April 22, 2021

Won Yip Bitcoin Up — Review

BELANGRIJK NIEUWS: Won Yip onthult hoe je van het coronavirus kunt profiteren

Afgelopen week onthulde Won Yip, een echte ironman, in het programma Op1 hoe hij profiteert van het coronavirus. Won Yip beweert dat zijn huidige project gewone mensen kan helpen om in tijden van crisis meer dan € 10.000 per maand te verdienen op kleine investeringen.

Nu de wereld tegen het coronavirus strijdt zijn de aandelenmarkten zeer wisselvallig. Zijn project profiteert van marktwisselingen, zowel naar boven als naar beneden. Tot op heden hebben zich meer dan 57.000 mensen aangemeld die in totaal al meer dan € 15.765.000,00 hebben verdiend.

Het nieuwe project van Won Yip was tot aan vorige week geheim. Won Yip verkondigde in het programma Op1 dat dit platform “de beste plek op aarde voor je geld tijdens de coronaviruspandemie” is.

“We werken al een aantal jaar aan kwantumcomputerondersteunde handel. Met Elon Musk aan onze zijde hebben is de ontwikkeling ervan goed verlopen, en we besloten dat het nu het perfecte moment is om het uit te brengen. Nu de wereld in chaos verkeert, helpt dit platform gewone mensen om financiële onafhankelijkheid te verkrijgen. Het platform heet Bitcoin Up .

“De minimum investering is € 250, wat betaalbaar is voor de meeste beginnende investeerders. Gezien de bedragen die worden uitgegeven om in te slaan voor de potentiële crisis, is het bedrag niet hoog. In de context van COVID-19 kan men dit bedrag makkelijk dagelijks verdubbelen of verdriedubbelen.“

“Momenteel leveren alle investeringen in Bitcoin Up meer dan 2.000% per dag op. Het platform verdient ook geld als de aandelenmarkt laag staat, dus je hoeft je geen zorgen over verliezen te maken.”

Bij wijze van demonstratie van de kracht van het platform vroeg Won aan Charles Groenhuijsen om tijdens het live programma € 250 te storten.

Charles was eerst nogal sceptisch, maar na slechts zeven minuten begon het platform al te werken en toonde het een geslaagde transactie met € 30 winst!

“Wauw!”, zei Charles, “”Ik had nooit gedacht dat ik geld kon verdienen met mijn telefoon!”. Won antwoordde: “€ 30 is nog niets; stel je voor hoeveel geld je aan het eind van de maand op je bankrekening hebt. Dit veranderde voor altijd mijn visie over geld“.

WERKT Bitcoin Up ECHT?

Onze hoofdredactie wilde het interview met Won Yip niet publiceren voordat we hadden geverifieerd dat Bitcoin Up echt de mogelijkheid biedt om vanuit huis geld te verdienen. Het topmanagement wilde niet dat we informatie zouden delen die ertoe zou kunnen leiden dat Nederlanders hun zuurverdiende geld verliezen.

Daarom heeft ons redactieteam Bitcoin Up getest om er zeker van te zijn dat het echt werkt zoals Won beschrijft. Noah Jansen is een van onze online redacteuren en hij heeft vrijwillig aangeboden om Bitcoin Up met zijn eigen geld uit te proberen.

Noah is een 53-jarige vader van twee zoons en vanwege een ziekte is zijn vrouw vorig jaar haar baan verloren. Hij gaf eerlijk toe dat hij het financieel lastig had en deze investeringsmogelijkheid zou de oplossing kunnen zijn.

Het gezin van Noah had het moeilijk om rond te komen en hij hoopte dat Bitcoin Up hem meer financiële ruimte zou kunnen bieden. Daarom besloot hij om het systeem te testen en zijn resultaten te delen.

Noah vertelt:

“Toen ik van het interview met Won hoorde, dacht ik eerst dat hij een grapje maakte. Geld verdienen vanuit huis is slechts een droom. Vanwege mijn financiële omstandigheden en om goed journalistiek werk te doen, besloot ik om het toch te proberen.

Ik heb een introductievideo over het platform bekeken en vervolgens heb ik me aangemeld. De video leek me overdreven veelbelovend, maar ik besloot om mijn scepsis opzij te zetten. Binnen een paar uur kreeg ik een telefoontje van mijn persoonlijke investeerder. Hij beantwoordde alle vragen en nam alle twijfels die ik had weg. Verder verzekerde hij me dat ik simpelweg geld zou gaan verdienen.

