Інтерв'ю
February 21, 2020

Інтерв'ю №1. "15 років у грі!"

Наша студія запускає серію інтерв'ю з персонами непересічними в Івано-Франківському ЩДК.

Чомусь вирішили, що першим нашим гостем буде Руслан Райтер - капітан команди "Мерзенна Шістка". Отож поїхали!

Розпочнемо із анкетних запитань.


Автор: Для довідки. Руслан Райтер є капітаном якої команди станом на 21.02.2020?


Райтер: Привіт! Якщо ми говоримо за ЩДК, то Мерзенної Шістки.


Автор: Можеш по пам'яті, не заглядавши у ФБ, ВК, Однокласніки назвати основний склад Мерзенної Шістки у форматі "прізвище, ім'я"?


Райтер: Звісно.


Райтер: Називати?


Автор: Так


Райтер: Олександр Кодак, Ілона Латинська, Галина Овчаренко, Назар Романишин, Ігор Зозулін


Автор: Як ти дізнався про існування ЩДК?


Райтер: Дід по тб дивився. Це був десь 1995-96 рік. Точно не згадаю


Автор: З якого часу граєш сам і хто тебе привів у цей спорт?


Райтер: В 10 класі розпочав. Цього року буде 15 років як я у грі.
Привела мене Оля - дочка Макарова. Вона сказала якось: "Батя збирає команду на шкільний кубок України з брейн-рингу. Хочеш спробувати?". Я вирішив спробувати. Пройшов відбір, потрапив у команду, поїхав до Києва. Ми там зайняли 5 місце.


Автор: Як тоді називалась ваша команда?


Райтер: Не етюд


Автор: Тобто той Не етюд, за який ти грав вже в універі, це і є твоя шкільна команда?


Райтер: Ага)


Автор: Я аж офігів щойно))) Та ти майже однолюб! А в якому виші ти навчався?


Райтер: ПНУ, історичний факультет, спеціальність - політологія.


Автор: Значить Не етюд був збірною історичного факультету?


Райтер: Ніт!


Автор: Добре. За Не етюд грали: who?

Райтер: Борис Дрогомирецький, Василь Духович (фіолософський факультет), Степан Вовк (політологія), Влад Кочкін (юридичний), Олексій Горбачевський (фізико-математичний)

Автор: Тобто там були люди з різних факультетів?


Райтер: Формально - збірна універу


Автор: Згадуючи студентські роки, пам'ятаю досить багато студентських турнірів, на яких була досить запекла боротьба між командами. А "околоігрове" середовище було досить різким і "жорстоким". Яких принципових суперників "Не етюду" ти можеш назвати із тих часів?


Райтер: З франкіських - "Крюк Ворошилова". З нефранківських - завжди принципова була боротьба з чернівецькими командами "Енерджі" та "Фенікс"


Автор: Знаю такі команди))))) Хто грав за Крюк?


Райтер: Не згадаю. Пам'ятаю лиш, що капітаном у них був Святослав Никорович.


Автор: Які турніри виграв Не етюд?


Райтер: Найбільш пам'ятна перемога - телевізійний кубок західної України з брейн-рингу у Чернівцях. То був 2010й, якщо не помиляюсь. У фіналі якраз "Енерджі" і обіграли. Через рік чи два (не згадаю точно) вигравали Кубок мера в ІФ. Особливість турніру в тому, що він одноразовий. Люди, які в тогочасній мерії займалися моложіними штуками всілякими, дуже "загорілись" ідеєю інтелектуальних ігор, але чомусь ідея не прижилась)). На той момент, ми були топ-студентскою командою і виграти цей турнір для нас було принциповим завданням.
А різноманітні студентські чемпіонати, типу Кубок профкому ПНУ, то я не згадаю скільки разів вигравали. Безліч прозвучить пафосно, але десь там))


Автор: Назви мені 5 асоціацій із словами Люм'єр-ліга.


Райтер: Макаров, жовті шкарпетки, душно в залі, дискваліфікація, дуже ранній початок гри.


Автор: В Люм'єрці теж за Не етюд грав?


Райтер: Трохи. В Люм'єрці стався розпад Не етюду. Ми закінчили універ і пацани роз'їхались хто-куди. Трохи грав за "Сороку Хічкока", але ситуативно. То був період, коли я грав не постійно, а від випадку до випадку


Автор: Я пригадую. Бо дискваліфікували тебе з команди "Галактікос", за яку я грав, а нам тоді цілий тур не зарахували. На твою думку, справедливе було рішення головного арбітра?


Райтер: Ніт))


Автор: Чи було у тебе відчуття, що ЩДК безповоротно заглохло у нашому місті?


Райтер: Це відчуття було постійно. Не дивлячись на всі намагання, по факту - це було хоббі групки ентузіастів.


Автор: По факту, це завжди буде хоббі))))


Автор: На твою думку, є вихід з цієї ситуації?


Райтер: Можливо те, як ситуація розвивається зараз - і є вихід)) Тішить, що в ІФ є 4 квізи і на щдк приходить все більше і більше команд.


Автор: Що би ти сказав людям, які вагаються прийти на ЩДК, аби їх переконати спробувати?


Райтер: Не вагатись і прийти спробувати. Це весело)


Автор: Добре. Повернемось до Мерзенної шістки.
За підсумками 2019 року у рейтингу Івано-Франківських команд від Дев'того Валу Мерзенна шістка посіла 4 місце. Що очікуєш від своєї команди у 2020?


Райтер: Нарешті потрапити у топ-3.


Автор: Тренування проводите чи лише офіційні ігри граєте?


Райтер: Наразі лише ігри. На тренування не вистачає часу.


Автор: Чи бувають ситуації, коли ти йдеш на перекір команді і пишеш свою версію відповіді?


Райтер: Постійно)) якщо виявляюсь неправий - отримую по шиї))


Автор: Я знаю, що Мерзенна шістка утворилась лише минулого року. І це результат злиття команд "С4" та Руслана Райтера? )))) Чи я помиляюсь?


Райтер: якоюсь мірою так. Ми давно дружимо, і так склалось, що тепер є ще одне спільне хоббі)) Я давно їх кликав спробувати і врешті мені це вдалося))


Автор: Ти граєш в паб-квізи командою "Якби не Райтер", там більше 6ти людей грає. Чи агітував ти їх спробувати ЩДК? Як вони на це реагують?


Райтер: Ще не всі спробували, але я над цим працюю)) Ті, що спробували ніби залишились задоволеними, але в них менше часу на вихідних для щдк.


Райтер: Найбільше зап'яматалась ТГЛ (Таємна Галицька Ліга), там, де ми вирішили заюзати вирішальний раунд і я не справився). І таким чином отримали нуль у підсумковій таблиці)

Автор: То була справа фарту і досвіду. Чогось та й не вистачило.)))) Отак ми пропи*діли цілу годину. Дякую, що погодився відповісти на мої запитання.

Райтер: Радий допомогти. Я думав буде більше запитань))

Автор: Я впевнений, що це не остання наша зустріч у такому форматі. Тому ще наговоримося))))).
Райтер: окай)