April 22, 2021

Dolph Lundgren Bitcoin Champion — Review

Finansinspektionen: Dolph Lundgren riskTraderr 10 års fängelse för att svenskarna som använder hans nya app “blir rika för snabbt”

Svenska medborgare tjänar reda miljontals kr hemifrån med det här “förmögenhetskryphålet” — men är det lagligt?

Vanliga svenskar har tjänat miljoner med Dolph Lundgrens nya projekt. Men nu ifrågasätter Finansinspektionen Dolphs nya projekt: Folk blir rika — men är det lagligt?

Svenske Hollywoodstjärnan Dolph Lundgren har gjort sig känd som en kaxig person, som går rakt på sak och som inte har något emot att vara ärlig när det gäller hur han tjänar pengar.

Nu är han i rampljuset igen efter att Finansinspektionen sagt att de startat en utredning kring Dolph Lundgrens senaste projekt, en plattform kallad ‘Bitcoin Champion ’. Plattformen har spridit sig som en löpeld genom Sverige efter att tusentals svenskar blivit miljonärer på bara ett par veckor tack vare Dolph Lundgrens plattform.

Finansinspektionen säger att det förvisso är bra att Dolph hjälper vanliga ‘Svenssons’ att bli rika, men få av användarna redovisar sina vinster och försöker undvika att betala skatt.

Eftersom plattformen är basTraderd på handel av kryptovalutor, så är det enkelt för användarna att inte redovisa pengarna de tjänat. Efter Finansinspektionens granskning upptäcktes det att den genomsnittliga användaren av Dolph Lundgrens plattform tjänat över 80,000 kr/månad sedan tjänsten lansTraderdes, men endast 10% av användarna redovisar sina vinster i deklarationen.

Dolph Lundgren uttalade sig nyligen i Skavlan kring utredningen:

“Jag är inte orolig för Finansinspektionen. Vi kommunicTraderr med våra användare, och man kan lugnt säga att de har råd med en duktig revisor, så allt kommer ordna sig.”

Han berättade även lite mer om Bitcoin Champion framgång:

“Hemligheten bakom min framgång är att kliva på nya chanser snabbt — utan att tveka. Och nu är min vinstmaskin nummer ett. Ett helt nytt automatiskt tradingprogram för kryptovaluta. Det är den största chansen jag har haft i hela mitt liv för att tjäna en förmögenhet snabbt. Jag vill uppmana alla att kolla in detta innan bankerna stänger ner möjligheten.”

Vi tog kontakt med Dolph Lundgren för en ekslusiv intervju för att lära oss mer om hans nya plattform:

EXKLUSIVT MED DOLPH LUNDGREN

“Du har kanske hört talas om den nya plattformen för kryptovalutainvesteringar, som kallas Bitcoin Champion

. Den låter vanliga människor i Sverige, Asien och Nordamerika att skapa förmögenheter över natten. Du kanske är skeptisk eftersom det låter för bra för att vara sant.

Lundgren fortsätter:

“Jag fattar detta eftersom jag trodde samma sak, när en nära vän berättade om systemet för mig. Men efter att ha sett med egna ögon hur mycket pengar han hade var jag tvungen att prova det själv.

Jag är glad över att jag provade det, eftersom detta var den största och lättaste vinst jag någonsin gjort. Jag pratar om tiotusentals kr per dag på autopilot. Det är bokstavligen talat det snabbaste sättet att tjäna mängder av pengar just nu. Men det kommer inte att vara länge till, nu när fler och fler människor får reda på det. Eller när bankerna stänger ner det för gott.”

VAD EXAKT ÄR EN BITCOIN CHAMPION OCH HUR FUNGTRADERR DET?

Idén bakom Bitcoin Champion är enkel och tydlig: Att låta en genomsnittsperson tjäna på kryptovaluta-boomen, som fortfarande är den mest lukrativa investeringen hittills under 2000-talet, oavsett vad de flesta människor tycker.