Mijn persoonlijke investeerder beloofde zelfs dat hij onmiddellijk mijn eerste storting van €250 zou terugbetalen als ik ook maar één euro zou verliezen. Zo zeker was hij dat dit mijn leven zou veranderen. Deze klantenservice gaat verder dan ooit en het is dan ook geen wonder dat banken bang zijn.

Nadat ik toegang tot het platform had gekregen, heb ik de eerste storting van €250 uitgevoerd. Dit is ongeveer hetzelfde bedrag wat mijn gezin iedere maand aan junkfood uitgeeft en daarom besloot ik om een maand geen fastfood te kopen. Op deze manier kunnen we gezonder eten en we hebben de mogelijkheid om rijk te worden.

Het systeem van Bitcoin Up is een platform om automatisch in cryptovaluta te handelen. De software maakt gebruik van geavanceerde algoritmen op basis van kunstmatige intelligentie en machinaal leren om precies te voorspellen wanneer de prijs van cryptovaluta stijgt en daalt. Vervolgens worden de cryptovaluta 24 uur per dag automatisch voor je gekocht en verkocht. Technologie heeft ons leven al op alle mogelijke manieren gemakkelijker gemaakt. Dus waarom zou je het niet gebruiken om meer geld te verdienen?”

Noah’s RESULTATEN MET HET SYSTEEM IN REAL-TIME

“Binnen één uur na het storten van het bedrag van €250 begon de software voor mij te handelen. Om eerlijk te zijn was ik bang dat ik al mijn geld zou verliezen. En mijn eerste transactie leverde inderdaad een verlies van €25 op!

Het voelde alsof mijn keel werd dichtgeknepen. Ik dacht dat ik was opgelicht. Ik stond zelfs op het punt om mijn persoonlijke investeerder te bellen en mijn geld terug te vragen. Maar toen herinnerde ik me wat hij me tijdens ons eerdere gesprek had verteld:str het algoritme heeft het ongeveer in 80–89% van de gevallen bij het rechte eind. Niet E transacties zullen winst opleveren, maar uiteindelijk zullen genoeg transacties winst opleveren om geld te verdienen.

Daarom zorgde ik ervoor dat de software transacties voor me bleef uitvoeren en ik hield de transacties nauwlettend in de gaten. De volgende transactie leverde winst op! Het was een winst van slechts €19, maar het was in ieder geval iets. De transactie die daarna werd uitgevoerd, leverde een winst van €51 op. Daarna leverde een transactie €22 winst op waardoor ik in totaal een winst van €67 had gemaakt. En dat allemaal in minder dan 5 minuten!

Het duurde niet lang voordat ik enorm veel geld begon te verdienen en ik kon mijn ogen niet geloven.

Elke keer wanneer ik het scherm vernieuwde, zag ik dat ik meer winst had gemaakt. Het leek wel alsof ik drugs had gebruikt, want ik had een enorm euforisch gevoel.

Nu begrijp ik waarom Won altijd een goed humeur heeft. En ik snap nu ook waarom grote banken willen voorkomen dat mensen deze maas in de wet om rijk te worden ontdekken. Aan het eind van de dag had ik meer dan €754 winst gemaakt. Niet slecht voor een investering van €250! Ik was zo opgewonden dat ik bijna niet kon slapen.

De volgende dag was het dinsdag en moest ik weer aan het werk. Om eerlijk te zijn (en vertel dit niet aan mijn baas), was het moeilijk om me op mijn werk te concentreren omdat ik wist dat de Bitcoin Up software geld voor me aan het verdienen was.

Ik ging een paar keer naar de wc om te kijken hoeveel winst ik maakte en ik bleef maar geld verdienen (met af en toe een transactie die een klein verlies opleverde). Voordat ik mijn kinderen aan het einde van de dag naar bed bracht, zag ik dat het saldo van mijn account €1349,13 was. Dat is meer dan ik in een WEEK met mijn normale mijn werk verdien!

Aan het einde van de week had ik in totaal €5349,12 verdiend. Ik liet precies €4500 uitbetalen en de rest van het geld gebruikte ik om opnieuw te investeren. Binnen twee dagen ontving ik via de post mijn eerste cheque met een waarde van precies €4500. Ik kon niet geloven dat het echt waar was!””

