May 18, 2020

Jestem chętna polską randkę w Norwegii (Oslo)

Cześć.

od około miesiąca zamieszkuję Oslo. Przeprowadziłam się do Norwegii w związku z poszukiwaniem pracy.

Obecnie ja i moja koleżanki poszukujemy mężczyzny do niezobowiązujących spotkań na tzw polskie sex randki. Wymagamy byś był Polakiem ponieważ lepiej będzie nam się dogadać w sprawach łóżkowych.

Na jakim portalu randkowym nas znajdziesz?

Jeśli masz ochotę napisz do nas koniecznie przez nasze ulubione strony:

Ja mam 29 lat a koleżanka 26. Poszukujemy Pana do 45 lat. Nasze nicki z portalu Krainarandek.pl to anka29kis i lolkaiwka

Uwaga. Jeśli zamierzasz dawać nam kasę i liczysz na sponsoring nic z tego! Tylko spotkania i sex randki bez zobowiązań.

Pamiętaj zawsze preferujemy spotkanie pierwsze np na Skype. Wymienimy się doświadczeniami i ogólnie bliżej się poznamy :)

Pozdrawiamy,

Ania i Iwona