аутист" часто прирівнюється до лайки. Але у мене навіть язик не повертається сказати "людина, що страждає на аутизм". Від чого вона страждає? Від того, що сприймає світ не так, як більшість? Або від того, що реагує на те, що відбувається чисто, як вважає правильним в його / її суб'єктивному світі? Всі ми так робимо, просто в більш прийнятною для суспільства формі. Згодна, ось тут і починається "страждає", адже аутисту складно відповідати цій "прийнятній формі" ось і виникають труднощі, які і можуть перерости в проблеми, просто тому, що світ підлаштований під інших, але ж це можна виправити.

Так і виходить, що все, що ± підходить більшості викликає менше проблем, логічно ж це назвати "правильно" ... Друге АЛЕ:

Що таке правильно? А ось: знову тільки частина суб'єктивної думки.
Я, наприклад, вважаю неправильним народити в 16 і закинути навчання і таке інше ... Але я вважаю це неправильним тільки для себе, адже я так би не змогла, з таким життям я б не впоралася, але якщо якусь дівчину влаштовує така життя, більш того вона щаслива, тоді для неї це правильно.

Я ВВАЖАЮ, ЩО ЦЕ ПРАВИЛЬНО.
Для неї.

Якщо комусь приносить щастя * пити не просихаючи - будь ласка.
Це теж правильно. Для цієї конкретної людини, і ніхто не має права його/її засуджувати, або, як мінімум, насильно намагатися змінити, наскільки б не була ця поведінка неправильною "в нормі". Ми ставимо суб'єктивні критерії і підганяємо під них всіх.


Хіба це "ПРАВИЛЬНО"?

* Тільки не "щастя" у відключці, а те, що дозволяє дійсно жити в задоволення. Він/вона якимось чином забезпечує себе, не шкодячи іншим і дійсно почуває себе щасливим/ою