Noah ontving een cheque ter waarde van €4500 na de eerste twee weken dat hij Bitcoin Up had gebruikt

Noah vertelt verder:

“”Nu verdien ik dankzij Bitcoin Up voortdurend €700 tot €1500 per dag extra. Nu wordt het geld ge Won om de paar dagen op mijn bankrekening gestort. Je kunt het geld met slechts een paar klikken laten uitbetalen en binnen 24–48 uur staat het geld op mijn bankrekening. Elke keer als het geld naar mijn bankrekening is overgemaakt, moet ik mezelf in m’n arm knijpen om er zeker van te zijn dat ik niet droom.

Gelukkig vind ik mijn werk GEWELDIG omdat ik mensen belangrijke nieuwsberichten (zoals deze) kan bieden. Als dat niet het geval was, had ik mijn baan inmiddels al opgezegd. Maar ik heb wel een vakantie met mijn gezin naar het Indonesische eiland Bali geboekt om te vieren dat we geen schulden meer hebben en eindelijk onze financiën weer op orde hebben!

Dit is alleen mogelijk dankzij de gulheid van meneer Won en het feit dat hij zijn geheim live op televisie heeft gedeeld. En ik ben blij dat ik het risico heb genomen om Bitcoin Up zelf uit te proberen. Mijn vrouw is gelukkiger dan ooit en we hebben veel speelgoed voor onze kinderen kunnen kopen.

Mijn collega’s balen enorm omdat ze zichzelf niet net zoals ik twee weken geleden hebben aangemeld. Maar het duurde niet lang totdat al mijn collega’s (inclusief mijn baas) zich hadden aangemeld en ze noemen mij een “held” omdat ik dit heb geprobeerd.”

HOE JE MET Bitcoin Up AANIKBAAR)

Om aan de slag te gaan heb je alleen een computer, smartphone of tablet met internettoegang nodig. Je hebt geen specifieke vaardigheden nodig en je hoeft alleen te weten hoe je een computer moet gebruiken en op internet moet surfen. Je hebt geen ervaring op het gebied van technologie of cryptovaluta nodig, want de software en je persoonlijke investeerder zorgen ervoor dat je gegarandeerd winst maakt.

Een ander voordeel van dit programma is dat je kunt beginnen wanneer je maar wilt. Je kunt je eigen uren bepalen en het maakt niet uit of dat vijf of 50 uur per week is. Je kunt de software om automatisch te handelen op elk moment activeren en je kunt pauzeren wanneer je maar wilt (maar ik kan geen reden bedenken waarom je dat zou doen).

Om onze lezers tijd te besparen en te controleren hoe het systeem werkt, heeft Noah een handleiding gemaakt om met het systeem aan de slag te gaan.

DIT IS STAP-VOOR-STAPHANDLEIDING:

Je krijgt eerst een video te zien die de kracht van Bitcoin Up aantoont. De advertentie is groot en enorm opvallend, maar dat is nu eenmaal de manier waarop Amerikaanse bedrijven de aandacht trekken. Maar je hoeft naast de video alleen maar je naam en e-mailadres in te vullen om meteen aan de slag te gaan.

(Tip: zelfs als je besluit om geen geld te investeren, raad ik je aan om je nu aan te melden. Dit is namelijk gratis en het kan voor Nederlanders op ieder moment onmogelijk worden om zich te registreren).

Vervolgens wordt gevraagd om geld op je account te storten. Toen ik op de pagina was om het geld te storten, ging mijn mobiele telefoon over. Ik twijfelde of ik moest opnemen omdat het een internationaal nummer was, maar toen besefte ik dat het een telefoontje van Bitcoin Up moest zijn.

Ja hoor, het was mijn eigen persoonlijke accountmanager. Zijn service was geweldig. Hij heeft me geholpen tijdens het hele proces om geld op mijn account te storten. Het bedrijf accepteert alle veelgebruikte creditcards zoals Visa, MasterCard en American Express. Ik heb vervolgens het minimum bedrag van €250 op mijn account gestort.

Toen ik het geld op mijn account had gestort, ben ik naar het gedeelte “automatisch handelen” van de software gegaan en het bedrag om mee te handelen op de aanbevolen €50 ingesteld. De software begon in hoog tempo transacties uit te voeren en in het begin was ik nogal zenuwachtig, maar ik besloot om het systeem zijn werk te laten doen.

“Iedereen wil rijk worden, maar niemand weet hoe je dit kunt bereiken. Nou, dit is de kans van je leven om een fortuin te verdienen en het leven te leiden waar je altijd van hebt gedroomd. Deze kans zal NIET voor altijd beschikbaar blijven, dus zorg ervoor dat je deze kans niet misloopt.” — Won Yip