Fastän Bitcoin-kursen har sjunkit från toppvärdet på 20,000 USD per Bitcoin, tjänar handlare fortfarande storkovan. Varför? Därför att det finns tusentals andra kryptovalutor förutom Bitcoin som handlas med enorma vinster dagligen.

Några av kryptovalutorna är Ripple, Ethereum, Monero och Zcash. De ger fortfarande vinster på över 10,000 % eller ännu mer, till vanliga människor i Sverige.

Bitcoin Champion låter dig dra fördel av alla dessa kryptovalutor, till och med på en Bear-marknad. Den använder sig av artificiell intelligens (AI) för att automatiskt hantTrader långa och korta affärer åt dig så att du kan tjäna pengar dygnet runt, även när du sover.

Bitcoin Champion backas upp av några av de smartaste tekniska hjärnorna som någonsin existTradert. Richard Branson, Elon Musk och Bill Gates, för att bara nämna några.

Bill Gates och Richard Branson diskutTraderr Bitcoin Champion vid CES 2020.De här tekniska genierna har byggt upp multimiljardföretag för att lösa komplexa problem, såsom online-betalningar, datoranvändning och transporter. Nu fokusTraderr de på det globala problemet med rikedomsojämlikheten genom att låta vem som helst — oavsett hur rika eller fattiga de är — tjäna tillräckligt med pengar för att njuta av ett lyckligt och meningsfullt liv.

HUR MAN KOMMER IGÅNG MED BITCOIN CHAMPION (BEGRÄNSAT ANTAL PLATSER TILLGÄNGLIGA)

För att komma igång behöver du bara din dator, smarttelefon eller surfplatta med Internetanslutning. Du behöver inte några särskilda färdigheter mer än att veta hur man använder en dator och surfa på internet. Du behöver inte någon erfarenhet om teknik eller kryptovalutor, eftersom programvaran och din ekonomiska rådgivare garantTraderr du att går med vinst.

En annan fördel med programvaran är att du kan komma igång när du vill. Du kan sätta upp ditt eget schema — oavsett om det är 5 timmar per vecka eller 50 timmar per vecka. Starta bara auto-trading-programvaran när du vill och pausa den när du vill (jag vet bara inte varför du någonsin skulle vilja det, dock).

För att spara våra läsares tid och dubbelkolla funktionaliteten, var Oliver vänlig nog att skapa en handledning för att komma igång med systemet.

HÄR ÄR MIN STEG-FÖR-STEG GENOMGÅNG:

Det första du ser är en video som visar styrkorna hos Bitcoin Champion. Reklamen är kaxig och djärv och “går rakt på sak”, men det är en amerikansk produkt och det är så de fungTraderr där borta. Hur som helst, du anger helt enkelt ditt namn och e-postadress bredvid videovisaren för att komma igång direkt.

(Tips: Även om du inte vill investTrader några pengar just nu så rekommendTraderr jag att du registrTraderr dig nu, eftersom det är gratis och för att registreringarna för svenska medborgare kan avbrytas vilket ögonblick som helst)

Därefter uppmanas du att finansiTrader ditt konto. När jag navigTraderde på insättningssidan ringde min mobiltelefon. Det var ett internationellt nummer, så jag var tveksam till att svara, men sedan insåg jag vem det uppenbarligen var från.

Javisst, det var min egen personliga, ekonomiska rådgivare. Han var fantastisk. Han hjälpte mig igenom hela finansieringen. De acceptTraderr alla ledande kreditkort som Visa, MasterCard och American Express. Jag fortsatte och satte in det lägsta beloppet, vilket är 300 USD eller 3,000 kr.

När finansieringen var klar fortsatte jag till programvarans “Auto-Trader”-del, ställde in handelsbeloppet på rekommendTraderde 50 kr och aktivTraderde det. Programvaran började handla i snabb takt. Först blev jag orolig, men jag lät den göra sin grej.

“Alla vill bli rika, men ingen vet hur. Nåja, detta är ditt livs chans att bygga en förmögenhet som gör det möjligt för dig att leva det liv du verkligen vill ha. Möjligheten kommer INTE att existTrader för evigt, så missa den inte.” — Dolph Lundgren